abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89621080
Waarom sta je altijd zo vroeg op dat is toch niet gezond
Graag op anoniem
pi_89621085
Nu sta ik om 5 uur op omdat ik om 7 uur op kantoor wil zijn zodat ik om 11 uur weer weg kan.
Als ik vroeger opsta dan dat is het omdat mijn liefste een half uur na opstatijd moet beginnen met werken.

Waarom ben jij op, voor je gezondheid?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89621118
Ik kan niet slapen
Graag op anoniem
pi_89621383
Heb je al een nieuwe stelling bedacht?
pi_89621388
Je zal zien dat-i nu wèl slaapt.
  dinsdag 7 december 2010 @ 07:27:37 #206
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89621392
Heerlijk toch, die losse levensstijl van die jongelui.
pi_89621519
Ach ja. Ik ga es even kijken hoe glad het buiten is. Ik vrees het ergste.
pi_89621536
quote:
3s.gif Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef Z het volgende:

[..]

En wereldvrede, voedsel voor iedereen en Sinterklaas?
Flauw.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89621549
Ik ben gister voor het eerst sinds de sneeuwval weer echt buiten geweest. Het valt niet mee om een nieuwe balans te vinden met zo'n grote buik. Veters strikken gaat inmiddels ook niet zo eenvoudig meer.
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:34:42 #210
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89621901
Zonder handschoenen in de ijskou op de fiets, met een iets te dunne jas. Zolang de rit geen uren duurt, is er echt weinig fijners. Maar ik keek wat om me heen daarnet en zag dat ik warempel de enige was.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_89621935
Nou, ik zal nog 'ns een discussieonderwerp aandragen... }:|
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:39:23 #212
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89621958
Ik vind het groen er wat verwassen uitzien, k_man. Maar het kleurt aardig bij je schoenen, sommigen (in zekere kringen) zullen hun wenkbrauwen optrekken bij zoveel frivoliteit, dat is altijd prima.
pi_89622055
Ik dacht even dat Mainport op de cover van Vrij Nederland stond, maar het was slechts Julian Assange.
pi_89622330
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 08:34 schreef Ringo het volgende:
Zonder handschoenen in de ijskou op de fiets, met een iets te dunne jas. Zolang de rit geen uren duurt, is er echt weinig fijners. Maar ik keek wat om me heen daarnet en zag dat ik warempel de enige was.
Ik fiets ook zonder handschoenen. Zo wen je een beetje aan de kou en kan je er beter tegen.
Aldus.
pi_89622380
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 07:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Flauw.
Dat is het. Het is een mooi uitgangspunt maar ik kan niet zoveel mee. Maar zulke grondbeginselen en de mensheid (they) gaan niet samen.
Aldus.
pi_89622462
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:12 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niets tegen groene sokken maar deze combi werkt niet.
</Tim Gunn>
Aldus.
pi_89624442
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 07:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Flauw.
Geeft niet. Die drie zaken zouden een stuk beter gewaarborgd zijn zonder of met een veel kleinere overheid. Het zijn overheden die oorlogen voeren. Genoeg voorbeelden dat het juist de overheid is die voor voedselcrises zorgt. Ik vrees de dag dat Den Haag op een mooie novemberdag eens geen problemen in het onderwijs of in de zorg te veroorzaken heeft en zich op het Sinterklaasfeest richt: zwarte pieten zijn racisme!
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:01:44 #218
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89626745
De kippendief heeft zich laten vangen.

quote:
Doe quamen tes sconinx hove
Alle die diere, groet ende cleene,
Sonder vos Reynaert alleene.
Hi hadde te hove so vele mesdaen
Dat hire niet dorste gaen.
Die hem besculdich kent, ontsiet!
Also was Reynaerde ghesciet
Ende hier omme scuwedi sconinx hof
Daer hi in hadde crancken lof.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:11:08 #219
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_89627056
Afgelopen zaterdag na het sinterklaasfeest bij mijn broer, die boven op een duin onder de vuurtoren woont, zagen we een vos toen we terugliepen naar de auto.

Dat was zo indrukwekkend dat ik er een liedje over heb gemaakt.

pi_89627063
Verstandig van hem. Ik zou die rare sekszaak ook zo spoedig mogelijk de wereld uit willen hebben.
pi_89627365
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:10 schreef Z het volgende:

[..]

Dat is het. Het is een mooi uitgangspunt maar ik kan niet zoveel mee. Maar zulke grondbeginselen en de mensheid (they) gaan niet samen.
Onzin.

En ik vond het vooral flauw dat je een poging van beeer om een serieuze onderbouwing te geven daarmee afdeed.
pi_89627579
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:11 schreef Frollo het volgende:
Afgelopen zaterdag na het sinterklaasfeest bij mijn broer, die boven op een duin onder de vuurtoren woont, zagen we een vos toen we terugliepen naar de auto.

Dat was zo indrukwekkend dat ik er een liedje over heb gemaakt.

Ik had het laatst bij Sloterdijk, zonder de sneeuw dan. Daar zitten ook veel konijntjes dus ik snap die vos wel.
Aldus.
pi_89628497
quote:
13s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:20 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Onzin.

En ik vond het vooral flauw dat je een poging van beeer om een serieuze onderbouwing te geven daarmee afdeed.
Dat was niet sjiek inderdaad. Ik zie gewoon dat soort (mooie) idealen niet een betere wereld opleveren dan nu. Op papier misschien wel maar bij de uitvoering zie ik alleen maar problemen. Ik krijg het idee dat er te veel van de mensen zelf verwacht wordt, wat ik niet reëel acht.

Je hebt ooit geloof ik het voorbeeld gegeven dat in een libertarisch systeem iedereen verantwoordelijk is voor het stuk straat die voor zijn huis ligt. Dan denk ik alleen maar, dat kan toch niets worden?
Aldus.
  dinsdag 7 december 2010 @ 13:11:51 #224
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_89629224
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:51 schreef Z het volgende:
Je hebt ooit geloof ik het voorbeeld gegeven dat in een libertarisch systeem iedereen verantwoordelijk is voor het stuk straat die voor zijn huis ligt. Dan denk ik alleen maar, dat kan toch niets worden?
Natuurlijk kan dat helemaal niets worden. Het is een hopeloos naïef idee dat iedereen in staat is zijn eigen verantwoordelijkheid te nemen. Negentig procent van de mensen kan dat helemaal niet. Niet omdat we dat niet meer gewend zijn, maar door een gebrek aan intelligentie of simpelweg uit pure kwaadaardigheid.
pi_89629256
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:51 schreef Z het volgende:

Ik zie nu het tegenovergestelde gebeuren: mensen betalen zoveel belasting dat ze vinden dat de overheid zorg moet dragen voor infrastructurele zaken. Sneeuwruimen voor de eigen voordeur is al te veel gevraagd. En ik kan het ze niet kwalijk nemen.

Er zijn bovendien particuliere tussenoplossingen mogelijk, denk bijvoorbeeld aan zoiets als een vereniging van eigenaren*. Ik zag pas in Huizenjacht een rij woningen waarbij het straatje van de bewoners zelf was. Zag er keurig uit! Sterker nog, zag er vele malen keuriger uit dan de straten hier in Oost.

*Nu is dat volgens mij een wettelijke verplichting en dus geen heel goed voorbeeld, maar zoiets zou ook prima particulier initiatief kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')