Er lag gisteren hier al een hoop sneeuw (weeralarm) en de weergoden vonden het blijkbaar nog te weinig. Begon hier om een uur of 8 te sneeuwen, niet normaal. Zo rond 12 uur stopte het, lag zo'n tien centimeter sneeuw bij.
Uiteraard verwachtte de TC gewoon dat je ff die post ging bezorgen, sneeuw is immers geen gegronde reden om post te laten staan. Nou, ik was de eerste die de deur uitging, om half elf midden in de sneeuwstorm. Het was echt níet te doen. Er was ooit gestrooid, nu niks meer van te merken. Ben maar op de autoweg gaan rijden in de bandensporen van auto's. Natuurlijk tig keer weggeslipt
Had precies de allerverste wijk die er is, dus na een half uur met een slakkengangetje rijden was ik er dan eindelijk. In de hele wijk was niet gestrooid, goed geregeld. Kom je er meteen achter hoe zwaar een brommer is als je em moet voortduwen

Heb inclusief reistijd 3,5 uur over de wijk gedaan waar normaal twee uur voor staat en daarbij dus gewoon bundels post mee teruggenomen omdat ik de tuinderslaantjes opgaan toch wel even té link vond.
Op de terugweg nog even een 90graden slip gemaakt

En in het depot zag ik dat heel wat mensen hun buitenwijk dus gewoon hadden laten staan.
Maar hee, dit alles is zo vergeten met die heerlijke zak kruidnoten!