Pardon?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Harde met ader belopen penors.
Niet voor lang...hehe, en nee geen illegale acties LOLquote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Hoorde btw ook dat ie massaal mensen 10tallen keren had laten stemmen voor die beste dj van de wereld contest, behoorlijk treurig.. het is dan ook echt zo`n droeftoeter, maar hij verdient wel meer dan iedereen bij elkaar die nog in dit topic gaat posten waarschijnlijk
Technoboy! Djahani heeft smaakquote:
Ben in een baggerbui.. moet toch nog wennen om in deze fora te posten als blauw persoontje ; )quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Ben in een baggerbui.. moet toch nog wennen om in deze fora te posten als blauw persoontje ; )
jij wel ja interheldjequote:Op donderdag 2 december 2010 23:22 schreef shintek het volgende:
[..]
gelukkig maakt tiesto geen jumpstyle anders schopte ik hem
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:24 schreef Splutje het volgende:
Armin is gewoon koninklijk, als dit topic over Tiesto was gegaan was het een terechte klacht geweest
Maar even off-topic...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:36 schreef Imzadi het volgende:
Blij om te lezen dat jouw mening,
ongeacht of ik het wel of niet met jou eens ben,
de enige juiste is.
(Meestal begin ik mijn verhalen met IK VIND,
maar ondanks het ontbreken van wat voor argumentatie dan ook,
geef jij aan dat ieder ander die er niet zo over denkt,
ongelijk heeft.
Je bent een ECHTE baas, dat blijkt wel weer.)
Top nummer!quote:
Kinderlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:24 schreef Splutje het volgende:
Armin is gewoon koninklijk, als dit topic over Tiesto was gegaan was het een terechte klacht geweest
Jij kan dus echt niet lezen ofwel?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:36 schreef Imzadi het volgende:
Blij om te lezen dat jouw mening,
ongeacht of ik het wel of niet met jou eens ben,
de enige juiste is.
(Meestal begin ik mijn verhalen met IK VIND,
maar ondanks het ontbreken van wat voor argumentatie dan ook,
geef jij aan dat ieder ander die er niet zo over denkt,
ongelijk heeft.
Je bent een ECHTE baas, dat blijkt wel weer.)
gatverdamme manquote:Op vrijdag 3 december 2010 04:38 schreef kjlee het volgende:
Hardstyle...?
Te hard voor trance, te zacht voor hardcore....Dus eigenlijk net niets. Bestond "vroeger" helemaal niet eens...
Tiesto was de meester..Armin een goede leerling..Desondanks: Trance heerst !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |