turbo turboquote:
Kabouter Wesleyquote:
Beter amsterdam dan thuiszitten.quote:
HW zal daar anders over denkenquote:
Dat staat niet in mijn woordenboek.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
In Amsterdam bij een detacheerder.
Ik wil niet meer werken voor een detacheerder, maar wellicht kan het geen kwaad om eens te praten.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat staat niet in mijn woordenboek.
Een soort uitzendbureau, alleen wordt je doorbetaald als je geen werk hebt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat is een detacheerder. Ik lees heel de tijd databeheerder.
Eh neequote:
Oh. Ok.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort uitzendbureau, alleen wordt je doorbetaald als je geen werk hebt.
Ik ga naar unstoppable.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee
TURBO de film van New Kids! Volgende week in de bioscoop JONGE!
Que si, Que no, que no *BAM*
huhuhuhu
En dan mag je op de bank gaan zitten internetten, betaaldquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:15 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort uitzendbureau, alleen wordt je doorbetaald als je geen werk hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan mag je op de bank gaan zitten internetten, betaald
Idd, en verder naaien ze je fulltime een oor aan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Been there, done that. Maar goed, afgelopen 2 weken al naar Due Date, Jackass 3D en Unstoppable geweest. Je moet wat als je in een hotel zit. Volgende week naar Monstersquote:
Dat moet je er niet bij vertellenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, en verder naaien ze je fulltime een oor aan!
Ach wat ik nou doe valt ook wel mee. Beetje met collega's praten en FOK!en.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Never been there, never done that, don't have the t-shirtquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Het verschil van wat ik kost en wat ik krijg, kunnen ze goed van levenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, en verder naaien ze je fulltime een oor aan!
Hey die mensen moeten ook levenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Het verschil van wat ik kost en wat ik krijg, kunnen ze goed van leven
no shit, die lui hebben een bioscoopfilmquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee
TURBO de film van New Kids! Volgende week in de bioscoop JONGE!
Que si, Que no, que no *BAM*
huhuhuhu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |