abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2010 @ 18:18:14 #151
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90402192
Pfff, als ik het zo hoor ben ik blij dat ik iig genoeg werkervaring heb opgedaan. Alleen begint mijn cv me nu tegen te werken met het vinden van een vaste baan. De laatste jaren nogal veel pech gehad met bedrijven (verhuizingen naar de andere kant van t land, ontslag vanwege de crisis) waardoor ik aardig wat baantjes heb gehad. Krijg steeds vaker te horen dat ik een jobhopper zou zijn, terwijl dat absoluut niet mijn bedoeling is geweest maar ik niet anders kon. Gedoe.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90402377
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 18:18 schreef goofy_goober het volgende:
Pfff, als ik het zo hoor ben ik blij dat ik iig genoeg werkervaring heb opgedaan. Alleen begint mijn cv me nu tegen te werken met het vinden van een vaste baan. De laatste jaren nogal veel pech gehad met bedrijven (verhuizingen naar de andere kant van t land, ontslag vanwege de crisis) waardoor ik aardig wat baantjes heb gehad. Krijg steeds vaker te horen dat ik een jobhopper zou zijn, terwijl dat absoluut niet mijn bedoeling is geweest maar ik niet anders kon. Gedoe.
Ze zoeken toch altijd flexibele werknemers? :+
  vrijdag 24 december 2010 @ 18:25:04 #153
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90402498
Ik ben in het verleden veels te flexibel geweest en dat heeft me alleen maar windeieren gelegd. Moet maar eens afgelopen zijn met die flexibiliteit. ;)
  maandag 27 december 2010 @ 13:13:55 #154
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90490661
Hoe kan het dat vacatures die net op een vacaturesite staan vaak al in een vergaand stadium zijn van sollicitaties? Nu al de derde keer dat ik word afgescheept met het antwoord dat er al gesprekken gaande zijn terwijl de vacature nog niet eens een paar uur op de site staat. :{

Trouwens, heeft iedereen al werk gevonden of bewaren jullie het zoeken tot het nieuwe jaar? :P
pi_90491749
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 13:13 schreef goofy_goober het volgende:
Hoe kan het dat vacatures die net op een vacaturesite staan vaak al in een vergaand stadium zijn van sollicitaties? Nu al de derde keer dat ik word afgescheept met het antwoord dat er al gesprekken gaande zijn terwijl de vacature nog niet eens een paar uur op de site staat. :{

Trouwens, heeft iedereen al werk gevonden of bewaren jullie het zoeken tot het nieuwe jaar? :P
Ik heb deze week nog een derde gesprek, om te zien of het klikt met de medewerkers :).
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
  maandag 27 december 2010 @ 16:38:42 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90499047
Nou..officieel WW aangevraagd en afspraak met een werkcoach gemaakt.. zucht!
  maandag 27 december 2010 @ 17:22:26 #157
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_90501009
quote:

Eerst lekker het jaar rustig afsluiten zit er gelukkig wel in. In 2011 ga ik er weer tegenaan O-)
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_90506046
Hier maar weer eens kijken, werk nu 2 maand op de administratie (totaal niet mijn ding, maar het is wat), contract loopt nog tot 31 januari, maar als het druk blijft kan ik 4 dagen in de week blijven werken.

Solliciteer nog steeds, maar het is overal rustig, wel een rot idee dat als ik hier dus niet had kunnen werken ik nog steeds thuis zat.

Succes allemaal!
pi_90506148
UWV rekent de hoogte van je uitkering pas opnieuw als je minimaal 26 weken hebt gewerkt.. Hopen dat ik iig nog 2 maanden extra kan werken.. dan wordt het berekend over het nieuwe hogere salaris.. ( heb nu contract voor 4 mnd)

[ Bericht 28% gewijzigd door Peter op 27-12-2010 19:54:44 ]
dag
  maandag 27 december 2010 @ 19:56:37 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90506505
Ben wel blij, krijg waarschijnlijk 7 maanden ww. Fijn stukje 'veiligheid', maar kan me niet voorstellen dat ik niet binnen 2 maanden een nieuwe baan heb.. (sorry, klinkt arrogant, maar ik wil gewoon een fijne administratieve baan!)
  maandag 27 december 2010 @ 20:16:31 #161
62913 Blik
The one and Only!
pi_90507360
quote:
Wacht even af op de twee sollicitaties van begin januari. De HR-afdelingen liggen toch allemaal stil deze week, dus heeft het ook weinig nut om intensief te gaan zoeken.

Moet volgende week trouwens eens met het UWV een afspraak maken, dat moet volgens mij voor je tweede werkdag als werkloze :P. Anders kun je fluiten naar je uitkering...
  maandag 27 december 2010 @ 20:19:55 #162
297051 schaal_9
Caissière B
pi_90507527
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef Blik het volgende:

[..]

Wacht even af op de twee sollicitaties van begin januari. De HR-afdelingen liggen toch allemaal stil deze week, dus heeft het ook weinig nut om intensief te gaan zoeken.

Moet volgende week trouwens eens met het UWV een afspraak maken, dat moet volgens mij voor je tweede werkdag als werkloze :P. Anders kun je fluiten naar je uitkering...
Best wel vaag eigenlijk. Ze lijken inderdaad uit te gaan van de eerste werkloosheidsdag. Wat nu als je lekker hebt gespaard en eerst op wereldreis wil voordat je WW gaat aanvragen en weer gaat solliciteren?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
  maandag 27 december 2010 @ 20:35:11 #163
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90508285
Het UWV heeft een mentaliteit van: 'als hij/zij geen haast heeft dan hebben wij ook geen haast.' :')
pi_90513094
quote:
17s.gif Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef GotC het volgende:
Ben wel blij, krijg waarschijnlijk 7 maanden ww. Fijn stukje 'veiligheid', maar kan me niet voorstellen dat ik niet binnen 2 maanden een nieuwe baan heb.. (sorry, klinkt arrogant, maar ik wil gewoon een fijne administratieve baan!)
ik bijna 3 jaar gewerkt! krijg 1 fucking maand WW
daarna moet ik maar een sociale uitkering gaan vragen!!
fijn land dat Nederland! Zodra ik al mijn zaken in orde heb hier emigreer ik weg uit dit tiefes land!

solliciteer me de tiefes merendeel bedrijven reageert niet!
uitzendbureau's heb je geen kut aan!
uwv heb je geen kut aan!

heel onze staat heb je geen kut aan!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 27 december 2010 @ 22:26:56 #165
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90513828
Vreemd, want volgens het UWV heb je recht op tenminste 3 maanden:

quote:
De duur van uw WW-uitkering hangt onder meer af van het aantal jaren dat u gewerkt heeft, uw zogenaamde arbeidsverleden. De WW-uitkering bestaat eigenlijk uit twee soorten uitkeringen:

* de basisuitkering
* de verlengde uitkering

Basisuitkering

Heeft u in de laatste 36 weken voordat u werkloos werd 26 weken gewerkt? Dan ontvangt u in ieder geval twee maanden een uitkering ter grootte van 75% van uw dagloon en daarna één maand een uitkering ter grootte van 70% van uw dagloon.
  maandag 27 december 2010 @ 22:30:24 #166
62913 Blik
The one and Only!
pi_90514065
quote:
4s.gif Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

fijn land dat Nederland! Zodra ik al mijn zaken in orde heb hier emigreer ik weg uit dit tiefes land!

uwv heb je geen kut aan!

Ga maar emigreren, er zijn weinig landen waar het net zo goed of beter geregeld is als in Nederland
  maandag 27 december 2010 @ 22:34:03 #167
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_90514262
Hi :W

Hier nog iemand die een IT-gerelateerde baan zoekt in het zuiden van het land?

vrij breed, meerdere vacatures.. ontwikkeling, beheer, projectmanagement en testwerk

PM maar bij belangstelling :)
Vampire Romance O+
pi_90518736
quote:

[..]

uwv heb je geen kut aan!

Inderdaad, verhuis maar... Dus als je alles op orde hebt verhuis je? Wat is op orde dan? 3 jaar gewerkt? En vervolgens krijg je als je geen werk hebt 'gratis' geld? Succes in het buitenland dan!

3 jaar gewerkt... je begint net en dan al zo'n grote muil over hoe het niet moet, ik zou je eerst maar eens inlezen in hoe het allemaal werkt in NL en dan vergelijken met de rest van de wereld.. De opleiding die je gehad hebt (als je die hebt), is grotendeels betaald door de staat, gaat je in het buitenland ook niet lukken...
pi_90519852
quote:

[..]

uwv heb je geen kut aan!

Kan niet eens minimum wat je krijgt is sws drie maanden
pi_90522889
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef inXs het volgende:

[..]

Inderdaad, verhuis maar... Dus als je alles op orde hebt verhuis je? Wat is op orde dan? 3 jaar gewerkt? En vervolgens krijg je als je geen werk hebt 'gratis' geld? Succes in het buitenland dan!

3 jaar gewerkt... je begint net en dan al zo'n grote muil over hoe het niet moet, ik zou je eerst maar eens inlezen in hoe het allemaal werkt in NL en dan vergelijken met de rest van de wereld.. De opleiding die je gehad hebt (als je die hebt), is grotendeels betaald door de staat, gaat je in het buitenland ook niet lukken...
Ik wil een baan! Ik wil gewoon zien dan bedrijven het fatsoen eens zouden opbrengen gewoon te reageren naar aanleiding van een sollicitatie!
Ik ben afgestudeerd als vormgever! Die markt is verzadigd en neem genoegen met alle jobs die ik kan krijgen. Ik heb genoeg werk ervaring als vormgever, video editor, service monteur, administratief medewerker en verkoper in een winkel!

Ik heb echt veel sollicitaties verstuurd, meer dan 50 en heb slechts 8 reacties gekregen waarvan 5 gelijk negatief uitvielen! 3 ben ik op gesprek geweest, 2 ben ik niet geworden, 1 wacht ik nog op een 2e gesprek al 3 weken. Heb gemaild wanneer die plaats zal gaan vinden nog geen concreet antwoord!

Vervolgens hebben wij de uitzendbureau's nog. Waarom? Geen idee je hebt er geen klote aan!
Ik zoek me suf op die sites voor vacatures lever ze aan. Vervolgens stellen ze je nooit voor, of is De vacature al vervuld (staat er dan net een paar uur op) of je profiel matched niet!!
Allemaal bullcrap! Dan hebben we de vacatures van UWV reageren tot 27 jaar.
Reageren als je langer dan 3 maanden in de ww zit of een jaar in de bijstand.
Soms reageren ze gewoon helemaal niet naar aanleiding van een sollicitatie!
Dan bel je ze lief, en dan zeggen ze als je niks hoort ben je het niet geworden!

Veel dingen zijn goed geregeld in ons kikkerland! ziekenfonds, scholing maar de banenmarkt is een drama!

We hebben ruim een kwart miljoen werkeloze in ons land!
Maar ondertussen worden de polen, russen, finnen, en andere bevolkingsgroepen aan het werk gezet.

Geef mij maar een kut baan voor zolang! Dan heb ik in ieder geval inkomsten en kan ik rustig verder zoeken!

Die WW is prima geregeld in ons land, maar 1 maand voor iemand die 3 jaar gewerkt heeft beetje raar. Maar dat was allemaal in orde werkt mij vorige week donderdag nog verteld op het UWV door de werkcoach. Maar zet me gewoon aan het werk, wordt inmiddels knettergek van het niets doen!
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:01:29 #171
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90529044
Als je 3 jaar gewerkt hebt heb je recht op tenminste 3 maanden uitkering. Dus waarom zou jij maar 1 maand krijgen?
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:05:30 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90529141
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:01 schreef goofy_goober het volgende:
Als je 3 jaar gewerkt hebt heb je recht op tenminste 3 maanden uitkering. Dus waarom zou jij maar 1 maand krijgen?
Dit dus :).
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:40:06 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_90530146
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:52 schreef CecilBDemented het volgende:

Veel dingen zijn goed geregeld in ons kikkerland! ziekenfonds, scholing maar de banenmarkt is een drama!

We hebben ruim een kwart miljoen werkeloze in ons land!

De huidige werkloosheid is gemiddeld gezien laag te noemen. Omdat het voor jou op dit moment niet werkt betekent het niet dat het in Nederland een drama is. Je hebt gewoon pech dat je een opleiding hebt gedaan waarvoor weinig vraag is.
pi_90530285
Ja, het zou zomaar kunnen dat je recht hebt op veel meer dan je denkt. Elk jaar dat je minimaal 52 keer gewerkt hebt telt mee. Hmm, zo levert dat scholierenbaantje dat je elke zaterdag deed zomaar een paar extra maanden op. Mits je geregistreerd (wit) gewerkt hebt natuurlijk. In mijn geval werd de verwachte 1 maand op die manier 7 maanden.

Vorige week had ik ook wel weer een spraakmakende afwijzing. Ik solliciteerde voor de tweede keer bij het CBG. De eerste keer was ik het niet geworden, maar het was zo passend dat ik plotseling op de bonnefooi daar voor een tweede keer kon komen solliciteren. Krijg ik van het uitzendbureau van een behoorlijk stevig balende intercedent te horen "sorry daboman, je bent het niet geworden. Inhoudelijk stond je verhaal als een huis en daar konden ze je niet op afwijzen. Maar ze konden maar 1 iemand kiezen. En ze hadden een DAME (ja, met nadruk) aangenomen, die net even wat beter over kwam in het gesprek. En nu zeggen we gekscherend dat ze graag knappe jonge dames bij het CBG aannemen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:57:20 #175
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90530718
Ik ben een keer afgewezen terwijl ik al was aangenomen.

Had een sollicitatiegesprek, vond dat het zelf wel aardig was gegaan maar niet perfect, maar toch aangenomen. Nou, mooi. Contract zou binnen een week worden opgestuurd. Ik blij, iedereen bellen: ik heb werk! UWV gebeld om de uitkering stop te laten zetten. Word ik 3 dagen later gebeld: 'Ja, uh, sorry maar... uh... we kunnen je toch geen baan aanbieden.' Ik: 'Waaaaat, ik ben al aangenomen??' Zij: 'Ja, uh, maar de projectmanager heeft alles op eigen houtje geregeld terwijl hij had moeten overleggen met de grote baas... dus hij is ontslagen waardoor ook het project komt te vervallen... eh, sorry... MAAR we kunnen je wel een dinnerbon van 50 euro aanbieden ter compensatie, mooi opgelost toch? Nou, doeeei!' Klootzakken. :(
pi_90533828
Jeetje, zelfs als je bent aangenomen ben je er nog niet. Maar ach, dat weet ik uit ervaring. Ik heb bijna een jaar gewerkt voor een werkgever waar ik min of meer ben opgedrongen. Die opende het sollicitatie gesprek met de mededeling dat ze het eigenlijk niet wilde. Terwijl personeelszaken van die organisatie het juist wel graag wilde. Moet zeggen dat baas lief me het leven aardig zuur heeft gemaakt. Details bespaar ik jullie maar. Ben uiteindelijk gebleven en dat heeft me wel karakter gegeven en ik had het geluk dat personeelszaken en de organisatie als geheel er wel altijd was om erover te praten.
pi_90533980
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:57 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben een keer afgewezen terwijl ik al was aangenomen.

Had een sollicitatiegesprek, vond dat het zelf wel aardig was gegaan maar niet perfect, maar toch aangenomen. Nou, mooi. Contract zou binnen een week worden opgestuurd. Ik blij, iedereen bellen: ik heb werk! UWV gebeld om de uitkering stop te laten zetten. Word ik 3 dagen later gebeld: 'Ja, uh, sorry maar... uh... we kunnen je toch geen baan aanbieden.' Ik: 'Waaaaat, ik ben al aangenomen??' Zij: 'Ja, uh, maar de projectmanager heeft alles op eigen houtje geregeld terwijl hij had moeten overleggen met de grote baas... dus hij is ontslagen waardoor ook het project komt te vervallen... eh, sorry... MAAR we kunnen je wel een dinnerbon van 50 euro aanbieden ter compensatie, mooi opgelost toch? Nou, doeeei!' Klootzakken. :(
Een dinerbon ook echt he, uiteten is wel het laatste waar ik geld aan uit wil geven als ik het niet breed heb.
pi_90534427
met een bon ben je geen geld kwijt, ik zou het op marktplaats of hier op fok verpatsen
hou je er nog wat aan over ook
pi_90536488
Was vandaag bij een callcenter op gesprek, daar zit je dan met je internationale HBO studie, waarvan anderhalf jaar in het buitenland volbracht en 28 jaar oud...

gasten bieden echt een extreem slecht salaris maar ok...waren echt bang dat ik dus maar kort bij hun zou blijven, aangezien ik eigenlijk zo snel mogelijk weg ben als er zich iets anders voordoet...
pi_90536667
Vandaag weer een vacature aangeboden gekregen, wat een hele mooie is, maar ik vraag me af of ik het kan en wil. Soms is nee zeggen makkelijk, maar dit wordt erg lastig om ja of nee te zeggen -O-
Heb nog een andere lopen, hoop dat dat snel wat wordt, dan kies ik die :P

Ook voor het eerst een bericht via LinkedIn gekregen, van een persoon die ik niet ken, maar die gewoon op trefwoorden zoekt volgens mij. Vind het maar niks :')
pi_90537278
Kan iemand mij verder helpen?

Ik hoorde onlangs dat er voor mijn studie misschien veel mogelijkheden in een stad als Aken zijn.
Helaas weet ik geen goede Duitse vacature-site te vinden.
Kent iemand er misschien een?

Ik ben erg benieuwd.
pi_90544065
Ow, en mocht iemand een goede vacature-site voor de regio Rotterdam weten (omdat daar het meeste in de richting van mijn studie te vinden is), dan hoor ik dat ook graag.
pi_90545165
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 17:26 schreef JL... het volgende:
Ow, en mocht iemand een goede vacature-site voor de regio Rotterdam weten (omdat daar het meeste in de richting van mijn studie te vinden is), dan hoor ik dat ook graag.
Wat is jouw richting? Ook bank en verzekering?
pi_90545430
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:40 schreef Blik het volgende:

[..]

De huidige werkloosheid is gemiddeld gezien laag te noemen. Omdat het voor jou op dit moment niet werkt betekent het niet dat het in Nederland een drama is. Je hebt gewoon pech dat je een opleiding hebt gedaan waarvoor weinig vraag is.
Tja, ik heb vastgoed en makelaardij gedaan. Als er 1 markt op zijn gat ligt, is het de woningmarkt wel :').
pi_90546188
* EilandjeOnline excuseert zich, ze moet hard lachen _O-
pi_90547736
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:18 schreef EilandjeOnline het volgende:
* EilandjeOnline excuseert zich, ze moet hard lachen _O-
Deze week derde gesprek, dus wie weet neem ik mijn woorden terug :P.
pi_90549613
* EilandjeOnline feliciteert disavowed alvast met de baan, derde gesprek is vaak alleen naar contract tekenen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 28-12-2010 20:18:17 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 20:13:41 #188
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_90551526
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Tja, ik heb vastgoed en makelaardij gedaan. Als er 1 markt op zijn gat ligt, is het de woningmarkt wel :').
Bekijk het ook van een andere kant: koop en verkoop van vastgoed is moeilijk, dus er is een braakliggend terrein met veel toekomstmogelijkheden waar je kunt gaan pionieren. (Tip om eens te noemen bij een sollicitatiegesprek?)
pi_90557507
Tja, ik heb er ook last van met mijn bouwkunde opleiding. Ben je ingenieur, lukt het nog niet om een normale baan te vinden. Ik zit nu bij een callcenter en echt de helft van de mensen die daar werkt heeft een HBO of WO diploma. Deze week is waarschijnlijk mijn laatste week en daarna ga ik waarschijnlijk weer de bijstand in. Zucht...
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:42:31 #190
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90559223
Liever een uitkering dan callcenterwerk.
pi_90560981
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat is jouw richting? Ook bank en verzekering?
International Business...
dus zoek banen in de richting van handel, import-export, bedrijfseconomie, administratie, zakenleven...kantoorbanen dus.

Als iemand dus een goede Duitse vacature-site en een goede vacaturesite voor de regio Rotterdam-Den Haag weet, dan hoor ik dat nog steeds graag.
pi_90561302
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef JL... het volgende:

[..]

dus zoek banen in de richting van handel, import-export, bedrijfseconomie, administratie, zakenleven...kantoorbanen dus.

Als iemand dus een goede Duitse vacature-site en een goede vacaturesite voor de regio Rotterdam-Den Haag weet, dan hoor ik dat nog steeds graag.
Monster.de
http://www.stellenanzeigen.de/
http://www.stellenangebote.de
http://www.stellenmarkt.de/
http://de.gigajob.com/index.html

Tevens houden ze in Dld nogal erg van old skool vacatures in de krant te zetten, dus zoek de lokale krant op!
pi_90561712
Danke schon...!

Mocht je nog een goede site voor die andere regio weten, dan hoor ik het graag.
  woensdag 29 december 2010 @ 13:35:53 #194
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90579696
Pfff, is het al 2011? Ik verveel me de tyfus.
pi_90585541
Duimen, vrijdag wordt de grote dag :D.
pi_90585959
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef JL... het volgende:

[..]

Misschien weet je dit al en heb het je vast al geprobeerd :P Maar een zeer grote bank is van plan om het back office werk te flexibiliseren. Je zou eens kijken of je daar terecht kunt komen via uzb, en aangezien je daar vaak administartieve klusjes doet voor mensen met hbo en wo nivo kun jij je netwerk uitbreiden. Het is mbo nivo en je moet tegen de (negatieve) sfeer kunnen. De vaste mensen die er tig jaar werken worden er namelijk uitgewerkt.

Een andere bank is van plan om binnenkort kantoren te openen in Rotterdam, en zijn van plan om in de opstartfase voor de mbo administratieve functies uitzendkrachten in te zetten :Y
pi_90586323
quote:
7s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Misschien weet je dit al en heb het je vast al geprobeerd :P Maar een zeer grote bank is van plan om het back office werk te flexibiliseren. Je zou eens kijken of je daar terecht kunt komen via uzb, en aangezien je daar vaak administartieve klusjes doet voor mensen met hbo en wo nivo kun jij je netwerk uitbreiden. Het is mbo nivo en je moet tegen de (negatieve) sfeer kunnen. De vaste mensen die er tig jaar werken worden er namelijk uitgewerkt.

Een andere bank is van plan om binnenkort kantoren te openen in Rotterdam, en zijn van plan om in de opstartfase voor de mbo administratieve functies uitzendkrachten in te zetten :Y
Klinkt als de vacatures van de Rabobank. Daar heb ik laatst ook gesolliciteerd.
pi_90592354
quote:
15s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:58 schreef Disavowed het volgende:

[..]

Klinkt als de vacatures van de Rabobank. Daar heb ik laatst ook gesolliciteerd.
Yups, bij de Rabobank kom je hier in het zuiden alleen binnen als je er al eens eerder gewerkt hebt.
Dat is erg jammer.
  woensdag 29 december 2010 @ 18:02:45 #199
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_90592383
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef JL... het volgende:

[..]

Yups, bij de Rabobank kom je hier in het zuiden alleen binnen als je er al eens eerder gewerkt hebt.
Dat is erg jammer.
Ik begrijp wel waarom ze dat willen, maar ik snap het niet :P. Zo komen (eventuele) toppers nooit binnen het bedrijf..
pi_90592586
quote:
Op woensdag 29 december 2010 18:01 schreef JL... het volgende:

[..]

Dat is erg jammer.
Er zijn meerdere banken he, waar op dit moment uitzendkrachten met een afgeronde hbo (in een economische richting dat wel) werken in een back office zonder eerder bij deze banken gewerkt te hebben. Sommige wonen niet eens in Rotterdam maar komen bij uit Breda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')