Dat zal ooit nog wel eens gebeurenquote:
Ja, dat herken ik.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:18 schreef Schuifpui het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, kijk je naar het actuele temperatuur kaartje en staat er -3.8, dat je denkt: shit het warmt snel op. Terwijl het eigenlijk nog gewoon koud is, zeker voor de tijd van het jaar.![]()
Ik las in een snelheid Noord Korea whahahahahahquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:05 schreef Co_OL het volgende:
Hier in de Noord Kop begon het vanaf half 8 lekker te sneeuwen, gelukkig kon ik nog normaal rijden naar Hoorn zonder vertraging
eerst zien dan geloven idd.. ga nu maar vast boodschappies doen hehequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op Nu.nl waarschuwen ze vanaf 13.00 voor stevige sneeuwbuien in de randstad. Op grote wegen zal misschien 7 cm komen te liggen.
Ik geloof er geen snars van haha!!
Als je kijkt naar de radar zijn er wel gewoon pittige sneeuwbuien aan de kust. Die krengen bewegen ook amper dus ik kan me voorstellen dat zoiets best wel voor overlast kan zorgen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op Nu.nl waarschuwen ze vanaf 13.00 voor stevige sneeuwbuien in de randstad. Op grote wegen zal misschien 7 cm komen te liggen.
Ik geloof er geen snars van haha!!
Trekt allemaal naar het zuidoosten en dat kan best tot de avondspits duren lijkt me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Hoelang blijft het in het noordwesten nog doorsneeuwen vandaag?
Gaat dat nog problemen voor de avondspits opleveren daar?
zie net ditquote:Waarschuwing voor minder zicht door sneeuw
DEN HAAG - Rijkswaterstaat waarschuwt voor sneeuwbuien die vrijdagmiddag het verkeer in de Randstad parten gaan spelen. Het gaat om stevige sneeuwbuien die vanaf 13.00 uur vooral in het westen van het land voor veel overlast zullen gaan zorgen.
Het vermoeden is dat er op de grote wegen in de loop van de middag tussen de 5 en 7 centimeter sneeuw ligt.
Dat melden Rijkswaterstaat en het KNMI. De sneeuwval gaat gepaard met buien, zodat het zicht op de weg aanzienlijk zal verminderen.
Daarom raadt de wegbeheerder het verkeer aan flink snelheid te minderen en afstand te houden. Dit gaat zeker leiden tot files in de avondspits, voorspelt Rijkswaterstaat.
De avondspits ondervond maandag al flink wat overlast door lichte sneeuwval. "De intensiteit is vrijdagmiddag veel groter", waarschuwt de zegsman. Het is niet duidelijk hoe lang de sneeuwval aanhoudt.
Verraderlijke gladheid
In de avonduren verwachten de wegbeheerder en het KNMI door de lage temperaturen verraderlijke gladheid op lokale wegen. Vooral in Brabant dreigt gladheid, waarschuwt een woordvoerder. Rijkswaterstaat strooit doorlopend preventief op de belangrijkste wegen.
Ook in het weekeinde houden de problemen op de wegen naar verwachting aan. Rijkswaterstaat adviseert automobilisten met klem de actuele verkeersinformatie in de gaten te houde
Ja Jordii, als het goed is gaan wij in NO Brabant nog wat krijgen.. Zal alleen niet veel zijn denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |