Nee nee ik wil lange kragen maken met mutsen dr aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
je hebt wel bijpassende groene baretten nodig voor je hondjes dan he
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Okee dees moet nog even
[ afbeelding ]
Walk like....![]()
Nee joh die heb ik speciaal gekochtquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Klapte je niet uit elkaar in die hitte in een lange broek?
Ah, zo eenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh die heb ik speciaal gekochtZo'n hippie Wildebeast ademende, UV werende, in 10 seconden drogende, zelfwassende en strijkende hiking broek
Nee, ben niet zo van de korte broeken en had hiermee echt geen last van de hitte ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, zo eenKorte broek was niet lekkerder?
Ik hield vroeger ook alleen maar van lange broekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo van de korte broeken en had hiermee echt geen last van de hitte ofzo
Vroeger dus echt een tomboy?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hield vroeger ook alleen maar van lange broekenNu vooral van jurkjes en rokjes
Ja, ik was best een tomboy vroegerquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger dus echt een tomboy?
Oh nog heel even mini-spam?
Maar nu niet meer dus met je jurkjes en rokjes?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik was best een tomboy vroeger
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh die heb ik speciaal gekochtZo'n hippie Wildebeast ademende, UV werende, in 10 seconden drogende, zelfwassende en strijkende hiking broek
Nu ben ik een meisjequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar nu niet meer dus met je jurkjes en rokjes?
Ik vind het een vooruitgang![]()
Ja heel leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik herkende je niet![]()
Maar WB, leuk gehad? Ja? Mooi![]()
Gave foto's
Neuj hoor...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel leukZal er tzt miss nog wat meer neer plempen, heb nog wel een paar leuke, maar ik zal jullie niet overladen
Hier nog wat gemist?
Ditquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj hoor...
En foto's zijn welkom
ja we hadden gedacht er om 8u te zijn, tis maar uurtje vliegen vanaf Luxor, maar dat werd dus iets na 14u zelfs, want hij was nóg wat later dan de tijd op het bord. Slecht zicht boven Cairo, wat niet zo verwonderlijk was... die piramides zijn leuk. Maar wat een ongelovelijke drukke, vieze, smerige stad verder zeg. Er hing gewoon serieus een constante mist van smog en rommel in de lucht daarquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
Oh, dat is balen, dat je maar zo kort naar Cairo konEn sneeuw is leuk joh
Stelletje n**kfanatenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja we hadden gedacht er om 8u te zijn, tis maar uurtje vliegen vanaf Luxor, maar dat werd dus iets na 14u zelfs, want hij was nóg wat later dan de tijd op het bord. Slecht zicht boven Cairo, wat niet zo verwonderlijk was... die piramides zijn leuk. Maar wat een ongelovelijke drukke, vieze, smerige stad verder zeg. Er hing gewoon serieus een constante mist van smog en rommel in de lucht daarEn er wonen al 22 miljoen mensen en daar komen er iedere 9 maanden nóg een miljoen bij
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
Okee dees moet nog even
[ afbeelding ]
Walk like....![]()
Nee het was soms best nog druk, want dit schijnt dan juist toch weer het hoogseizoen te zijn daar ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
@ynske wat gaaf zeg. Heb je nu wellicht meer tijd om iets te haken tegen betaling uiteraard.
@ll ik herken duidelijk waar je geweest bent. Was het druk? of viel het nu mee? Ook nog in een kalesh of falucca gezeten?
Dankuquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Greys het volgende:
TerugVindFoto'sVanLl!
(Welkom terug, dude)
Weg vakantiegevoelquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Loveless gaat nu z'n herhaal-spuit halen voor de hepatitis, en dan maar ff koffers brengen bij ouders en bakkie doen bij een vriend die op de poezzies heeft gepast
ik heb alle tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef ferrari_rood het volgende:
@ynske wat gaaf zeg. Heb je nu wellicht meer tijd om iets te haken tegen betaling uiteraard.
@ll ik herken duidelijk waar je geweest bent. Was het druk? of viel het nu mee? Ook nog in een kalesh of falucca gezeten?
zonder veel poespas gewoon een kapje zegmaar? ben ff aan t kijken of ik een patroontje kan vindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Eierhoedjes. Van die hoedjes die je over een ei zet zodat ze warm blijven.
Een beetje duidelijk?
Ja maar wat ga je daar dan ook in hemelsnaam zoeken als je niet van vieze gore grote overbevolkte steden houdt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind Cairo nog 1000x beter te doen dan New Delhi en Agra die zijn pas ontzettend vies.
Ja. Ik zal een kijken of ik een plaatje kan vindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
zonder veel poespas gewoon een kapje zegmaar? ben ff aan t kijken of ik een patroontje kan vinden
zoiets?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja. Ik zal een kijken of ik een plaatje kan vinden
@LL was je ook een lucky man met je vriendin? en wilde ze ook allemaal Engels van je leren?
Een rondreis waar die steden bij in zaten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar wat ga je daar dan ook in hemelsnaam zoeken als je niet van vieze gore grote overbevolkte steden houdt?
![]()
Ik vond Bangkok ook maar blegh, ik zoek t nooit meer op hoor
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:00 schreef oh-oh het volgende:
Tja dat is India, mss waren je verwachtingen dan niet heel erg realistisch
![]()
Ik ben tosties aan het maken, ik heb gisteren een tostie ijzer gekocht voor op kantoor, iedereen happy![]()
wat is sterrenbrood ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:40 schreef Ynske het volgende:
wat ik zelf altijd heerlijk vindis sterrenbrood met een smeerkaas, eventjes in t tosti-ijzer
word zo lekker
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:43 schreef Strega het volgende:
Ll Wat een mooie foto's. (ik wil ook)
Ynske wat een mooie kaarten! Saar is toch een konijn?
Oh-Oh, mooi die magneet, hij hangt al op de ereplaats.
Midas is helemaal weg van z'n tunnel!![]()
En Bullie is echt te cute met Marty, de zebra, hij had hem meteen te pakken.
yepz Saar is een Konijn, dank jequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:43 schreef Strega het volgende:
Ll Wat een mooie foto's. (ik wil ook)
Ynske wat een mooie kaarten! Saar is toch een konijn?
Oh-Oh, mooi die magneet, hij hangt al op de ereplaats.
Midas is helemaal weg van z'n tunnel!![]()
En Bullie is echt te cute met Marty, de zebra, hij had hem meteen te pakken.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteravond.....vol verwachting klopt ons hart.
Sterrenbrood.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
Tostie met brie![]()
Nonnekeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoes je nieuwe nijnenmeisje?
Ik durf het bijna niet te zeggen, (Cat kijkt toch niet mee), maar ze zijn me veel te zoet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Super, stomme divarotverwende krengen hier krijgen niks meer!
Heb je al pijn aan je tanden en kaken van die gore maoam?
![]()
Ik had er nog iets lekkers of leuks voor jullie bij willen doen eigenlijk maar met die sneeuw was het niet echt te doen om uitgebreid te gaan shoppen, en dan had t nog weer langer geduurd
Oh haha, naja, jullie vroegen er es naar, wat t was, dus ik dacht pleur dr een zak bij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, (Cat kijkt toch niet mee), maar ze zijn me veel te zoet.
Als je jaren geen suiker meer gebruikt zijn ze echt te
nee hoor ik snap het helemaal, ik durf soms niet eens te gaan voerenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf dr eigenlijk ook amper nog naar te vragen Non, erg he![]()
![]()
Oh komt wel op hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh haha, naja, jullie vroegen er es naar, wat t was, dus ik dacht pleur dr een zak bij.
Maar ik kende ze dus echt niet. Eigenlijk snoep ik al jaren niet, behalve af en toe chocola.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh haha, naja, jullie vroegen er es naar, wat t was, dus ik dacht pleur dr een zak bij.
Ja, ik hoop echt voor je dat je het moeilijkste hebt gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind maoms ook erg zoet hoor. Terwijl ik best wel van zoet hou.
Momenteel hou ik nergens van dus wellicht de maoms nu maar weer eens proberen.
Oh wat erg, zo denk ik dr dus ook over, maar dan denk ik weer nee damn, dan kom je zo ongeïnteresseerd overquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
nee hoor ik snap het helemaal, ik durf soms niet eens te gaan voeren![]()
maar tis beter als ik dr maar niet over praat geloof ik
Kun je tijd eten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik lust echt geen tijd. In het z-huis nog geprobeerd dat werd meteen een enkeltje WC
Maar was dat zwarte thee?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil maar bedoel eigenlijk thee
Hoe ik nou bij tijd kom????
Awww, die eerste foto, wat een mooi pak!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Mama, ik wil niet alleen schoenen, ik wil ook een piem0lwarmer![]()
[ afbeelding ]
( en zn pyamaatje komt onder zn panterpak uit)
Making snow yellow:
[ afbeelding ]
Cute![]()
[ afbeelding ]
Staat echt geweldig!quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Chico en Billy hebben alletwee zo een pak aan, Sjon heeft een ander panterpak aan, met een kortere kraag
Die kraag is nu dubbelgevouwen en die kan dus nog hoger:quote:
die laatste is lekkerquote:
Die zwarte lijnen zijn mooi he?quote:
tis idd een dure hobbyquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog nooit een spiegelreflex gehad en wil er heel graag eentje, maar het is zo een dure hobby![]()
Ik heb altijd van die compactcamera's met goede zoom en zo, maar mn Olympus zat helaas een kras op en toen ging ik net naar Texel dus heb ik uit pure wanhoop een Kodak easyshit gekocht, en daar kan ik nu wel iets leuks mee ondertussen, maar het is wel heel beperkt allemaal helaas.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis idd een dure hobby
misschien anders binnenkort eens afspreken? kun je eens met mijn oude spelen
gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Al mijn vrienden hebben echte camera's en daar speel ik wel es mee.
Maar afspreken is sowieso wel een keer leuk hoor!
Zal ik es voor je koken?
Roep maar wat, ik kan voorlopig alle weekenden ieg, en door de weeks 's avonds is ook meestal geen probleem, alleen ben ik pas om 17.30 klaar met werken en dat moeten de honden nog uit en zo.quote:
quote:
Maar spreeuwen zijn zo liefquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik zag net een roofvogel langs de weg zitten met eens spreeuw in zn klauwen
Zekerquote:
Ik kom ze liever niet tegen, ik heb echt een buizerttraumaquote:
Mja, aan de andere kant: deze mankeert niks (ik ben overgestapt op Pentax omdat qltel al heel veel Pentaxspul had), en dan zou je dus wel mooi kunnen kijken of het iets voor je is. Je zou hem wat mij betreft ook best eerst een tijdje mogen lenenquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er dus echt amper verstand van, en ik wil gaan sparen (
) voor een goeie nieuwe, dus is het eigenlijk dan weer zonde als ik geld aan een tweedehands ga uitgeven ipv te sparen vrees ik.
Ik had het moeten weten toen ik die stomme Kodak kocht
Heel lief, echt waar, maar ik heb geen enkel verstand van wat die dingen kosten en wat ze kunnen en zo, ik weet alleen dat ik dr een 200 of 300 mm lens bij wil en ooit een goede macrolens denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant: deze mankeert niks (ik ben overgestapt op Pentax omdat qltel al heel veel Pentaxspul had), en dan zou je dus wel mooi kunnen kijken of het iets voor je is. Je zou hem wat mij betreft ook best eerst een tijdje mogen lenen
Buizert?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kom ze liever niet tegen, ik heb echt een buizerttrauma
Schjnie!quote:
Zie je wel, das echt een traumaquote:
Denk jij dat t iets voor mij is, zo een camera?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Rewimo, zit daar ook een lens bij? Anders heb ik nog wel een kitlens te leen voor oh-oh
Weinig sneeuwquote:
Yep, kitlens zit erbijquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Rewimo, zit daar ook een lens bij? Anders heb ik nog wel een kitlens te leen voor oh-oh
Tsja, je kan het natuurlijk zo gek maken als je wil met lenzen (en dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heel lief, echt waar, maar ik heb geen enkel verstand van wat die dingen kosten en wat ze kunnen en zo, ik weet alleen dat ik dr een 200 of 300 mm lens bij wil en ooit een goede macrolens denk ik![]()
En dat ik m voornamelijk zal gebruiken voor actiefoto's van de honden buiten![]()
Mss dat de pro's weten of het wat voor me is ?
Deel 3? Heb je zo'n kaartje met allemaal spelletjes, waar we hier niet over mogen praten, zeg maar?quote:
ja, beide jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Deel 3? Heb je zo'n kaartje met allemaal spelletjes, waar we hier niet over mogen praten, zeg maar?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
zoals je ziet, oh-oh, heb je heul geen compactcamera nodig om baggerfoto's te maken
Bummerquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:55 schreef Ynske het volgende:
ja, beide ja
maar krijg m niet aan de praat
Jamaar jamaar, ik heb altijd een goede compact gehad, eerst die Minolta (quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tsja, je kan het natuurlijk zo gek maken als je wil met lenzen (en dat doe ik dus ook) maar is een goede compact voor jou niet practischer? Je kan er wat minder de extremen mee doen dan met een spiegelreflex maar je loopt niet de hele tijd met lenzen te zeulen en het is een stuk goedkoper, voor de prijs van de beste compact (vraag me niet welke dat dan is maar voor 300 kom je een eind) heb je net een redelijke macro- of telelens. Als je per se een spiegelreflex wil kan je prima die van Rewimo lenen, met misschien wat lenzen van mensen om je heen (en anders kom ik wel weer 'ns langs)
quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omgekeerd statement was omgekeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |