TFM ookquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb net een waslijst aan games de deur uit gedaan en nog bezig met het tweede gedeelteDus ik ben er nog wel even
JAAAHquote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als jij nou stuurt, en ik gas+rem+schakel, mogen we al auto rijden!
* Pheno krijgt straks een mailtje van upc dat hij een mogelijk spammer is...quote:
okok, wat voor één kopen we?quote:
Wat heb je dan toch gedaan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno krijgt straks een mailtje van upc dat hij een mogelijk spammer is...
Eenden en kevers zijn echt baasquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
okok, wat voor één kopen we?
ik vind die eenden/kevers altijd wel koning
[ afbeelding ]
Oeh oeh oeh Kevertjesquote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
okok, wat voor één kopen we?
ik vind die eenden/kevers altijd wel koning
[ afbeelding ]
missen jullie alleen nog dat roze papie... pasje...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als jij nou stuurt, en ik gas+rem+schakel, mogen we al auto rijden!
ok, zullen we 'm in hippie kleuren spuiten?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eenden en kevers zijn echt baas
Nu weet ik het zeker: je bent mijn kloonquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ok, zullen we 'm in hippie kleuren spuiten?
[ afbeelding ]
zo'n stijl
maar ik ben nog te jong om met te trouwen, en RN ook, dus dan moeten we samen trouwen, maar of dat zo'n puik idee is...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh Kevertjestrouwen?
Zie mijn tag. Zorgen dat die mensen van games wat te gamen hebbenquote:
Zwartrijdersquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
[..]
missen jullie alleen nog dat roze papie... pasje...
zei ik trouwen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik ben nog te jong om met te trouwen, en RN ook, dus dan moeten we samen trouwen, maar of dat zo'n puik idee is...
Hè shit, ik ben je Ik uit de toekomstquote:Op donderdag 2 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker: je bent mijn kloon![]()
Trouwen is gheil.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zei ik trouwen?
Laat maarbeen there done that..
Maar kevertjes
Wat er na komt jaquote:
scheiding?quote:
Na het huwelijk/feest, Einsteinquote:Op donderdag 2 december 2010 18:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
scheiding?
daar verschillen we dan weer over...
Oud? Niks vanquote:
je sais, just kiddin'quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na het huwelijk/feest, Einstein
Gheil alleen ook goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |