ja die vraag stel ik mijzelf nu ookquote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe moeilijk is het als vrouw nou om een man te strikken?
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:54 schreef Northside het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe moeilijk is het als vrouw nou om een man te strikken?
tis wel een goed video gerne MILFquote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef Waaghals het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar niet elke man zit te wachten op een vrouw met een kind
Nee, maar das mooi... ik zit niet te wachten op een man die niet op mijn kind zit te wachten.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:56 schreef Waaghals het volgende:
ik wil niet vervelend zijn, maar niet elke man zit te wachten op een vrouw met een kind
Sjuust... das het voordeel van een vrijgezelle moeder zijnquote:Op woensdag 8 december 2010 15:57 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
tis wel een goed video gerne MILF
Selectiecriteria aanscherpen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Annie1980 het volgende:
Uhm, helemaal niet moeilijk... alleen om ze om te turnen als blijvertje is wat lastiger blijkbaar.
dat programma is nep kerel!quote:
Selectiecriteria is vrij scherp... zeker op langer termijn. Misschien juist wat puntjes van mijn lijstje wegschrappen...quote:
Nou en?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:05 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
dat programma is nep kerel!
Nee dank je, als ik ergens een hekel aan heb is het wel een stel meiden die in een rij staan om uitgekozen te worden door de eerste de beste loser.quote:
ja je noemt ons in dit topic daarmee indirect ook losers!!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:07 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Nee dank je, als ik ergens een hekel aan heb is het wel een stel meiden die in een rij staan om uitgekozen te worden door de eerste de beste loser.
(ok, soms vallen die kerels wel mee)
Je doet toch niet mee aan het programma? Dan noem ik je niet direct of indirect een loser lijkt me. Want daar had ik het over!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:09 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ja je noemt ons in dit topic daarmee indirect ook losers!!
wij staan ook in de rij
ik zeg gister op sbs6 dat er inmiddels 2 tienermoeders vrijgezel waren!quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef Waaghals het volgende:
Ik sta niet in de rij, dat is juist het probleem!
ik kan de rij niet vinden!!
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Je doet toch niet mee aan het programma? Dan noem ik je niet direct of indirect een loser lijkt me. Want daar had ik het over!
hahaha... waarom zoeken, creeer je eigen rij... sta je nog vooraan ook.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef Waaghals het volgende:
Ik sta niet in de rij, dat is juist het probleem!
ik kan de rij niet vinden!!
alleen als je zelf niet wegdrukt mag je blijven staan.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:21 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
hahaha... waarom zoeken, creeer je eigen rij... sta je nog vooraan ook.
Waarom wil je in hemelsnaam in zo'n rij staan?
Die vrouwen die in die rij staan bij take me out, die mogen toch zolang blijven staan totdat ze gekozen worden? Je zou er maar al weken staan en nog niet uitgekozen zijn... lekkere deuk voor je ego.
Daar ga je al de mist in.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:55 schreef Annie1980 het volgende:
Uhm, helemaal niet moeilijk... alleen om ze om te turnen als blijvertje is wat lastiger blijkbaar.
Ook een lotgenote?quote:Op woensdag 8 december 2010 16:36 schreef Elvanera het volgende:
Jeetje, dit topic blijft ook goed in stand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |