Ah jij kijkt ookquote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
wat een heerlijke man die sebastiaan labrie
Vind jequote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Blurred86 het volgende:
wat een heerlijke man die sebastiaan labrie
Je wil het nog kijken of je negeert het?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Shitttttt blijf ik thuis om niets over ER te horen hoor ik het toch!
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe. Ik kijk echt te weinig TV, ik ken heul die Labrie niet en het eerste wat ik dacht was: "ER? Die serie is toch al heuuul oud, met George Clooney enzo?"
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
XM glibbert ergens over de snelweg, sorry...
echt? ik vind hem super yummiequote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vind jeIk vind het hem zo onaantrekkelijk.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Blurred86 het volgende:
nah die foto doet hem ook geen recht!
hij is het beste zonder shirt aan
Het stinkt allebei maar 1 daarvan is best te etenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij heeft zo'n vieze achternaam.
Ik moet altijd denken aan brie of aan een labrador. Van beiden geen fan.
Of lubricant!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hij heeft zo'n vieze achternaam.
Ik moet altijd denken aan brie of aan een labrador. Van beiden geen fan.
Ahja sommige mensen zijn gewoon beter in bewegingquote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef Blurred86 het volgende:
ik kan eigenlijk ook niet echt een goeie foto van hem vindenop tv doet ie het beter wat mij betreft
Ce bas c'est la brie!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Of lubricant!
Of een glijdende naar brie stinkende labrador!
"Jean-Claude, passez-moi la brie!"
"Oui!"
![]()
</flauwe SOG>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |