quote:Onderzoekers kunnen er geen chocola van maken.
Je leest niet goed; geen verdoving. Ik heb de sterke drank zelf opgedronkenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef Isambard het volgende:
Ik schrok al, een muis ontleden en onthoofden met alleen maar een verdoving.
Maar gelukkig blijken ze er helemaal niets van te voelen
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je leest niet goed; geen verdoving. Ik heb de sterke drank zelf opgedronken
Ohja ...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:44 schreef destrovel het volgende:
[b]Na het niet toedienen van verdoving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef unknown89 het volgende:
Te veel van eten is niet goed.
Hier mijn testpersoon:Gaan we die straks ook ontleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Ik zal kijken wat ik kan vinden. Voorlopig heb ik hier alleen nog suikerkikkers...uh, kikker. Z'n soortgenoten zijn een beetje verdwenenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:50 schreef Myraela het volgende:
TS, wil je voor mij de Haribo kikkertjes ook ontleden?
ik moest hardop lachenquote:Huidmonster wordt genomen van proefdier. Onderzoekers kunnen er geen chocola van maken.
quote:
Er is momenteel een nieuwe ontleding gaande, koest jij!quote:
jamaar.. ik ben gewoon enthousiastquote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef destrovel het volgende:
[..]
Er is momenteel een nieuwe ontleding gaande, koest jij!
Da's proefdier Beta. Blijkbaar overleven suikerkikkers dus ontleding. Revolutionair!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een username
RingelSquote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%9F Wordt in Nederland een Ringel-S genoemd.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef destrovel het volgende:
[..]
Da's proefdier Beta. Blijkbaar overleven suikerkikkers dus ontleding. Revolutionair!
Lijkt op beta. Is dus beta. In de wondere wereld der suikerbiologie doen we niet zo moeilijk over terminologie!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef ß het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/%C3%9F Wordt in Nederland een Ringel-S genoemd.
Ja ik weet wat het betekent. Het was meer in de context van; waarom kies je zo'n originele, opvallende, meesterlijke username.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef ß het volgende:
[..]
[..]
Bazen username.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:29 schreef ß het volgende:
[..]
[..]
Lekker makkelijk met inloggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ja ik weet wat het betekent. Het was meer in de context van; waarom kies je zo'n originele, opvallende, meesterlijke username.
Totdat je Duitse toetsenbord kwijtraaktquote:
Alt Gr + S is je vriendquote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef destrovel het volgende:
[..]
Totdat je Duitse toetsenbord kwijtraakt
89ct per zakje á 200g bij de Aldi. Maak je een filmpje?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil eventueel wel meedoen aan het experiment "3 kilo suikermuizen eten, laxerend of niet?"
Suikermuizen kan men met een gerust hart eten. Ook als dierenvriend. Gerucht gaat dat ze het zelfs leuk vinden om opgegeten te worden!quote:
Ik hou niet van geruchten. Ik ben van de exacte wetenschap.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Suikermuizen kan men met een gerust hart eten. Ook als dierenvriend. Gerucht gaat dat ze het zelfs leuk vinden om opgegeten te worden!![]()
hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:26 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
waar ik benieuwd naar ben, krijg je van chocolade sigaretten ook longkanker?
leuk dat je mijn grap waardeert, de hoeveelheid 'ha' in dit woord is zoveel, dit moet wel een goede grap geweest zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |