Jawel he.. "he schatje, zal ik jouw verwarming eens lekker ontluchten?"quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles klinkt ranzig zodra het hier gepost wordt
De MI's die ik hier krijg overtreffen ook werkelijk alle fantasiequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel he.. "he schatje, zal ik jouw verwarming eens lekker ontluchten?"
Hey schatje, zal ik die kurk eens uit je reet halen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee schat, jij hebt gewoon zo'n ranzige gedachtelijn! Jij bent gewoon een smeerkeeselientjequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet de bedoeling hequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:02 schreef STING het volgende:
Phew. Ik kan weer opgelucht verder met het harde werken
Ang3l ze worden hier ontkurkt!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Hey schatje, zal ik die kurk eens uit je reet halen?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee schat, jij hebt gewoon zo'n ranzige gedachtelijn! Jij bent gewoon een smeerkeeselientje
Teveel contact met jouquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee schat, jij hebt gewoon zo'n ranzige gedachtelijn! Jij bent gewoon een smeerkeeselientje
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb jij me gewoon verpest, duidelijk!
Vanaf het eerste moment dat jullie mij hier tegen kwamen was het al zo erg. Ik heb het misschien losgemaakt, maar het zal al in jullie!quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je liever geen eerlijk antwoord hebt als je dat antwoord niet aanstaat. Toch?
Gewoon, biggel, hij is zo mooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?Jij bent ook lief
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Vanaf het eerste moment dat jullie mij hier tegen kwamen was het al zo erg. Ik heb het misschien losgemaakt, maar het zal al in jullie!
Tijd om er iets mee te doen lijkt me
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gewoon, biggel, hij is zo mooi
Hoe krijg ik anders brood op de plank?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet de bedoeling he
Voor ik FOK! ontdekte was ik lief en onschuldig en preuts.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[..]
Vanaf het eerste moment dat jullie mij hier tegen kwamen was het al zo erg. Ik heb het misschien losgemaakt, maar het zal al in jullie!
Tijd om er iets mee te doen lijkt me
Nou in dat geval, lijkt mij dat jij niet vies bent van seks, gekoppeld met een vrij grote populariteit hier op Fok, dat je hier best wel wat te neuken kunt hebben gehad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat jij daar niet tegen kan hoef je niet te reflecteren op mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |