Iddquote:
Een vrouw die niet van Uggs houdtquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in amstelveen is er nu ook zo'n UGG winkel![]()
UGGs
oh nee dan was lig wel met hoofdletterquote:
ja dat lijkt me wel watquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IddIk weet niet of jij into corsetten bent, maar zo wel dan moet je even op uwantisell kijken, want daar hebben ze heel veel en nog goedkoop ook, maar wel kwaliteit.
Nee lompe dingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van Uggs houdt
Lelijke dingen, kan me niet voorstellen dat er een man is die ze leuk vindt staan bij vrouw/vriendin
Er zijn wel toffe Uggs.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lelijke dingen, kan me niet voorstellen dat er een man is die ze leuk vindt staan bij vrouw/vriendin
groot gelijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer into de vrouwelijke laarzen
En dan ook nog een beetje lange laarzen, niet van die net-niet dingenquote:
Gadver Uggsquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja ik heb laarzen tot mijn kniequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En dan ook nog een beetje lange laarzen, niet van die net-niet dingen
Die dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb laarzen tot mijn knie
oiquote:
Ach...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:17 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik had nog een topique voor je gezien
armin van buuren zuigt
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn ook van leer.
Define vrouwelijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben meer into de vrouwelijke laarzen
ze zijn wel leuker dan normale UGGs maar neequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die zijn ook van leer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
nee het zijn geen Uggsquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een soort hoge uggs dus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wat.
Ik doe net die BMI test.ik maak EZ in met mijn 19.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
Dankjewelquote:
sgoedquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik maak wel foto van mijn laarzen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
Wat.
Ik doe net die BMI test.Ik kijk er niet raar van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kijk er niet raar van op.dat zal wel allemaal in je tieten zitten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
idd. Maar niet alle Uggs zijn fugly, die vallen nog mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
buiten dat ze van de onderkant op regenlaarzen lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |