at mostquote:
ok een valide reden dusquote:Op woensdag 8 december 2010 11:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben gewoon erg lelijk, niet aardig en leuk, heb geen geld en ben slecht in bed..... tja... dat is het denk ik wel
Het is wat, lotgenotenquote:
hmmm die moet ik onthouden goed ideequote:Op woensdag 8 december 2010 12:00 schreef xenobinol het volgende:
Misschien moet ik mijn tanden maar eens vaker gaan poetsen... zou kunnen helpen.
haha echt wel!!quote:
Nope, is m'n vrije dag, dus de hele dag in bed gelegen.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:40 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha echt wel!!
haha vragen of je wat boeiendst gedaan hebt heeft ook geen zin, je bent namelijk een fokker!
wat gedaan vandaag?
Me 2 lotgenoot... 30, vrijgezel, maar wel mama van een lieve dochter... magoed, da vrijgezel begint me redelijk de strot uit te hangen.quote:
Hé, een vrouw!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Me 2 lotgenoot... 30, vrijgezel, maar wel mama van een lieve dochter... magoed, da vrijgezel begint me redelijk de strot uit te hangen.
welkom in ons midden!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Me 2 lotgenoot... 30, vrijgezel, maar wel mama van een lieve dochter... magoed, da vrijgezel begint me redelijk de strot uit te hangen.
ga weg! echt waarquote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef Annie1980 het volgende:
[..]
Jaa... maar nie schrikken he?Ook wij kunnen denken dat we eeuwig vrijgezel zijn.
Hoezo? Hoe moeilijk is het als vrouw nou om een man te strikken?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef Annie1980 het volgende:
Jaa... maar nie schrikken he?Ook wij kunnen denken dat we eeuwig vrijgezel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |