Ook daar zal het om gaan.quote:
Waarom toch altijd het hoogste cijferquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
33 heliumballonnen krijgen mij echt NOOOOOOOOOOOOIT van de grond hoor
Mensen die mij ooit IRL hebben gezien kunnen je vertellen of ik dik ben of nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En je zuipt je lens aan de drank. uhuh.
Ik oooooooooooook, ga je mee, de 17e op Schiphol staan? Of in de lucht zweven?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Te lui
[..]
OMG, dat wil ik wel proberen
Omdat het met minder helemaal niet luktquote:Op donderdag 2 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom toch altijd het hoogste cijfer
beidequote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik oooooooooooook, ga je mee, de 17e op Schiphol staan? Of in de lucht zweven?
Ik ging tot voor kort 4x per week naar fitnessquote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag weer spinningIn een extra koude ruimte geloof ik
geboortedatum: 10-01-0000quote:
Dus gewoon wat harder fietsenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag weer spinningIn een extra koude ruimte geloof ik
Na 5 minuten heb ik het niet meer koud hoorquote:
quote:
Noem je Muck en mij nou hele grote ballonnen?quote:
Was het maar zo'n feest. Nee. Symph weet het, denk ik.quote:
Nee, dat zou ik nooit durven doen. Ik ben van nette komafquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem je Muck en mij nou hele grote ballonnen?
fossielquote:
quote:
Ik zal hem eens klappuhquote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet mager, maar ik heb als hobby koken, dat werkt niet mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ben niet dik hoor. Ik weeg 73kg, ben 1.75m en heb broekmaat 30/32
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
29?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee. Symph weet het, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |