C'est le ton qui fait la brie!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la brie!
La brie n'est pas une pipe?![]()
Mais oui, c'est vrai!![]()
Neinz! Er is geen agreement tussen Leeds en Utrecht dus daar kwam ik geen stap verder mee helaas! Of het was omdat ik laat was....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef Blurred86 het volgende:
iets heel anders: heb jij een erasmusbeurs aangevraagd/gekregen Maria? en zo ja; hoeveel krijg je dan als ik dat mag vragen?ik kan dat nergens vinden namelijk..
ik ben er nu een aan het aanvragen, wat een papierwerk met je daarvoor invulllen zeg!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg ik lachte IRL en kreeg een hoestaanval
ah ok.. voor stage hoeft er helemaal geen agreement te zijn dus dat is lekker makkelijk! en ik ben ook te laat maar volgens de meneer die erover gaat hier is er nog geld beschikbaar dus kan ik waarschijnlijk nog wel een beurs krijgen.. daar zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Neinz! Er is geen agreement tussen Leeds en Utrecht dus daar kwam ik geen stap verder mee helaas! Of het was omdat ik laat was....Maar ik dacht het eerste!
Oh nice! Lucky you! En wat aardig van die meneer!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah ok.. voor stage hoeft er helemaal geen agreement te zijn dus dat is lekker makkelijk! en ik ben ook te laat maar volgens de meneer die erover gaat hier is er nog geld beschikbaar dus kan ik waarschijnlijk nog wel een beurs krijgen.. daar zeg ik geen nee tegen
Noe, kiek moar uut heur!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef progje het volgende:
Nu vanuit Adam ondwerweg naar Hilversum en de snelweg is zowaar sneeuw vrij!
quote:WINTERWEERUTRECHT - Het is op sommige plekken op de snelwegen in Nederland verraderlijk glad. Deze waarschuwing gaf het Verkeerscentrum Nederland (VCNL) van Rijkswaterstaat donderdagavond rond half tien.
Door de zeer lage temperatuur aan de grond vriest het wegdek op.
Rijkswaterstaat is volop aan het strooien maar de pekel werkt maar gedeeltelijk omdat er te weinig verkeer is en het zout niet wordt gemengd met de neerslag of bevroren delen.
Volgens een woordvoerder geldt de waarschuwing voor het hele land en zijn er al diverse ongevallen geregistreerd.
doen we ook zeker! Thnxquote:
ja hier dichterbij Hilversum is het ook weer gladder aan het wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik kom net vanuit Nijmegen naar Gouda en op sommige stukken leek het wel een spiegel, zo glom het wegdek.
Zeker! Past in het rijtje met boerenkoolstamppotchocolademelkmetslagroomendikkepluizigepantoffelsweer.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
goed scrabblewoord, winterweerutrecht
Ja eh! What about da brie?!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zeker! Past in het rijtje met boerenkoolstamppotchocolademelkmetslagroomendikkepluizigepantoffelsweer.
Ohja foek! Excusez-moi pour oublié la briequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Da's ook weer zo!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef Blurred86 het volgende:
uh brie is frans en in frankrijk is het altijd zomer met zon en zee en wijn en stokbrood en brie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |