quote:Op donderdag 2 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet naar de manboobs van trev gekeken hoor
Dat is ook wel leuker als je weet hoe het moetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maken is leuker, goed voor de motoriek en moeder-zoon gevoel
Ik ben serieus op. En dan moet ik nog een maand. Met nog meer dingen in mijn schoot geworpen vandaag. De een schrijft op 'leegloop' en ik heb 5 deadlines. Die hij niet over kan nemen. Joy.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil je mijn weekend hebben?
ik heb genoeg
tegenwoordig heb je kant en klaar spulquote:Op donderdag 2 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook wel leuker als je weet hoe het moet
Zou toch niet moeten kunnen door de alcoholquote:
Check de vriestemp van alcoholquote:
Bevriezen?quote:
Ooh, dan is het leuk en goed te doen inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je kant en klaar spul
water erbij en boter ofzo en dan balletjes draaien en plat drukken
Dus lui, ja, dat ben ik wel. In dat soort dingen.quote:
Ja, en ik heb een veel te lang weekend.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben serieus op. En dan moet ik nog een maand. Met nog meer dingen in mijn schoot geworpen vandaag. De een schrijft op 'leegloop' en ik heb 5 deadlines. Die hij niet over kan nemen. Joy.
ik in andere dingenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus lui, ja, dat ben ik wel. In dat soort dingen.
Ik meende dat het vriespunt van alcohol rond de -72 ligt dus daarom nog niet bevrorenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef eer-ik het volgende:
@ trev: omdat m'n wijntje al de ganse dag in de vrieskou staat maar niet bevroren is,. Misschien ligt het vriespunt een flink stuk lager...
C1000 heeft zelfs kant en klaar pepernotendeeg zei Marijkequote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je kant en klaar spul
water erbij en boter ofzo en dan balletjes draaien en plat drukken
Check.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en ik heb een veel te lang weekend.
Dus als ik nou doe alsof ik jou ben, dan mag jij mijn weekend, goed?
Maar dat is maar 15% van de wijn toch, de rest kan wel eerder bevriezenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat het vriespunt van alcohol rond de -72 ligt dus daarom nog niet bevroren
ik heb zo\n pak van koopmansquote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
C1000 heeft zelfs kant en klaar pepernotendeeg zei Marijke![]()
Super de boer ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
C1000 heeft zelfs kant en klaar pepernotendeeg zei Marijke![]()
Nu krijg ik zin in pepernotenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb zo\n pak van koopmans
hoeft geloof ik ook weinig bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |