je kan via twitter veel gemakkelijker en veel meer tips van bijv ervaringsdeskundigen krijgen dan via googlequote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef stoertje het volgende:
het spoort niet echt aan tot creativiteit.
oh ik heb een probleem -> even op twitter kijken ipv zelf uitvogelen.
Twitter is overrated
ja dat bedoel ik juist. het gaat allemaal maar zo makkelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:29 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
je kan via twitter veel gemakkelijker en veel meer tips van bijv ervaringsdeskundigen krijgen dan via google
thx, ik heb alles eruit gegooidquote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef Bami-Bami het volgende:
Goede OP!
Werkt verder ook perfect als je ergens een kaartje voor te koop hebt (#ll10 #ajamil bv.)
Je twittert iets. Dan vindt een follower of gewoon iemand die het leest het bijv een grappige tweet of eentje met een sterke mening. Dan twittert hij jouw tweet weer (met het bericht ''tweet van Kees, geretweet door Jaap) zodat zijn followers het kunnen lezen. Als je een vraag hebt is het handig als mensen je retweeten, dan lezen meer mensen je vraagquote:
wat nutteloos.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
Je twittert iets. Dan vindt een follower of gewoon iemand die het leest het bijv een grappige tweet of eentje met een sterke mening. Dan twittert hij jouw tweet weer (met het bericht ''tweet van Kees, geretweet door Jaap) zodat zijn followers het kunnen lezen. Als je een vraag hebt is het handig als mensen je retweeten, dan lezen meer mensen je vraag
nee, dan deel je je plezier, op een heel eenvoudige manierquote:
heeft mijn moeite toch nog geloondquote:Op donderdag 2 december 2010 19:41 schreef Dhaha het volgende:
Klinkt toch wel interessant dat twitter
LAME ! misschien ben ik van de verkeerde generatie. bovendie houd ik niet van digitalisering automarisering ed. maar als jij het leuk vindt:quote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
nee, dan deel je je plezier, op een heel eenvoudige manier
omdat hij de naam van je oma heeft is het een mongoolquote:Op donderdag 2 december 2010 19:44 schreef Dhaha het volgende:
1 of andere mongool heeft met de naam van mijn oma een twitter account aangemaakt
De exacte 3 voorletters van mijn oma, en aangezien mijn achternaam weinig voorkomt is er echt maar 1 van.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
omdat hij de naam van je oma heeft is het een mongoolIk zou zeggen, vraag patent aan op de naam
wat een mongoolquote:Op donderdag 2 december 2010 19:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
De exacte 3 voorletters van mijn oma, en aangezien mijn achternaam weinig voorkomt is er echt maar 1 van.
En zo word je dus langzaam maar zeker het internet in gezogen en kom je niet meer van je luie reet omdat het zo belangrijk is om te weten wat het laatste nieuws is. Of wat Jan en Jaap allemaal voor nieuwe ongein gevonden hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:21 schreef idiot---boy het volgende:
Een ander hele goede reden is dat je gemakkelijk in contact komt met #dwdd kijkers of #voetbal kijkers of gebruikers van #ps3 ik noem maar wat. Die hashtags zijn handige filters. Een veel gebruikte Nederlandse hashtag is #durftevragen. Er komt op die hashtag zo ong. 1 tweet per 5 sec binnen, en mensen twitteren daar hun problemen, of iets wat ze zich afvragen bijv. Het is enorm handig als je mensen wilt helpen of zelf een probleem hebt want (uit ervaring) ik weet dat je sowiezo binnen 5 minuten de oplossing hebt. Als je bijv een bedrijf wilt oprichten of een evenement wilt organiseren heb je aan 1 tip natuurlijk niet genoeg. Dan krijg je verschillende tips om je verder te helpen. Ook kan je geretweet worden onder de followers van eem twitteraar die jou niet kan helpen maar je wel de oplossing gunt. Dan lezen dus nog meer mensen je vraag en is de kans groter dat je de oplossing vindt
http://www.xda-developers(...)-widget-for-android/quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Spelvout het volgende:
Ik heb het toevallig gisteren aangemaakt
Komt omdat ik geen fatsoenlijke RSS widget voor mijn Android kan vinden, dus nu maar een aantal sites via twitter volgen (fok!). Jammer dat NS of Vodafone ofzo geen twitter hebben voor storingen, dat zou wel handig zijn.
Verder vind ik het nogal onzin.. "zit nu op de wc" "pak nu wc papier" "veeg nu mijn reet af"
edit:
Zoals hierboven dus
je tweets protectenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:48 schreef Modus het volgende:
Twitter is gewoon een vervolg op allemaal van die persoonlijke homepages 'Hoi ik ben Bas en dit is mijn hond en ik verzamel treinen'. Daar zat ook helemaal niemand op te wachten.
Net zoals Facebook in essentie exact hetzelfde concept is als CU2 maar om 1 of andere reden gebruikt bijna niemand dat meer. En dat is echt niet omdat FB zoveel anders zou zijn dan CU2.
Wie zegt dat de meeste twitteraars geen sociaal leven hebben? Superveel verschillende mensen twitteren, en als die geen sociaal leven zouden hebben, dan had je het wel gemerkt hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 03:25 schreef MOD het volgende:
[..]
En zo word je dus langzaam maar zeker het internet in gezogen en kom je niet meer van je luie reet omdat het zo belangrijk is om te weten wat het laatste nieuws is. Of wat Jan en Jaap allemaal voor nieuwe ongein gevonden hebben.
Bekijk het zo. Jij komt allemaal nieuwe leuke mooie dingen tegen, terwijl als ik jou bekijk van een afstand, je niks anders doet dan lurken achter je beeldscherm, je zelf te voeden met irrelevante informatie, dat je makkelijk buiten op straat ook kan vinden, áls je de ballen had om iemand aan te spreken die óók een PSP in zijn handen heeft met toevallig een kek spelletje er op. Óf je spreekt iemand aan die ook naar een bepaald concert gaat, die daar toevallig over praten in het ov of in de supermarkt.
Twitter is een illusie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |