Op z'n minst langs een keuringscomissie in B&H natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:55 schreef STING het volgende:
[..]
Fokkers zouden zich eigenlijk niet mogen voortplanten?
Ik neem aan dat je liever geen eerlijk antwoord hebt als je dat antwoord niet aanstaat. Toch?quote:
Dat krijg je ervan als je niet aan hormonen doetquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
En waarom wordt het hier niet warm?
Ik prop ze een beetje op. Zo hoog. Dan lijkt het net een sjaal en worden meteen mijn oren verwarmd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt ze ook nonchalant over je schouders werpen als een soort sjaal.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een Fokster geneukt?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef STING het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je niet aan hormonen doet
Ga je verwarming eens ontluchtenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:54 schreef missbehavin het volgende:
En waarom wordt het hier niet warm?
Life's a bitch. Then you marry onequote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, wat is dat nou! Oneerlijk!
Controleren of de cv aanstaat lijkt me iets wat je eerst checkedquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ga je verwarming eens ontluchten
Oh bel danquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij altijd. Vannacht is vriendje niet thuis.
Maar wat als je geen cv hebtquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Controleren of de cv aanstaat lijkt me iets wat je eerst checked
Dat klinkt meteen ranzig als het hier gepost wordtquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:58 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ga je verwarming eens ontluchten
Precies zoals we het gewend zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt meteen ranzig als het hier gepost wordt
Alles klinkt ranzig zodra het hier gepost wordtquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Hmm, ik kan er eigenlijk niks bij verzinnen. Misschien moet ik eens op een kantoor gaan werken, dan kan ik vast overal iets bij bedenken!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders werp je ze om mijn nek. Ik heb het nogal koud.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik prop ze een beetje op. Zo hoog. Dan lijkt het net een sjaal en worden meteen mijn oren verwarmd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |