Iddquote:
Een vrouw die niet van Uggs houdtquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in amstelveen is er nu ook zo'n UGG winkel![]()
UGGs
oh nee dan was lig wel met hoofdletterquote:
ja dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IddIk weet niet of jij into corsetten bent, maar zo wel dan moet je even op uwantisell kijken, want daar hebben ze heel veel en nog goedkoop ook, maar wel kwaliteit.
Nee lompe dingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van Uggs houdt
Lelijke dingen, kan me niet voorstellen dat er een man is die ze leuk vindt staan bij vrouw/vriendin
Er zijn wel toffe Uggs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lelijke dingen, kan me niet voorstellen dat er een man is die ze leuk vindt staan bij vrouw/vriendin
groot gelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer into de vrouwelijke laarzen
En dan ook nog een beetje lange laarzen, niet van die net-niet dingenquote:
Gadver Uggsquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik heb laarzen tot mijn kniequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan ook nog een beetje lange laarzen, niet van die net-niet dingen
Die dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb laarzen tot mijn knie
oiquote:
Ach...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had nog een topique voor je gezien
armin van buuren zuigt
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn ook van leer.
Define vrouwelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer into de vrouwelijke laarzen
ze zijn wel leuker dan normale UGGs maar neequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn ook van leer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
nee het zijn geen Uggsquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort hoge uggs dus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wat.
Ik doe net die BMI test.ik maak EZ in met mijn 19.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
Dankjewelquote:
sgoedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik maak wel foto van mijn laarzen
Wat.
Ik doe net die BMI test.Ik kijk er niet raar van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk er niet raar van op.dat zal wel allemaal in je tieten zitten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
idd. Maar niet alle Uggs zijn fugly, die vallen nog mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
buiten dat ze van de onderkant op regenlaarzen lijken
Zo groot zijn mijn tieten nou ook weer nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zal wel allemaal in je tieten zitten he
Moggequote:
Wat.
Ik doe net die BMI test.ButjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:
tieten is toch wel een favo onderwerp hierquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat zal wel allemaal in je tieten zitten he
ja ik vond het wat lang over laarzen gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tieten is toch wel een favo onderwerp hier
Laten we het even niet over tieten hebben, die van mij doen pijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tieten is toch wel een favo onderwerp hier
owjee, wazzup?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laten we het even niet over tieten hebben, die van mij doen pijn.
Kusje op je tietenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laten we het even niet over tieten hebben, die van mij doen pijn.
Jawelquote:
hetzelfde maar dan zonder tietenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Hoe zou de wereld eruit zien zonder tieten?
quote:
Cupping.quote:
Oh, maak me gek!quote:
Buwatte?quote:
quote:
Neequote:
was ff op je fobo aan het checkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo groot zijn mijn tieten nou ook weer niet
Ik las op je fobo aan het trekkenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik las op je fobo aan het trekken
zie fobo engine10 (daar staan ze wel)quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ff op je fobo aan het checken
(maar niet te vinden daar
gespotquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
zie fobo engine10 (daar staan ze wel)
Moggequote:
Kijk, daar doe ik het nou voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedemorgen
Doet me er aan denken koffie te halen
Daar staan ze niet.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was ff op je fobo aan het checken
(maar niet te vinden daar
Zie het valt wel meequote:
It's the boogiemanquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:47 schreef tdrone het volgende:
heb trouwens eindelijk een cadeau gekocht voor mijn neefje (surprise)
lego en jengaquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
It's the boogieman
[..]
Wat dan?
Jengaquote:
Echt wel.quote:
?quote:
Doe datquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga even foto van mn laarzen uploaden :p
Goed zoquote:
Volgende week is hij er weerquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:57 schreef tdrone het volgende:
ik ben benieuwd of honkey al spijt heeft
Neuh, dingen die ik jou niet ga vertellen.quote:
okidokiquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, dingen die ik jou niet ga vertellen.
waar heeft hij spijt van?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Volgende week is hij er weer
daar wil ik geen schop van krijgenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
beetje rare foto maargoed
leuke laarzen inderdaad, zeker niet uggs achtig!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
OMG DAT GROENE DINGquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij heeft zich eloof ik een week laten bannen
er zit wel bont maar dat steekt er niet duidelijk boven uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
leuke laarzen inderdaad, zeker niet uggs achtig!
(zie je aan de bovenkant er nog bont uitsteken? Zie je op d epic niet)
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
hij heeft zich eloof ik een week laten bannen
16 jarigenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
NeeHij heeft een weddenschap met zichzelf
quote:
Niks hoorquote:
Zondagquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nu maak je me nieuwsgierig
heb net al een boterham naar binnen gewerktquote:
Doe maar ergens anders opquote:
Kusje op je eikel?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb net al een boterham naar binnen gewerkt
ga zo naar de kantine, vissie scoren
dan zijn ze helemaal okquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er zit wel bont maar dat steekt er niet duidelijk boven uit
Niet van jou hequote:
Owhquote:
hmmmm beetje vage lunchquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb een kiwi op en sinaassappelsap met citroen
Wanneer ga je eigenlijk naar Erm?quote:
hehe gelukkig goedgekeurdquote:
het was mn ontbijt een paar uur geledenquote:
Niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk naar Erm?
Visquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb net al een boterham naar binnen gewerkt
ga zo naar de kantine, vissie scoren
En uhm Parc Sandur in Emmen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Niet meerVriendengroepen waren niet welkom. Vriendengroepen zijn nergens welkom. Echt klote om iets te vinden.
Nu je het zegt krijg ik zin in jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu je het zegt krijg ik zin in een opkikker
Ik ook in jou zeg, wat een toevalquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu je het zegt krijg ik zin in jou
Even gekeken maar die huisjes gaan niet groter als 10 persoons.quote:
Ik ga hier verder niet op inquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook in jou zeg, wat een toeval
willen jullie in een soort vakantiepark?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even gekeken maar die huisjes gaan niet groter als 10 persoons.
2 huisjes dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even gekeken maar die huisjes gaan niet groter als 10 persoons.
Nee dat hoeft niet. Willen gewoon een accommodatie waar je met ong. 20 personen in kunt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
willen jullie in een soort vakantiepark?
Zou kunnen inderdaad. Maar met z'n alle in hetzelfde huisje heeft wel de voorkeur.quote:
Maak een gat in de muur en sleep een tweede huisje ertegenaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Maar met z'n alle in hetzelfde huisje heeft wel de voorkeur.
moet je eens in de ardennen kijken daar zijn veel van die huizen waar dat kan..quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou kunnen inderdaad. Maar met z'n alle in hetzelfde huisje heeft wel de voorkeur.
Ardennenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
moet je eens in de ardennen kijken daar zijn veel van die huizen waar dat kan..
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben blij als die sneeuw is opgerot.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maak een gat in de muur en sleep een tweede huisje ertegenaan
Tnx voor de tipquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
moet je eens in de ardennen kijken daar zijn veel van die huizen waar dat kan..
We want morequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben blij als die sneeuw is opgerot.
ja ongelooflijk dat verzin je toch welquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
[..]
Tnx voor de tip
Ja maar dat doe je dan toch gewoon. Slepen met de matrassen enzulksquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huppel is slimquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je dan toch gewoon. Slepen met de matrassen enzulks
Not reallyquote:
Dat lukte ons gewoon bij Center Parcs. 3 huisjes naast elkaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Willen gewoon een accommodatie waar je met ong. 20 personen in kunt.
Ga je dan s'nachts verkassen ofzo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat lukte ons gewoon bij Center Parcs. 3 huisjes naast elkaar
We sliepen waar we zin in hadden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je dan s'nachts verkassen ofzo?
kledingstukjequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We sliepen waar we zin in hadden.
Iedereen had een eigen kledingstukje in een huisje, en voor de rest was het crashen waar het kon
Mja, plek waar je je kleding opsloegquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kledingstukje![]()
haha wel gezellig om te doen
ik vind verkleinwoorden schattigquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, plek waar je je kleding opsloeg
Chocolate-chickjequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind verkleinwoorden schattig
Hou opquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ploertendodertje![]()
haha hoor je hem weer?
Ja dat is het ergstequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij blijft het in je hoofd houden
Wie?quote:
Nee, ken ik nietquote:
Goede vraag. Je nick zal maar met Ez beginnenquote:
ja dan ben je echt ver heenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Goede vraag. Je nick zal maar met Ez beginnen
is dat zo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan ben je echt ver heen
Kogel door je kop.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan ben je echt ver heen
quote:
ja tdrone kan er niet mee omgaanquote:
sorryquote:
Liga doe maar liever nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja tdrone kan er niet mee omgaan
[..]
sorryje bent hartstikke lief
En dan maakt ie er een puinhoop vanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik lust het ook niet, maar tdrone wel
ja preciesquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En dan maakt ie er een puinhoop van
Middagquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja gaat prima, zie je nu langer dan gisteravond
Nou ik heb vrij genomen omdat ik geen vervoer had naar mn stagequote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou ik heb vrij genomen omdat ik geen vervoer had naar mn stage![]()
Met Benny is het altijd gezellig
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef Biffkoffie het volgende:
Hey Benny!
Vet relaxed! collega bewaakt het fort, hoef ik niet tot 6mag nu weg..
Luitjes, erg goed weekend gewenst!
ik slijm nietquote:
Oke lekker! tot de volgende keer Koffiequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef Biffkoffie het volgende:
Hey Benny!
Vet relaxed! collega bewaakt het fort, hoef ik niet tot 6mag nu weg..
Luitjes, erg goed weekend gewenst!
Gastquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef iBenny het volgende:
Hey Biffkoffie
Mijn zieke geest wilde befkoffie typen
waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef iBenny het volgende:
Hey Biffkoffie
Beffen wordt lastig... Baffen kan maar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef iBenny het volgende:
Hey Biffkoffie
Jij ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja tdrone kan er niet mee omgaan
[..]
sorryje bent hartstikke lief
ehh okequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:07 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Beffen wordt lastig... Baffen kan maar doe ik niet aan![]()
Beffen is boffen dat je niet hoeft te baffen..
Daar wou ik het graag bij laten
dankjequote:
Vol van jezelf?quote:
sorry maar ik zit op stage dus moet ondertussen wel nog wat doen aan mijn opdrachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeeh ga je nu MEN weer volspammen?
Ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:07 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Beffen wordt lastig... Baffen kan maar doe ik niet aan![]()
Beffen is boffen dat je niet hoeft te baffen..
Daar wou ik het graag bij laten
hehe ga dan niet fokkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
sorry maar ik zit op stage dus moet ondertussen wel nog wat doen aan mijn opdracht
He's so cutequote:
quote:
Nee. Ben jij vol van mij?quote:
OVquote:
ow dan is het goedquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee zoveel hoef ik nou ook weer niet te doen (en zeker niet op vrijdag)
hehe alsof ze het aanvoelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben ik heel even weg komt iedereen
geef maar, ik ben toch kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Ploertendoder het volgende:
Wie wil mijn ziekheid overnemen?
Not reallyquote:
No thanks, ben zelf vaak genoeg ziekquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:14 schreef Ploertendoder het volgende:
Wie wil mijn ziekheid overnemen?
Een wandelende kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geef maar, ik ben toch kut
Ja, en dat op de vroege vrijdagmiddagquote:
komt niet vaak voorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dat op de vroege vrijdagmiddag
Zekers.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe handig toch
[..]
mooizo
Ik laat menig vrouwenhart sneller kloppen met mijn voetenwerkquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehe wat kan jij goed dansen
je zal dan wel mooie voeten hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik laat menig vrouwenhart sneller kloppen met mijn voetenwerk
Onder anderequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je zal dan wel mooie voeten hebben
Vandaag kan mij gestolen wordenquote:
Lekker in bed liggen en niks doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vandaag kan mij gestolen wordenZiek zijn
Zo ziek ben je niets anders zat je nu niet op Fok!quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vandaag kan mij gestolen wordenZiek zijn
Dat kan ik dus echt nietquote:
Dus jij weet hoe ik me voel?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo ziek ben je niets anders zat je nu niet op Fok!
Zieke mensen liggen in het ziekenhuis of in bedquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe ik me voel?
Ik heb lang zat in bed gelegen. Als ik er langer in blijf liggen, dan word ik knettergekquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zieke mensen liggen in het ziekenhuis of in bed
Ik zeg overigens niet dat je niet ziek bent. Ik zeg alleen dat je niet heel ernstig ziek bent. Joh, het komt wel goed. Over een dag of wat voel je je weer primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik heb lang zat in bed gelegen. Als ik er langer in blijf liggen, dan word ik knettergek
stuart de dokterquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg overigens niet dat je niet ziek bent. Ik zeg alleen dat je niet heel ernstig ziek bent. Joh, het komt wel goed. Over een dag of wat voel je je weer prima
Nou... hetis zelden dat ik me zo voel als nuquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg overigens niet dat je niet ziek bent. Ik zeg alleen dat je niet heel ernstig ziek bent. Joh, het komt wel goed. Over een dag of wat voel je je weer prima
Ja, kom op zeg. Ik weet heus wel wat ziek zijn is hoor. Als ik 'ziek' ben lig ik in het ziekenhuis en zit ik niet vrolijk op het internetquote:
al gedoucht?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou... hetis zelden dat ik me zo voel als nuDus ja... dan is het even flink kut.
Ga ik zo even doen ja. Misschien helpt hetquote:
niet na 5 minuten er dan weer onderuit, minstens een kwartiertje blijven staan, doet wonderenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ga ik zo even doen ja. Misschien helpt het
Dan doe ik een half uurquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
niet na 5 minuten er dan weer onderuit, minstens een kwartiertje blijven staan, doet wonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |