Robijn, ik ga mijn vriend wel even vragen of hij ze kan vinden, hij gebruikt Emule geloof ik. Bedankt voor de tip!quote:Hollywood Tonight - Jacko's trademark beatboxing and whistling drive this track which has production from 80s RnB man TEDDY RILEY.
Aha, ok, ik kan het ook wel fout hebben hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:07 schreef DrDentz het volgende:
Kan ook wel
Ik keek op wikipedia voor die cover en tracklist en toen stond er 10 dec bij release date
quote:Wat! Een! Plaat!
quote:Heb hem nog niet in m'n bezit! Mocht em alleen horen. Hij is VET! Volgende week elke dag een track in #effeekdom
Zeker tof.quote:
Wie zegt dat? Malachi heeft het zelf ontkend hoor. Aannames, aannames.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:23 schreef Jackson5 het volgende:
Nou dus de helft is malachi spul, moet ik die nou gewoon gaan luisteren of boycotten?
The Way You Love Me, die had je toch allang lijkt mij?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:01 schreef matthijst het volgende:
Hold My Hand - mweh, zonder Akon wel te doen, maar na 5 jaar Akon spuugzat ervan
Hollywood Tonight - Misschien wel aardig, nog geen goeie kwaliteitversie gehoord
Keer Your Head Up
The Way You Love Me
Monster - Pakkend refreintje, benieuwd naar 50 Cent rap.
Breaking News - Beste nummer van het album tot nu toe, vind ik
Another Day - Aardig
Much Too Soon - Mooi!
Al met al 3, misschien 4 nummers die ik vaker dan 1x zou luisteren...
Vaag dat Blue Gangsta (zonder knakenrap) en Do You Know er niet op staan, dat vind ik ook wel twee topnummertjes...
Haha, wat zeg je dat droog, ik moet lachen.quote:
iddquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:33 schreef gifkwal het volgende:
Ze hebben bij Another Day geloof ik wel weer creatief gebruik gemaakt van HIStory materiaal om de adlibs mee te vullen, deze keer uit 2Bad ("It's just too much for me")
Nah, geeft toch niks, 2Bad is toch een goed nummer, whehe.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hmm... ik kan me wel storen aan de ad-libs eigenlijk.
Begin dan spontaan mee te neuriën met 2Bad :|
Tuurlijk, op zich met je eens. Ben ook wel benieuwd waarom deze ingreep precies gedaan is, ook al stoor ik me er niet aan. Toch ben ik nieuwsgierig. Wie weet horen we het nog.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:52 schreef DrDentz het volgende:
Maar.. als er ergens een Rembrandt opduikt plakt men er toch niet een stuk van de Nachtwacht op omdat het anders een beetje te kaal is? Ze moeten met hun barbaarse vingers van het werk van een genie afblijven.
Nog erger: die ueberslechte rap van Shaquille komt in me opquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hmm... ik kan me wel storen aan de ad-libs eigenlijk.
Begin dan spontaan mee te neuriën met 2Bad :|
Hij heeft ergens een stukje Smooth Criminal in verwerkt, ik kom er echter niet op welke dat isquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef gifkwal het volgende:
Kan natuurlijk ook. Maar welke nummers zijn dat dan die je bedoelt? Kan zo snel niks bedenken.
Aha! Dat was het. Niet in een song, maar tijdens het optreden van Dangerous een stukje van Smooth Criminal. Ten tijde van 2.44.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:12 schreef gifkwal het volgende:
Kan natuurlijk ook. Maar welke nummers zijn dat dan die je bedoelt? Kan zo snel niks bedenken.
Ja, ik dacht even dat hij het had verwerkt in een song. Nah, zoveel anders vind ik het niet. Het zou kunnen dat hij het zelf gedaan heeft, toch. Ben wel benieuwd naar de toedracht.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef Rnnz het volgende:
Dat is wel iets heel anders Robijn...
Was het topic even kwijt. Another Day klinkt niet af.. de herhalende Ooh's en Aahs irriteren mij ook.
Snap dit even niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:45 schreef matthijst het volgende:
Misschien de oude nog honderdduuzend keer luisteren, dan wordt je d'r vanzelf ziek van
Oh zo...maar wat heeft dat met de nieuwe songs te makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:52 schreef matthijst het volgende:
Als je die oude nummers maar vaak genoeg hoort, dan wordt je d'r vanzelf moe van... en dan opnieuw moe van de herkauwde versietjes.... Heb ik tenminste altijd last van, bij welke artiest dan ook: op een gegeven moment kan ik die CD wel dromen en moet ik het ff een jaartje of wat niet horen
Vond het bij MJ al suf dat hij rap-lyrics recyclede, nu recyclen ze ook zijn eigen teksten, beetje jammer....
Dat ze nu stukken uit 2Bad recyclen.... Voorlopig ben ik nog niet over 2Bad heenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef Robijn48 het volgende:
Oh zo...maar wat heeft dat met de nieuwe songs te maken![]()
STUKKEN ook nog! Tis watquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat ze nu stukken uit 2Bad recyclen.... Voorlopig ben ik nog niet over 2Bad heen
http://lacienegasmiled.wo(...)95-1999-debbie-rowe/quote:Op zondag 5 december 2010 09:44 schreef MJ44ever het volgende:
Goh, december 1995 lag Michael in het ziekenhuis. 10 December zou HBO zijn geweest, check die vette trailer.
En toen moest hij ook opeens naar het ziekenhuis, hele concert afgeblazen. Kan iemand het zich nog herinneren?
In het interview tussen Oprah en Lisa zegt Lisa dat ook deze ziekenhuisopname met medicijnen te maken had. Trieste boel allemaal.
Zozo...dat wist ik niet, dat Debbie al zwanger was of gelijk werd nadat Lisa Marie de scheiding had ingezet. Daarna in maart dus een miskraam, en dan een paar maanden later zwanger van Prince.quote:Op zondag 5 december 2010 11:22 schreef quirina het volgende:
[..]
http://lacienegasmiled.wo(...)95-1999-debbie-rowe/
Debbie Rowe was waarschijnlijk al zwanger.
Nee joh! Ik ben normaliter helemaal niet snel tevreden qua muziekquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:57 schreef matthijst het volgende:
Smaken verschillen heh....
Schijnbaar ben jij snel tevreden, dat kan, ik vind t nogal suf allemaal, hoor liever die nummers zonder gerecyclede crap, want het voegt niks toe, vind ik....
Wat is de reden eigenlijk dat ze dat zo slecht gepromoot hebben?quote:Op zondag 5 december 2010 21:32 schreef matthijst het volgende:
Ik heb geen probleem met Sony hoor
Denk dat MJ ook weinig te klagen had, als je ziet hoeveel geld ie van ze geleend had en ondanks alle conspiracy theorietjes heeft hij nog steeds zijn deel van de ATV catalogus, dus zo slecht zal Sony niet zijn geweest...
OK, Invincible hadden ze beter mogen promoten, maar ja...
Thanks!quote:Op zondag 5 december 2010 21:56 schreef R4m0n_46 het volgende:
Onenigheid tussen Michael en Sony.
Lees dit maar eens door:
http://en.wikipedia.org/wiki/Invincible_(Michael_Jackson_album)
Ik moest 40 jaar aan Michael inhalen. Ik kan niet alles wetenquote:Op zondag 5 december 2010 22:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb je dat serieus nog nooit meegekregen?
Beter je huiswerk doen
quote:But compared with the unnecessary, inauthentic and insulting mess it could have been, and judged against the level at which, say, Tupac Shakur and Freddie Mercurys graves have been danced on, Michael can actually be considered something of a win.
Heeft er wel wat van weg inderdaadquote:
Ik ben ook daar haha wat vond je van I Like The Way You Love Mequote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef DrDentz het volgende:
Lol, oké.
Ben nu bij Monster. MJ klinkt vreemd maar 50 Cent klinkt ook niet echt als 50 Cent. :s
Ik had ergens gelezen dat Best Of Joy het laatste is waar die aan gewerkt heeft (het laatste wat die in de studio heeft opgenomen)quote:Op maandag 6 december 2010 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Best of Joy klinkt het meest recent. Wanneer is dat opgenomen? En het doet me aan een oud nummer van hem denken maar ik kom er niet achter welke.
Nee he? I agree.quote:Op maandag 6 december 2010 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Idd maar een beetje overgeproduceerd. Die 'live' geluiden hadden er niet perse bij gehoeven.
Voor mij is Behind The Mask hét nummer van het album. Al 6 keer gedraaid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb van een barmhartige samaritaan (nee, het was niet Dentz) een tip mogen ontvangen via de PM, ik hoop snel op de hoogte te zijn. Bedankt Robijn, mocht het niet lukken dan ga ik daar even kijken!
Dus Behind the Mask is een vet nummer? Wat is het beste nummer van het album?
Geef me maar een PMquote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Jackson5 het volgende:
Behind The Mask nu al voor de 8e keer achter elkaar, voor de mensen die een betere versie van Another day willen hebben, ik heb echt een veel betere versie dan die op het album!
Oh, je maakt me nieuwsgierig. Ik wil wel?quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Jackson5 het volgende:
Behind The Mask nu al voor de 8e keer achter elkaar, voor de mensen die een betere versie van Another day willen hebben, ik heb echt een veel betere versie dan die op het album!
Hij schijnt een jaar of 50 geweest te zijn. Z'n laatst opgenomen liedje.quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Jackson5 het volgende:
Best Of Joy, kan echt niet plaatsen hoe oud MJ was bij deze opname, maar wel te doen.
Heb hem even geupload voor je!quote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Oh, je maakt me nieuwsgierig. Ik wil wel?
Link werkt niet bestand niet beschikbaarquote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Heb hem even geupload voor je!
Deze versie heeft zoveel meer power dan de albumversie!
http://www.megaupload.com/?d=E3L2TIFT
Ja tuurlijk ben ik van de conspiracy, het is gewoon zo duidelijk, je hoort het aan alles.
Luister dit maar eens:
Had zo op het album gekund! Stelletje oplichters.
Ik zet hem wel in een zip en dan upload ik hem ergens andersquote:Op maandag 6 december 2010 22:04 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Link werkt niet bestand niet beschikbaar
Ik weet het niet hoor. Voor hetzelfde geld hebben ze ervan gemaakt dat het die Jason M. is en dat bij de video gezet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Heb hem even geupload voor je!
Deze versie heeft zoveel meer power dan de albumversie!
http://www.megaupload.com/?d=E3L2TIFT
Ja tuurlijk ben ik van de conspiracy, het is gewoon zo duidelijk, je hoort het aan alles.
Luister dit maar eens:
Had zo op het album gekund! Stelletje oplichters.
Dat eerste couplet is echt bijna precies MJ. Ongelovelijk.
Het is toch een nummer van Michael? Ik heb em bij mijn unreleased nummers staan.quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef Jackson5 het volgende:
Nee dat is een officieel Malachi nummer.
Neenee dat zeg ik ook niet, hoe komt dat ding dan daar, even zoeken weerquote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Is geen nummer van Michael, jij bent nog niet afgestudeerd in Michael-kunde.
Hahaha ik wou net zeggen!quote:Op maandag 6 december 2010 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Is geen nummer van Michael, jij bent nog niet afgestudeerd in Michael-kunde.
Nu helemaal mooi................................................. ............................quote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef gifkwal het volgende:
Wat heb je nog meer voor monsterlijke Malachi tracks liggen?Al die tijd gekoesterd als ware het echte MJ-nummers.
Oh halleluja. Wat ben ik hier blij mee, want ik skip dat nummer altijd omdat ik em vreselijk vindquote:
Wrom? Ik luister pas anderhalf jaar naar Michael. Als dit echt die Malachi is, dan heeft ie wel een stem die verdomd veel op die van Michael lijkt.quote:
Nou ja, ik geef toe. Dit had ik niet verwacht. En ja idd. Ik skipte terwijl ik dacht: hoe is het toch mogelijk dat hij die Mamacita heeft geschreven, dat past helemaal niet bij hem.quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef gifkwal het volgende:
Ja he, soms niet van echt te onderscheiden. Wel beter voor je dat je erachter komt dat die stomme nummers niet echt zijnHoef je die nooit meer met een schuldig gevoel te skippen!
Het was maar een geintje hoor :$quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wrom? Ik luister pas anderhalf jaar naar Michael. Als dit echt die Malachi is, dan heeft ie wel een stem die verdomd veel op die van Michael lijkt.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef toe. Dit had ik niet verwacht. En ja idd. Ik skipte terwijl ik dacht: hoe is het toch mogelijk dat hij die Mamacita heeft geschreven, dat past helemaal niet bij hem.
Als dit zo is, dan vind ik dat superkut.quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Het was maar een geintje hoor :$
Het is echt Malachi ja, en het is hem waarschijnlijk ook op die 3 Cascio nummers.
Kan bijna niet anders.
Ik mis toch pareltjes als 'Trouble' en 'There Must Be More to Life Than This'quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Jackson5 het volgende:
Wat vinden jullie van dit mooie mapje?
[ afbeelding ]
Staan erg goede nummers tussen!quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Jackson5 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar waarom zou Malachi zelf het dan ontkennen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:36 schreef gifkwal het volgende:
[..]
![]()
Maar denk je nu ook niet dat de kans bestaat dat tracks als Breaking News en Monster niet echt van Michael zijn?
Geld?quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar waarom zou Malachi zelf het dan ontkennen?
Leuk! Ik wist overigens niet dat er een niet-live versie bestond van Elizabeth I Love You?quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Jackson5 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die twee heb ik ook, maar het probleem is dat deze van lage kwaliteit zijn en ik hopeloos de goede kwaliteit versies zoek, maar ik heb TMBMTLTT nog gesluisterd vandaag. En Trouble is ook heerlijk, maar ik ben nu echt bezig met de hele MJ compleet te maken met echt alles wat released is. Ik heb heel veel in de ander mapje wachten op een beter kwaliteits versie.quote:Op maandag 6 december 2010 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik mis toch pareltjes als 'Trouble' en 'There Must Be More to Life Than This'
Dat is idd wel vreemd, maar het zal me niet verbazen als hij een flinke zak duiten heeft gekregen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar waarom zou Malachi zelf het dan ontkennen?
Ja studio-versie, en zo kom je er dus achter dat de live versie is geplaybacked.quote:Op maandag 6 december 2010 22:39 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Leuk! Ik wist overigens niet dat er een niet-live versie bestond van Elizabeth I Love You?
Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd naar de echte toedracht.................quote:Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Dat is idd wel vreemd, maar het zal me niet verbazen als hij een flinke zak duiten heeft gekregen.
Godverdomme.quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geweldig dit, Robijn die Malachi zat te luisteren
Album ook even binnengehaald. Much too soon toch wel het beste nummer
Ja.. maar ik had gehoopt dat hij dat nummer live zong en die epische uithaal op het eind daar ter plekke ten gehore bracht.quote:Op maandag 6 december 2010 22:43 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Welke uithaal, bij Elizabeth? Ik vind het echt een super nummer!
Ah, dezelfde Elizabeth dus. Vond die uithaal altijd al opvallend. Weer een illusie naar de knoppenquote:Op maandag 6 december 2010 22:40 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Ja studio-versie, en zo kom je er dus achter dat de live versie is geplaybacked.
Veel Plezier!quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Ah, dezelfde Elizabeth dus. Vond die uithaal altijd al opvallend. Weer een illusie naar de knoppenDit topic verstoort wel een hoop dromen van mensen.
De Cascio's bij Oprah.. hmm, zal vast niet veel nieuws opbrengen. Ik lees de samenvatting wel (niet dat ik hier Oprah kan bekijken, maar goed).
Oooooh mijn download is klaar!!
Goed zoquote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef Robijn48 het volgende:
Ik heb die Let Me Let Go en Mamacita gelijk uit mijn lijst gegooid.
Grumble, is dat ook die Malachi? Een of ander nonsense verhaal erachter dat Michael moslim geworden zou zijn, blablabla.quote:
Ik zou ook lachen als iemand dit zou hebben bij de Beatles hoorquote:Op maandag 6 december 2010 23:14 schreef gifkwal het volgende:
![]()
Misschien moet jij ook even een screenshot posten van je playlist, wie weet wat er allemaal nog meer uitgedonderd moet worden!
![]()
(ik lach je niet uit hoor Robijn, maar vind de situatie zo grappig)
Geloof er niks van, die kerel kon niet normaal spellen... hij kan nooit synthetic zonder spelvauten geschreven hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 23:25 schreef matthijst het volgende:
Was dit MJ's bestellijstje voor drugs?
Had m nog niet eerder gezien, schijnbaar gevonden in z'n huis...
[ afbeelding ]
Wat een haat weer.quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Geloof er niks van, die kerel kon niet normaal spellen... hij kan nooit synthetic zonder spelvauten geschreven hebben
Heheh, ik moet zeggen dat ik dat nummer pas ontdekte toen ie dood was: wat een ongenadige tyfusherrie, op dat stukje na.... Standaard doorskipnummertje was dat voor mij...quote:Op maandag 6 december 2010 23:39 schreef Jackson5 het volgende:
Demerol, demerol ohh goddd he's taking demirol! RAAD DE PLAAT!
Ik skipte Tabloid Junkie altijd door dat gebrabbel aan het begin. Maar toen ik hem een keer (zeg 9 maanden geleden) verder liet spelen dacht ik wtf is dit? Wat een topper!quote:Op maandag 6 december 2010 23:41 schreef matthijst het volgende:
[..]
Heheh, ik moet zeggen dat ik dat nummer pas ontdekte toen ie dood was: wat een ongenadige tyfusherrie, op dat stukje na.... Standaard doorskipnummertje was dat voor mij...
Ja maar ik wist ook gewoon al die tijd niet wat er na het gebrabbel kwam, echt stom.quote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef gifkwal het volgende:
Dat had ik ook met Tabloid Junkie! Pas na een paar jaar gaan waarderen, maar hoe!
Morphine... als we destijds eens hadden geweten hoe realistisch dit nummer was
Luister nu voor het eerst Behind The Mask, damn!!![]()
Dit maakt de rest van het album helemaal goed!
Nee haha! Maar dat heb ik met meer nummers gehad zoals 2Bad, Shout en noem maar op. Laatste tijd kan ik die snelle rapstukken in Shout echt wel waarderen.quote:Op maandag 6 december 2010 23:48 schreef gifkwal het volgende:
Haha, heb je serieus nooit verder geluisterd?
Ik heb die nooit echt geweldig gevonden (She's blind and she's bisexualquote:Op maandag 6 december 2010 23:46 schreef gifkwal het volgende:
Dat had ik ook met Tabloid Junkie! Pas na een paar jaar gaan waarderen, maar hoe!
Speechless zeker!quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:15 schreef Jackson5 het volgende:
Van mij mogen ze van alle albums demos uitbrengen ik vond bijv Invincible een ijzersterk album. Wat een vocals toch bij Speechess, You Rock My World en Don't Walk Away. Doordat het allemaal zwaar underrated is geraakt kennen alleen wij die nummers![]()
Typo? Dacht blond, ala Madonna?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik heb die nooit echt geweldig gevonden (She's blind and she's bisexual).
She's blonde and she's bisexual iddquote:
My guess: juni komend jaar met een hoop Cascio nummersquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:59 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer komt 'Michael II' uit? We want more.
Bazenstukje hoorquote:
Neeee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
My guess: juni komend jaar met een hoop Cascio nummers
Nee joh, inmiddels niet meer. Er staan nu toch al mooie duets op, zoals die met 50 Cent en Akonquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Neeee.![]()
Ze gaan toen iets met 'duets' doen?
Jermajesty is te duur.quote:Jermaine Jackson is rijbewijs kwijt
(Novum) - Jermaine Jackson is zijn rijbewijs kwijt, omdat hij de alimentatie voor zijn kinderen niet kan ophoesten. De 55-jarige broer van Michael Jackson heeft een bedrag van bijna een ton openstaan.
Entertainmentwebsite TMZ heeft de hand weten te leggen op documenten waaruit blijkt dat Jackson nog ruim 91 duizend dollar aan alimentatie voor zijn twee zoons schuldig is. De Amerikaanse instelling die over de betaling van alimentatie gaat heeft daarom het rijbewijs van de zanger ingevorderd. Pas als het hele bedrag is betaald, mag hij weer achter het stuur kruipen.
Jackson moet per maand drieduizend dollar aan alimentatie afstaan voor zoons Jaafar en Jermajesty. Hij kan daar echter niet aan voldoen omdat het inkomen van de zanger, wiens carrière in het slop zit, naar eigen zeggen maar 1448 dollar per maand bedraagt.
Rare maatregel, je rijbewijs kwijtraken omdat je je alimentatie niet kan betalen. Nu kan ie niet naar zijn eventuele nieuwe baan rijdenquote:
Tja, het leven was ook vaak naar voor hem. Ik ben blij voor hem dat hij zich kon uiten in de songs.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Ik heb die nooit echt geweldig gevonden (She's blind and she's bisexual). Die "autobiografische" nummers vind ik vaak iets naars hebben. Op Childhood na dan, dat vind ik echt een mooi nummer!
[..]
Speechless zeker!
Het nummer is al opgenomen tijdens Off The Wall.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Behind The Mask is echt![]()
Rond Thriller-era opgenomen lijkt mij? Alleen dan jammer van het stukje "Are you ready?" dat je rond 3:30 hoort. Dat is het begin van WBSS tijdens Boekarest in '92
Dankquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:51 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Het nummer is al opgenomen tijdens Off The Wall.
Behind the Mask - Michael Jackson's rarest recording?
Michael Jackson penned and recorded lots of songs, many of which remain unreleased. Perhaps the most infamous, and rarest recording, is his version of Behind the Mask. Legend has it that upon hearing Yellow Magic Orchestra's original track, somewhen around 1979, Quincy Jones fell in love with the track, and he and Michael worked together on their own version. Jackson wrote new lyrics for it - adding to those of Ryuichi Sakamoto and Chris Mosdell - and eventually recorded it during his Off The Wall sessions. For unknown reasons the track never made the final cut of, arguably, Jones' and Jackson's greatest work. Not long afterwards Greg Phillinganes, Jackson's keyboard player, released his own version of the song, which was later taken up and re-recorded by Eric Clapton for his 1986, Phil Collins produced album, August. The track has since been recorded/remixed by Human League, Senor Coconut, Orbital and others. Does an original Jones/Jackson recording of the song even exist? Perhaps, as the world continues to mourn the star's sad death, someone will finally allow us a listen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Moest ik ook aan denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef matthijst het volgende:
Refreintje vind ik wel geinig... Beetje Kelly Watch The Stars
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dank
Je stijgt weer wat in waardering na je blunder van gisterBlunder, blunder....die Malachi heeft een soortgelijke stem als Michael. Kwist niet dat het mogelijk was! In mijn oren heeft hij een unieke stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al sinds klein kind Beatles fan, verzamelaar, kom maar op
[ Bericht 0% gewijzigd door Robijn48 op 07-12-2010 14:22:13 ]Leef en Laten Leven
Typo. Vind het wel een mooie trouwensquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
She's blonde and she's bisexual idd
1448 dollar per maandquote:
Royalties voornamelijk, maar dat heeft ie grotendeels verbrast zo te horenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef matthijst het volgende:
Hoe zou die Jermaine zijn geld verdienen?
Neem aan dat ie niet meer optreedt?
Die is zo leuk! Net als die van Working Day And Nightquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:59 schreef Cybart het volgende:
De demo van Don't Stop Till You Get Enough nog eens opzet*
Met Randy & Janet op "percussie" (lees: een cola flesje)
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:59 schreef Cybart het volgende:
De demo van Don't Stop Till You Get Enough nog eens opzet*
Met Randy & Janet op "percussie" (lees: een cola flesje)
Ik dacht al, waar blijft Rnnzquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:42 schreef Rnnz het volgende:
Hallo allemaal!
Ik kon gisterenavond het album niet luisteren, omdat ik zelf repetities had... nu dus even opgezet. Ben nu bij Monster, klinkt tot nu toe allemaal wel redelijk oke. Het is in ieder geval geen verschrikkelijke afgang.
(maar ik heb het 50Cent gedeelte nog niet gehoord) :p
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Best Of Joy wel redelijk vind.
Heb ik genoeg lef om toe te geven dat ik hem ook wel leuk vindt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Best Of Joy wel redelijk vind.
Ik deel jouw mening.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:02 schreef Janena het volgende:
[..]
Heb ik genoeg lef om toe te geven dat ik hem ook wel leuk vindt?
![]()
Ik vind Breaking News en Monster echt zoooo...niet leuk.
Keep your head up ook niet zoveel aan.
Another day, the way that she loves me, hollywood tonight, best of joy en hold my hand kunnen er wat mij betreft prima mee door.
Toppers wat mij betreft: much too soon en behind the mask.....
Hij heeft een paar ton gehad voor zijn verblijf in Celebrity Big Brother en hij had een rijke vrouw.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef matthijst het volgende:
Hoe zou die Jermaine zijn geld verdienen?
Neem aan dat ie niet meer optreedt?
Schijnt ook dat MJ wilde bemiddelen bij de beef tussen 50 Cent en The Gamequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:06 schreef Cybart het volgende:
He reveals that Michael was "fascinated" by Fiddy's life story, particularly the stories about the failed attempts by others to kill him and the colorful coverage of his personal life. Before he died, Michael reached out to Fiddy's people and asked if they could record together. [/i]
Behalve dat Jason Malachi er op staat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef TheGeneral het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen Best of Joy een wat minder nummer. De rest vind ik allemaal heerlijke nummers die ik nog veelvuldig zal draaien. Niks mis met dit album.
Ach, ik geloof niet in die theorieën.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Behalve dat Jason Malachi er op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |