De Desire HD dan wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef svefn het volgende:
Er is er geen beter. Het hangt van je voorkeur af en hier zijn miljoen artikelen over te vinden.
Oh en haal alsjeblieft een Desire in plaats van een Samsung Galaxy S, mocht je voor Android gaan.
Desire HDquote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef svefn het volgende:
Er is er geen beter. Het hangt van je voorkeur af en hier zijn miljoen artikelen over te vinden.
Oh en haal alsjeblieft een Desire in plaats van een Samsung Galaxy S, mocht je voor Android gaan.
Galaxy S, omdat de andere = Applequote:
Wat zou je dan aan willen passen? Wat wil je doen dat Apple je beperkt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Apple: niet aan te passen, geen keuzevrijheid, itunes, programma's doen het over het algemeen altijd.
Maak je eigen keuze
Linux ondersteuningquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat zou je dan aan willen passen? Wat wil je doen dat Apple je beperkt?
Op Flash na kan ik alles met mijn iPhone...
Oh dus ik kan met gerust hart een iPhone kopenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Linux ondersteuning
Programma's buiten de market om installeren (bv voor ontwikkelaars handig)
Normale video formaten erop zetten zonder conversie
etc.. gewoon om maar wat te noemen.
Onzin. Heb nog nooit een programma uit de market gehaald dat niet werkte.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Galaxy S, omdat de andere = Apple![]()
Android: [..]soms programma's die niet lekker werken
En dan is het onzin, alleen omdat het bij jou niet is voorgekomen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Onzin. Heb nog nooit een programma uit de market gehaald dat niet werkte.
Als het 'soms' gebeurt, verwacht ik dat het bij mij ook 'soms' gebeurt, ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan is het onzin, alleen omdat het bij jou niet is voorgekomen?
Bij gebeurt het regelmatig.... dat compenseert jouw 'nooit'quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:23 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als het 'soms' gebeurt, verwacht ik dat het bij mij ook 'soms' gebeurt, ja.
Beter is en groot woord: Beiden zijn meer gadgets dan echte goede telefoon met een uitstekende batterij en netwerk.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef guapo het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen deze twee toestellen.
Maar welke is nou beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |