Die film lijkt me echt meesterlijk. Niet in de laatste plaats omdat DJ Paul Elstak de titeltrack heeft gemaakt!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
no shit, die lui hebben een bioscoopfilmhoe kansloos is dat
Dat geeft Amsterdam juist z'n charme.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Prachtig..dan wel zonder al die schijttoeristen overal..
Nee, leuk man. Zoveel gezellig avondjes met toeristen gehad tijdens het stappenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En zonder die Amsterdammers.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik vond die hele New Kids dus echt nooit wat aan, heb 1 keer een filmpje gezien wat ik wél leuk vond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die film lijkt me echt meesterlijk. Niet in de laatste plaats omdat DJ Paul Elstak de titeltrack heeft gemaakt!
De Amsterdammers en haar accent geeft A'dam z'n charme..quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dat geeft Amsterdam juist z'n charme.
quote:
Toeristen zijn alleen hinderlijk in de coffeeshopquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Amsterdamsquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De Amsterdammers en haar accent geeft A'dam z'n charme..
Alle echte Amsterdammers wonen inmiddels in Purmerend en Almere.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De Amsterdammers en haar accent geeft A'dam z'n charme..
Niet waar! Ik heb hilarische gesprekken gehad met toeristen in coffeeshops.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Toeristen zijn alleen hinderlijk in de coffeeshop
Dat leer je hier snel genoeg afquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef Kluts het volgende:
Ik vind Amsterdam een leuke stad hoor, alleen als ik er zou wonen zou ik me kapot ergeren aan van die plattelandsschapen zoals ik die op fietspaden lopen en zich in de provincie wanen.
Dat kan ook best..maar het lijkt me niet echt dat je bij Amsterdam ee eerste associatie moet hebben van cameraflitsende Japanners en Nederlands niet de voertaal is..quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, leuk man. Zoveel gezellig avondjes met toeristen gehad tijdens het stappen
Dan moet je ook maar niet naar de Bulldog gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef rival het volgende:
Toeristen zijn alleen hinderlijk in de coffeeshop
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle echte Amsterdammers wonen inmiddels in Purmerend
Kansloze shop.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet naar de Bulldog gaan.
Nooit last van.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef Kluts het volgende:
Ik vind Amsterdam een leuke stad hoor, alleen als ik er zou wonen zou ik me kapot ergeren aan van die plattelandsschapen zoals ik die op fietspaden lopen en zich in de provincie wanen.
Kom er dagelijks gelukkig nog genoeg tegen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle echte Amsterdammers wonen inmiddels in Purmerend en Almere..
Waarom zie ik het voor me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij rijdt ze altijd door met je Leopard II-tank?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle echte Amsterdammers wonen inmiddels in Purmerend en Almere..
Can i see that weed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar! Ik heb hilarische gesprekken gehad met toeristen in coffeeshops.
om eerlijk te zijn, dat is een goede shop!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel bezwaard als ik weer hysterisch aan de kant getringd wordt.quote:
In de Prix waar ik niet zelden kom, zitten er ook alleen maar toeristen..mja,,logisch...vlakbij het station..maar wel relxte shop.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Op het voetpad gaan lopen geen optie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel bezwaard als ik weer hysterisch aan de kant getringd wordt.
Zitten er in Amsterdam uberhaupt goeie shops?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Can i see that weed?
can i see that weed?
and what kind of weed is that?
can i see that weed?
en dan zeg ik, dude, just take the white widow!
[..]
om eerlijk te zijn, dat is een goede shop!
Provincialen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:24 schreef Kluts het volgende:
Dat ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze zijn wel succesvol in het oplichten van onschuldige toeristen. Althans dat was vroeger zo.
Alles in Amsterdam is kut, Utrecht is veel beter!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zitten er in Amsterdam uberhaupt goeie shops?ALS ik al wiet haalde in Adam was dat bij zo'n klein shopje niet al te ver van het station. Maar over het algemeen is de wiet gewoon crap in Adam, zeker in vergelijking met Apeldoorn.
Ken wel betere shops, maar die zitten niet in A'dam.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef rival het volgende:
om eerlijk te zijn, dat is een goede shop!
Nou, die shops in Utreg zijn anders ook behoorlijke afzetters hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles in Amsterdam is kut, Utrecht is veel beter!
Over het algemeen veel minder soorten wiet/hasj.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles in Amsterdam is kut, Utrecht is veel beter!
Omdat het DE bekendste shop van Adam is, en ze daar lekker misbruik van maken. Toeristen kun je zo makkelijk oplichten.quote:
De Wortel in Haarlem is ook wel chill!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ken wel betere shops, maar die zitten niet in A'dam.
Overal waar ze niet afwegen, word je voor wat centjes getild.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat het DE bekendste shop van Adam is, en ze daar lekker misbruik van maken. Toeristen kun je zo makkelijk oplichten.
Vergeet Madame Tussaud nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Godtje het volgende:
Jullie lijken wel toeristen met Amsterdam gelijk over shops praten.![]()
Nog even langs het Anne Frank huis en het Rijks en jullie kunnen weer naar huis hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |