Heel wat idd, "Helden van de straat vandaag" en "Respect dat je toch nog komt vandaag" waren het meest gehoord..quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:18 schreef marcodej het volgende:
Was een bijzondere ervaring, zo met de scooter door mijn wijk; een bedrijventerrein. Niks was nog platgelopen, stond soms tot mn assen in de sneeuw. Wel een hoop sympathie op straat inderdaad.
Is er geen supermarkt in de buurt waar je het kwijt kan?quote:Op zondag 5 december 2010 18:03 schreef FireFoz het volgende:
Weet iemand of de brievenbus vandaag wel geleegd worden ivm sinterklaas? Ik sta al sinds 17:00 te wachten op de postbode omdat mn brief niet in de brievenbus past vanwege dat kut vuurwerk
Ik vind het in januari eigenlijk nooit heel rustig. Alleen in de zomer is het qua post ineens veel minder.quote:Op zondag 5 december 2010 21:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is het nou straks half januari ook ineens weer heel rustig met de post, of bouw de drukte zich nog wel een beetje gestaag af?
Jup.quote:Op maandag 6 december 2010 16:00 schreef gekkewiebel het volgende:
Gaat staking nou wel/niet door dan?
Wel weer lekker bagger dat als het doorgaat, alles weer op de zaterdagwerkers terecht komt.quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef gelebeer het volgende:
Dat is een verouderd artikel. Het is nog helemaal niet zeker.
http://www.nu.nl/economie(...)-dinsdag-verder.html
Je bent niet verplicht om extra te werken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef koentjedrummer het volgende:
kansloos,
dat ze staken als ze dr zelf ook van de dupen zijn niet de zaterdag bezorgers...
dankzij hun kom ik dus nu te laat op de verjaardag van mijn vriendin....
gr een boze zaterdag bezorger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |