of allebeiquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb trek in een frikandel speciaal (uiteraard met curry)
goffer
Had ik vandaag op een moment in eens ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer
Zul je zien dat ik gewoon vet veel ouder ben dan jijquote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ooh, maar ik zit niet aan de bovenkant hoor. Gelukkig
Zullen we samen naar de snackbar gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer
Als ze hun baard in de keel krijgen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Jongere mannen kunnen ook sexy zijn
[..]
Vlak na mij toch?
Friet zoervleisquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de snackbar gaan![]()
?
Zal toch wel meevallenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik gewoon vet veel ouder ben dan jij
Ik denk dat hij ergens rond mij kwa leeftijd zitquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja.quote:
Sorryquote:
Het gaat niet om leeftijd, maar om conditiequote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noooou, íéts daarboven graagquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze hun baard in de keel krijgen?
En ja, denk het
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de snackbar gaan![]()
?
24 is al weer een jaartje meerquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja.
25...is ook weer niet zo heeeeeeeeeeeel jong
Neuh. Weekje later, zoals in mijn profiel gewoon te lezen isquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Noooou, íéts daarboven graag
jij 3 toch?
Ik heb het lichaam van een sportieve 18 jarigequote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat niet om leeftijd, maar om conditie
33 heliumballonnen krijgen mij echt NOOOOOOOOOOOOIT van de grond hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
Zal toch wel meevallen
De laatste grens die ik geef dan is dat ik tussen de 23 en 33 ben
Schat, vergeleken bij mij ben je een slanke denquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker maar ik mag eigenlijk niet.... ik moet echt kilootjes kwijt
Ik zit er ruim bovenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Noooou, íéts daarboven graag
jij 3 toch?
En je zuipt je lens aan de drank. uhuh.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het lichaam van een sportieve 18 jarige
oh cock.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat niet om leeftijd, maar om conditie
Te luiquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh. Weekje later, zoals in mijn profiel gewoon te lezen is
OMG, dat wil ik wel proberenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
33 heliumballonnen krijgen mij echt NOOOOOOOOOOOOIT van de grond hoor
no wayquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Schat, vergeleken bij mij ben je een slanke den
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |