Nou ja, dan moet je dus uitleggen waarom de overheid au fond niet deugt en da's niet bepaald eenvoudig en verre van behaaglijk, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:17 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel: als je vindt dat de overheid au fond niet deugt, dan zijn misstanden niet meer dan logisch. Dan hoef je die misstanden ook niet nader te verklaren. Dat is wel erg behaaglijk.
Hoe is het met je varken Sigme? Ligt hij al in de vriezer?quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef sigme het volgende:
Wat mij betreft is de overheid voos, verdorven en vies, maar is dat alles voor een belangrijk deel te danken aan de burgers. En die zouden ook het tij moeten keren - ooit. Na mijn tijd, hoop ik, maar mocht men eerder beginnen heb ik een slotgracht, een moestuin en varkjes. En een buks pijl&boog
Eén varkje is verdeeld over de droogruimte van de slager, de pekelpotten in het voorraadhok en de vriezer.quote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Hoe is het met je varken Sigme? Ligt hij al in de vriezer?
Ik had vorige week een uiterst onderhoudend college over agrarisch recht, en daarbij ook over
fokzeugen, varkensrechten en varkenflats.
Je varkentjes hebben het recht op een liefdevolle verzorging alvorens jij ze de dood injaagt.quote:Op maandag 6 december 2010 21:45 schreef sigme het volgende:
Eén varkje is verdeeld over de droogruimte van de slager, de pekelpotten in het voorraadhok en de vriezer.
Eén varkje hangt nu schoon aan de haak en wordt morgen uitgesneden en daarna door mij kleinverpakt en in pakketten ingevroren.
Twee varkjes liggen prinsheerlijk in het stro en slobberen tweemaal daags hun pap.
Ik heb zeugen noch flats, maar misschien hebben mijn varkjes wel rechten?
Ik heet geen Zodiakk.quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Claudia_x het volgende:
Potverdorie, we hebben hier gewoon een overheidsspion!
En wereldvrede, voedsel voor iedereen en Sinterklaas?quote:Op maandag 6 december 2010 19:11 schreef beeer het volgende:
[..]
Het 'waarom' is langzaam gecultiveerd en bestaat uit een aantal factoren
2. Ik geloof in de absolute soevereiniteit van het individu; je mag doen wat je wilt zolang je geen afbreuk doet aan of inbreuk op de soevereiniteit van anderen
Tegen magie is het militair-industrieel complex kansloos.quote:Op maandag 6 december 2010 22:00 schreef Thisbe het volgende:
Voor een infiltrant is hij bijzonder makkelijk te lijmen.
Me dunkt:quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je varkentjes hebben het recht op een liefdevolle verzorging alvorens jij ze de dood injaagt.
Verder is het jouw recht om er zes (levend) houden zonder dat je daarvoor een varkensrecht dient aan te vragen (één varkenseenheid kost EUR 220,00 als ik het goed heb onthouden).
Ik hoop toch van harte dat jij je niet met illegale bezigheden bezighoudt?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:40 schreef sigme het volgende:
✔ UBNrs ontvangende slagers
→ VKI formulieren - gemaild naar emailsadres van computer met printer
✔ Slachtblikjes aanvragen
✔ Vervoersdocumenten aanvragen
✔ Datum brengen varken bij slager
→ Datum halen varken bij slager - nog overeen te komen
→ Slachtblikjestang - overeenkomst bereikt op Marktplaats
→ Veekar huren - moet nog besproken worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |