quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Is dit de AC? Nou ik moet iets bekennen... ik heb nu al 3 dagen geen koffie gedronken... en oh wacht 2 dag.. en ik voel me geweldig? ... eeuhm .... wacht... *haalt koffie* Nu voel ik me geweldig.
schommelquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn papa's been was vroeger altijd een schommel.Ging ik op zijn voet zitten. Ging die met zijn been zwaaien.
whehehehequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schommel![]()
dank voor de redding
klinkt beter dan wippen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schommel![]()
dank voor de redding
klinkt beter dan wippen
krijg je dan ook een wortelquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het:mama, hi hi hi... Ofwel ik mag voor knol fungeren
Op handen en knien en dan met een koter op je rug jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
Hier is het:mama, hi hi hi... Ofwel ik mag voor knol fungeren
Ik vind wippen ook best goed klinken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schommel![]()
dank voor de redding
klinkt beter dan wippen
Met jou ja...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind wippen ook best goed klinken.
Zie PMquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
wil er iemand met mij wippenfoute boel he,....
met jouw welquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
De fonetische klanken hebben heel veel hetzelfde gemeen met neuken . >.>quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo erg was mijn ninja plaatje toch niet?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik glij ook wel eens.. maar dat komt door NSFW plaatjes
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Met jou ja...
Maar niet met kleine kindjes![]()
![]()
.
Zullen we wippen?quote:
Damn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De fonetische klanken hebben heel veel hetzelfde gemeen met neuken . >.>
Dus tja.. ik kan beide dingen snappen.
Wip (omhoog gaande klank ) Pen (benedenwaartse klank lage klank dus naar beneden) zelfde met het andere woord. Ik zal wel weer teveel nadenken.
gaat ze ook wel eens op je voeten zitten en dan met haar armpjes om je benen en dat jij dan moet lopen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klimpaal meestal, en dat is dan nog netjes
Bedankt ! Voor deze heldere en duidelijke uitleg!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De fonetische klanken hebben heel veel hetzelfde gemeen met neuken . >.>
Dus tja.. ik kan beide dingen snappen.
Wip (omhoog gaande klank ) Pen (benedenwaartse klank lage klank dus naar beneden) zelfde met het andere woord. Ik zal wel weer teveel nadenken
pezuquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef PeZu het volgende:
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddag!
Dan krijg ik echt het idee, denkt niemand op die manier na?quote:
Geen probleemquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt ! Voor deze heldere en duidelijke uitleg!
dat doen ze alle tweequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat ze ook wel eens op je voeten zitten en dan met haar armpjes om je benen en dat jij dan moet lopen?
of op je voeten staan en de rest hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |