start hij helemaal niet meer, zoiets las ik vanmorgen van je.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef remlof het volgende:
Zometeen poging 2 om m'n auto naar de APK te krijgen
Boeien, jongen, het kost ons nu minderquote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, QatarHet gaat echt alleen maar om geld.
De accu was leeg, maar die heeft nu bijna 24u aan de lader gehangen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
start hij helemaal niet meer, zoiets las ik vanmorgen van je.
Voetballen ze daar ook?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, QatarHet gaat echt alleen maar om geld.
oke.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De accu was leeg, maar die heeft nu bijna 24u aan de lader gehangen.
Qatar dus? Weten die wel wat voetbal is, daar in die zandbak?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef remlof het volgende:
Ow en waar wordt het WK2022 nou gehouden?
Ja geweldige documentaire.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je hem gister gezien, Bob?
Wie is deze enge man?quote:
" Kunst... Kunstgr... wat? Gras? Gras... Niet zand? Zeker weten? Hm... Gras...."quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Qatar dus? Weten die wel wat voetbal is, daar in die zandbak?
Dat is een Russische zakenman, hele fijne jongen. Gister was Thieves by Law op televisie. Een aanrader om terug te kijken.quote:
Ah, oke. Dan klopt de geldkwestie weer wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Oud-internationals verdienen daar nog even bakken met geld aan het eind van hun carrière.
Ja, dat spul dat je ook in je waterpijp kan roken, jeweetogquote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
" Kunst... Kunstgr... wat? Gras? Gras... Niet zand? Zeker weten? Hm... Gras...."
Heeft die meneer eerlijk verdiend!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een Russische zakenman, hele fijne jongen. Gister was Thieves by Law op televisie. Een aanrader om terug te kijken.
Linkje?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een Russische zakenman, hele fijne jongen. Gister was Thieves by Law op televisie. Een aanrader om terug te kijken.
http://weblogs.hollanddoc(...)ves-by-law/#more-635quote:
Thnx. Opgeslagen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
http://weblogs.hollanddoc(...)ves-by-law/#more-635
Hij is op dit moment nog niet terug te zien, morgen proberen.
Dankjewel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-thieves-by-law.html
Deze werkt al wel.
"Overdag is Bob een schijnbaar onschuldige en oplettende burger maar 's nachts verandert hij in Karen, een Femme-Fatale die haar grenzen bewust overschrijdt."quote:
quote:
Hij vond zichzelf ook veel menslievender dan anderen omdat hij slechts de lijken in het water dumpte terwijl anderen levende mensen met stenen verzwaard in datzelfde water dumpten.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
![]()
Een mooi verhaal was hoe één van die 'ondernemers' vertelde dat ze een bewaakte parkpeerplaats hadden waar niemand kwam. Toen ze de ruiten van de omliggende auto's hadden ingeslagen stond de volgende dag de parkeerplaats vol
Had hem verledenweek al op Belgie gezien, misschien dat ze in nederland ook deze doc. over die vrouw laten zien, was ook al eerder op Belgie,. een aanrader. Vandaag is ze dus opgehangen, triest.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja geweldige documentaire.
Ik had een documentaire gezien op tv over de invoering van de Sharia in sommige gebieden. Daar mochten mensen kiezen voor de landelijk wetgeving of de Sharia. Er was één man die zijn hand verloren had als straf van een vergrijp. Die had daar zelf voor gekozen, want hij wilde een oprechte moslim zijn. Hij had anders een geldboete gehad.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Documentaires over het Iraanse rechtssysteem zijn inderdaad ook nogal 'verbazingwekkend' voor ons Westerlingen. Neemt de rechter het besluit in het voordeel van de één komt vervolgens de ander weer schreeuwend de rechtszaal in waarna de rechter vervolgens een besluit in het voordeel van die ander neemt. Waarop de één weer begint te schreeuwen en smeken en zo gaat dat het een tijdje door.
Deze was indrukwekkend omdat ze zelf haar verdediging voerde, de drama van beide partijen, maar deze doc. liet ook zien dat een vrouw niks waard is in zulke landen, diep en diep triest dat ze er niet meer is, en waarom??? ze hield van die lelijkerd en nam genoegen met de 2e plaats,quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Documentaires over het Iraanse rechtssysteem zijn inderdaad ook nogal 'verbazingwekkend' voor ons Westerlingen. Neemt de rechter het besluit in het voordeel van de één komt vervolgens de ander weer schreeuwend de rechtszaal in waarna de rechter vervolgens een besluit in het voordeel van die ander neemt. Waarop de één weer begint te schreeuwen en smeken en zo gaat dat het een tijdje door.
Dat schijnt daar heel gewoon te zijn, de logica in de rechtszaal is voor ons als Nederlander ook volstrekt niet te begrijpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deze was indrukwekkend omdat ze zelf haar verdediging voerde, de drama van beide partijen, maar deze doc. liet ook zien dat een vrouw niks waard is in zulke landen, diep en diep triest dat ze er niet meer is, en waarom??? ze hield van die lelijkerd en nam genoegen met de 2e plaats,
Zijn vrouw was vermoord maar niet door haar, het is ook nooit bewezen.
veel tegenstrijdigheden.
Het grappige was dat de documentaire makers dachten dat sinds de komst van de sharia ineens iedereen de hand afgehakt zou worden maar dat viel tegen. Uiteindelijk hadden ze dus die ene man gevonden. Die had gekozen voor de sharia. Toen moest zijn hand eraf. Dat wilde de rechter van die Islamitische rechtbank eigenlijk niet. Die zei, neem de geldboete maar, maar dat wilde die meneer niet doen. Dus toen ging zijn hand eraf.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het geloof is iets prachtigs.
Wat moeten ze doen dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
Qatar![]()
![]()
![]()
Wat eigenlijk wel hilarisch is: zelfs nu keihard bewézen is dat de FIFA volkomen verrot is van corruptie, pikt de internationale voetbalgemeenschap dit soort praktijken.
Zo achter elkaar is het gewoon gênantquote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
Qatar![]()
![]()
![]()
Wat eigenlijk wel hilarisch is: zelfs nu keihard bewézen is dat de FIFA volkomen verrot is van corruptie, pikt de internationale voetbalgemeenschap dit soort praktijken.
Qatár!!!![]()
• Oppervlakte: 11437 km2 (ongeveer een kwart van Nederland)
• Aantal inwoners: 744.000, da's ongeveer een derde van de provincie Brabant.
• Gemiddelde temperatuur in juni: 40 graden celcius
• Mag een WK organiseren
Een De Boertjequote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Copycat het volgende:
Voetbalde daar geen broertje De Boer? Of Koeman?
Ronald de Boer, en die was namens hun aanwezig.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Copycat het volgende:
Voetbalde daar geen broertje De Boer? Of Koeman?
Ja sneu.....en dat met deze kouquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
Kijk, deze man kan echt wat hulp gebruiken.
gezocht tapijt
oke, had niet terug gelezen was hele dag de hort op, maar heb jij hem ook gezien???? de drama die ze allemaal kunnen spelen, moeder van die vrouw die vermoord is in de rechtzaal, gillen en om de rechter roepen, dan zij, wat een betoog hield ze, je zag de trots in haar ogen, daarom geloof ik niet dat zei het gedaan had.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Marrije het volgende:
Heks, ik had vanmorgen al gereageerd op jouw bericht, heb nog een tubeje geplaats naar de doc.
Die minnares was me er een.
Nee, hij kon zichzelf duwenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je je auto dat hele eind geduwt
Heb een tip achtergelaten.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
Kijk, deze man kan echt wat hulp gebruiken.
gezocht tapijt
ja, tijd terug had ik het al gezien. Ze hebben ook sporen gevonden van bloed, in de douche, en een handdoek waar haar vagina mee af is gedroogd en er zijn ook spermasporen gevonden. Dat wijst dan in de richting van een andere dader. . .quote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, had niet terug gelezen was hele dag de hort op, maar heb jij hem ook gezien???? de drama die ze allemaal kunnen spelen, moeder van die vrouw die vermoord is in de rechtzaal, gillen en om de rechter roepen, dan zij, wat een betoog hield ze, je zag de trots in haar ogen, daarom geloof ik niet dat zei het gedaan had.
Nee, ik ben niet gek, zie elke morgen de file staan op de A325quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
was je met de auto naar nijmegen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Marrije het volgende:
Heks, ik had vanmorgen al gereageerd op jouw bericht, heb nog een tubeje geplaats naar de doc.
Die minnares was me er een.
Zij verwarmde zelfs de wc bril voor, voor hij erop mocht gaan zitten. Zat ze er eerst zelf even op.
Ah ok....er was ook nergens gestrooid in nijmegen......quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gek, zie elke morgen de file staan op de A325
Hij moest op voor de jaarlijkse APK.
weet je dat die kartonnen rollen waar tapijt op heeft gezeten uitstekendquote:
en? Mocht ie mee terug?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gek, zie elke morgen de file staan op de A325
Hij moest op voor de jaarlijkse APK.
Ik kreeg daar ook een gratis tip in de vorm van een note!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef anufri het volgende:
[..]
weet je dat die kartonnen rollen waar tapijt op heeft gezeten uitstekend
dienst doen als krappaal voor kutkattenken je zo tussen de grond
en het plafond klemmen als ie groot genoeg is, of effe bijsnijden als ie te hoog
is of effe ergens opzetten als ie net ut plafond niet haalt en dan allerlei
dingetjes inhangen enzo...
echt leuk![]()
Graties tipalweer !
In Friesland gaat dat zeker lukken. Ik was destijds zelf ook verbaasd hoe makkelijk dat ging. In mijn geval was het niet eens voor mijzelf maar voor een low-budget-theaterproductie.quote:
voor wat ???????????quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg daar ook een gratis tip in de vorm van een note!
ja daarom, denk nog steeds ze heeft het niet gedaan, maar ze was zo trots, en ze hield nog steeds van die kerel terwijl hij er bij zat, denk ook dat ze met opgeheven hoofd vanmorgen dood is gegaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, tijd terug had ik het al gezien. Ze hebben ook sporen gevonden van bloed, in de douche, en een handdoek waar haar vagina mee af is gedroogd en er zijn ook spermasporen gevonden. Dat wijst dan in de richting van een andere dader. . .
Soortgelijke tip gaf ik ook. Gewoon daar naar de bouwmarkt en je verhaal doen. Ik zou niet weten of ze in dat dorp een tapijthandel hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Friesland gaat dat zeker lukken. Ik was destijds zelf ook verbaasd hoe makkelijk dat ging. In mijn geval was het niet eens voor mijzelf maar voor een low-budget-theaterproductie.
en voor die tip kreeg je een notequote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soortgelijke tip gaf ik ook. Gewoon daar naar de bouwmarkt en je verhaal doen. Ik zou niet weten of ze in dat dorp een tapijthandel hebben.
Ik geef geen hulp, maar ik verwijs waar mensen hulp kunnen krijgen. Bij loket dat en dat van gemeente zus en zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef anufri het volgende:
[..]
voor wat ???????????![]()
nah zal ik er ook wel weer eentje bij hebben strakkies
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef geen hulp, maar ik verwijs waar mensen hulp kunnen krijgen. Bij loket dat en dat van gemeente zus en zo.
Maar dat mag niet. Dat is zuigen en trollen en dat bederft de kerstsfeer.
Dat wordt op de scooter naar Leeuwarden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soortgelijke tip gaf ik ook. Gewoon daar naar de bouwmarkt en je verhaal doen. Ik zou niet weten of ze in dat dorp een tapijthandel hebben.
En dan vragen Yvonne of ik zelf nog wat leuks heb te geven. Alsof wij hier baden in luxe!quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan vragen Yvonne of ik zelf nog wat leuks heb te geven. Alsof wij hier baden in luxe!![]()
Ik denk dat ik als ik de situatie van Laysa en mij neerzet dat ze dan denken dat het verzonnen is en ik een permban krijg.
Sttt! Remmie is er.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef anufri het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
is ook gewoon asociaal zo slecht als jullie het hebben![]()
zou verboden moeten worden![]()
of op zijn minst bestraft
Nee Rem ik had een tip voor die meneer en andere hier blijkbaar ookquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Ah, beginnen we weer met het afzeiken van anderen omdat die heul niet zielig genoeg zijn?
Waar heb jij het nu weer over dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Ah, beginnen we weer met het afzeiken van anderen omdat die heul niet zielig genoeg zijn?
Soort van bijgelezen. Volgens mij doen ze dat juist helemaal niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Volgens mij wel en dat gezeik moet ik hier niet meer. En ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Soort van bijgelezen. Volgens mij doen ze dat juist helemaal niet.
Volgens mij geven ze daar gewoon tips en dat is allesbehalve afzeiken. Heb je het wel gelezen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Volgens mij wel en dat gezeik moet ik hier niet meer. En ik ben niet de enige.
Lees RLS SC #1000 nog even terugquote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze daar gewoon tips en dat is allesbehalve afzeiken. Heb je het wel gelezen?
Of ben ik de enige?
En dat gezeik moet je hier niet meer. Dude!
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees RLS SC #1000 nog even terug
Lees dit nog even terug!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Ik zie het verband, jij niet kennelijk. Je vindt het wel stoer om gewoon recalcitrant te doen, lijkt het.quote:
Sorry? Jij ziet in mij alleen maar recalcitrant gedrag, dat is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het verband, jij niet kennelijk. Je vindt het wel stoer om gewoon recalcitrant te doen, lijkt het.
Uiteraard ....maar wat jij niet weet en niet leest in die note is dat hij wel geheel belangeloos mensen anoniem achterlangs wilde helpen...maar n e dat moest on topic gezet worden...want dat willen de mensen lezen.. terwijl mensen dit juist eerder zullen doen als het echt anoniem kan...wie is er nu triest dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
Ik doelde op die post van D_K dames, die toon stond me niet aan.
Ik voelde me aangesproken maar dat hoeft dus niet. Ja ik dacht al, moet ik duidelijk gaan maken dat ik echt te doen heb met die man? Ik bedoel, iedereen die die foto ziet voelt wel even iets van medelijden lijkt mij, al is het alleen al om dat kindje.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
Nee, die van jou is fantastisch.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
Dat weet ik, dat heb ik ook gelezen. Maar we zijn een forum hè, we moeten het van de posts hebben. Neem nou maar van mij aan dat yvonne echt niet zomaar iets afwijst.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Uiteraard ....maar wat jij niet weet en niet leest in die note is dat hij wel geheel belangeloos mensen anoniem achterlangs wilde helpen...maar n e dat moest on topic gezet worden...want dat willen de mensen lezen.. terwijl mensen dit juist eerder zullen doen als het echt anoniem kan...wie is er nu triest dan?
Ja...dus sla jij de plank ff hard mis...hij was nota bene 1 van de 1e om op die manier zn hulp aan te bieden...met een goed bedoeld har ten wilde daar echt de tijd voor nemen....dus wat nou dat hij loopt te zeikenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat heb ik ook gelezen. Maar we zijn een forum hè, we moeten het van de posts hebben. Neem nou maar van mij aan dat yvonne echt niet zomaar iets afwijst.
Ohja....dank je...ik heb mn punt gemaakt...en aangezien er zo zwakjes op word gereageerd neem ik een extra kopje koffie eropquote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Door d_k's [ afbeelding ] de hele tijd wordt de toon van z'n posts een beetje vaag. Maar mensen kinders doe ff niet alsof je door een wesp gestoken bent, die zijn er niet bij -7.
Ik heb me er de vorige keer expres niet mee bemoeid maar toen heeft het 2 à 3 topics doorgeëtterd. Dat laat ik niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Door d_k's [ afbeelding ] de hele tijd wordt de toon van z'n posts een beetje vaag. Maar mensen kinders doe ff niet alsof je door een wesp gestoken bent, die zijn er niet bij -7.
Er werd in dit geval niet ge etterd....dus wel terecht zo'n opmerking maken dan en niet zomaar van de toren blazenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me er de vorige keer expres niet mee bemoeid maar toen heeft het 2 à 3 topics doorgeëtterd. Dat laat ik niet meer gebeuren.
Ik ga meequote:Op donderdag 2 december 2010 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, ik ben in ieder geval weg. Aan mij zal het niet liggen
Dat vind ik dan weer een beetje raar eerlijk gezegd. Sinds wanneer mag je niet meer zeiken? Dat je een topic van een hulpbehoevende niet om zeep mag helpen, alee, maar hier kun je toch gewoon je zegje doen?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb me er de vorige keer expres niet mee bemoeid maar toen heeft het 2 à 3 topics doorgeëtterd. Dat laat ik niet meer gebeuren.
Kritiek is prima, maar toen werd er vooral ingehakt op één specifieke user. Dat staan we niet meer toe.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje raar eerlijk gezegd. Sinds wanneer mag je niet meer zeiken? Dat je een topic van een hulpbehoevende niet om zeep mag helpen, alee, maar hier kun je toch gewoon je zegje doen?
Flikker zelf op. Ik doe je alleen maar na.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:24 schreef remlof het volgende:
En zout op met jeNoek.
Je krediet is al heel lang op.
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees RLS SC #1000 nog even terug
Lees nog iets verder terug, een topic of honderd ofzoquote:Op donderdag 2 december 2010 19:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Flikker zelf op. Ik doe je alleen maar na.
[..]
![]()
Niet om recalcitrant te doen, maar waarom wordt dat niet toegestaan? We helpen daar toch geen topic van een hulpbehoevende mee om zeep? En ook heeft niemand die specifieke user dood gewenst oidquote:Op donderdag 2 december 2010 19:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Kritiek is prima, maar toen werd er vooral ingehakt op één specifieke user. Dat staan we niet meer toe.
Geniet ervan! Ik heb trouwens smakelijk gelachen om je gepruts in FB van gister / eergister. Over die sneeuw.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef Copycat het volgende:
Dan pak ik er maar een kopje koffie met speculaas bij.
Heerlijke kerstgedachte tenslotte.
Ik zou niet weten waarom en je blijft het maar adviseren hoor als een lieve Mona, jouw feestje. Jij begint over afzeiken terwijl dat niet aan de orde was. Je komt er wel uit, denk ik hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef remlof het volgende:
Lees nog iets verder terug, een topic of honderd ofzo
das vervelend voor diegenequote:Op donderdag 2 december 2010 19:31 schreef Anniebab het volgende:
Er heeft iemand iets gebroken denk ik op t Koningsplein, zit op een stoel...
Nou ja, als ik tapijt had liggen kon die het krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef Dementor het volgende:
Die gast post een foto waarop te zien is hoe erbarmelijk zijn zoontje slaapt en of wij dat als Fokkers maar even op willen lossen.
Van mij ook, maar de manier waarop hij en anderen foto's posten waarmee ze denken iets voor elkaar te krijgen is echt bizar.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, als ik tapijt had liggen kon die het krijgen.
Daar is dat subforum toch ook voor? Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef Dementor het volgende:
Die gast post een foto waarop te zien is hoe erbarmelijk zijn zoontje slaapt en of wij dat als Fokkers maar even op willen lossen.
Ik denk dat het gewoon echt zo is om aan te tonen dat hij het echt echt nodig heeft. Denk dat ik hetzelfde zou doen. Hoe overtuig je mensen anders?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van mij ook, maar de manier waarop hij en anderen foto's posten waarmee ze denken iets voor elkaar te krijgen is echt bizar.
//Maar de mannen prutsten mooi met me mee!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geniet ervan! Ik heb trouwens smakelijk gelachen om je gepruts in FB van gister / eergister. Over die sneeuw.
Door gewoon eerlijk te zijn denk ik?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon echt zo is om aan te tonen dat hij het echt echt nodig heeft. Denk dat ik hetzelfde zou doen. Hoe overtuig je mensen anders?
En daardoor des te schrijnender.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:33 schreef Dementor het volgende:
Van mij ook, maar de manier waarop hij en anderen foto's posten waarmee ze denken iets voor elkaar te krijgen is echt bizar.
Wat is er nu precies niet eerljk aan?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef Dementor het volgende:
Door gewoon eerlijk te zijn denk ik?
Ik vind het nogal confronterend en meelijwekkend.
Niks natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef Dementor het volgende:
Oh en ik vind D_K in deze gewoon top.
In plaats van gaten vullen met hulp van anderen zoekt hij naar een structurele oplossing voor TS.
Wat is daar mis mee?
Ik zeg niet dat het niet eerlijk is, ik zou het alleen nooit op deze manier doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is er nu precies niet eerljk aan?
Dat weet je pas als je in zo'n situatie zit.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet eerlijk is, ik zou het alleen nooit op deze manier doen.
Neuh speelt hier ook nog zoiets als eergevoel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je in zo'n situatie zit.
Het is ook gewoon verdrietig dat juist de mensen die het hard nodig hebben de weg vaak niet weten naar de gemeentelijk instanties...terwijl die echt genoeg potjes heeft om te helpen.....quote:Op donderdag 2 december 2010 19:36 schreef Dementor het volgende:
Oh en ik vind D_K in deze gewoon top.
In plaats van gaten vullen met hulp van anderen zoekt hij naar een structurele oplossing voor TS.
Wat is daar mis mee?
Welke eer? Het is zijn kind die in de kou slaapt. Eer - Kind = Ik wist het wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuh speelt hier ook nog zoiets als eergevoel.
Maar daar gaat het nu niet om.
Tsja, dat is makkelijk gezegd als je niet in die situatie zit.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:37 schreef Dementor het volgende:
Ik zeg niet dat het niet eerlijk is, ik zou het alleen nooit op deze manier doen.
Welke eer?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Welke eer? Het is zijn kind die in de kou slaapt. Eer - Kind = Ik wist het wel.
Ja maar als je een beetje tussen de regels door leest heeft deze persoon best financiële problemen...Ongeacht hoe die dr zijn gekomen...das al vervelend genoeg en zeker als je kinderen hebt om te voedenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welke eer?
Ik zou me de tiefus werken en zelf een tapijtje kopen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef anufri het volgende:
Sorry dat ik weer even binnen kom vallen, ik log uit en denk ...
nah.. zal ik maar effe voor me houden wat ik dacht, ik sta op, de bel gaat
postbode met een pakketje![]()
HEKS !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me dus gewoon ECHT een splinternieuwe kruimeldief gestuurd rare !
[ link | afbeelding ]
Prachtig ingepakt en een mooie kaart......
nah...... geen woorden voor ...![]()
en ik heb dus ECHT nog nooit zo'n ding gehad, dus ik ga er de hele avond
kruimeltjes mee lopen dieven![]()
Ik vind het echt helemaal geweldig ditDank je wel Heks !
Daarom vind ik het ook zo goed van D_K dat hij met oplossingen komt, het is zo makkelijk om iets weg te geven dat je toch niet meer nodig hebt of voor iets of iemand 10 euro te storten.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar als je een beetje tussen de regels door leest heeft deze persoon best financiële problemen...Ongeacht hoe die dr zijn gekomen...das al vervelend genoeg en zeker als je kinderen hebt om te voeden
Als een groep grote voetballanden zegt: opflikkeren met dat gajes of we doen niet meer mee, dan wil ik wel eens zien wat er gebeurt.quote:
Mja dat was het ook....We gaan dr van uit dat anderen mensen hen ook verder kunnen helpen...Het ging alleen maar om het feit dat DK het helemaal anoniem wilde doen...Juist om mensen over de drempel te helpen....quote:Op donderdag 2 december 2010 19:43 schreef Dementor het volgende:
D
[..]
Daarom vind ik het ook zo goed van D_K dat hij met oplossingen komt, het is zo makkelijk om iets weg te geven dat je toch niet meer nodig hebt of voor iets of iemand 10 euro te storten.
quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
CDtjes zijn binnen!
![]()
Nu nog die kruimeldief.
Eerst een foto van je keukenblad!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
CDtjes zijn binnen!
![]()
Nu nog die kruimeldief.
Je weet waar je moet zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
CDtjes zijn binnen!
![]()
Nu nog die kruimeldief.
Ik heb serieus op het laatste nippertje niét een reisje naar Tenerife geboekt vanmiddag, en daarom mocht ik de stad in van mezelf om voor een paarhonderd euro aan warme kleren te kopen. Ik hou zo van toegepaste logica.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
CDtjes zijn binnen!
![]()
Nu nog die kruimeldief.
Zo'n mooi nummer. Maar dat dekt de lading natuurlijk niet.quote:
Toegepaste logica! Die moet ik onthouden voor mezelf!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:49 schreef Gert het volgende:
Ik heb serieus op het laatste nippertje niét een reisje naar Tenerife geboekt vanmiddag, en daarom mocht ik de stad in om voor een paarhonderd euro aan warme kleren te kopen. Ik hou zo van toegepaste logica.![]()
Die reis boeken we volgende maand wel of zo.
ja wat denk jij dan, dat het een geintje wasquote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef anufri het volgende:
Sorry dat ik weer even binnen kom vallen, ik log uit en denk ...
nah.. zal ik maar effe voor me houden wat ik dacht, ik sta op, de bel gaat
postbode met een pakketje![]()
HEKS !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt me dus gewoon ECHT een splinternieuwe kruimeldief gestuurd rare !
[ link | afbeelding ]
Prachtig ingepakt en een mooie kaart......
nah...... geen woorden voor ...![]()
en ik heb dus ECHT nog nooit zo'n ding gehad, dus ik ga er de hele avond
kruimeltjes mee lopen dieven![]()
Ik vind het echt helemaal geweldig ditDank je wel Heks !
Welke lading ? het is gewoon een gekke wereld meer nietquote:Op donderdag 2 december 2010 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo'n mooi nummer. Maar dat dekt de lading natuurlijk niet.![]()
Nah ik denk niet écht bont heur, als je dat bedoelt.quote:
oh Cc, als ik er nog eentje had kreeg je hem van me.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:45 schreef Copycat het volgende:
CDtjes zijn binnen!
![]()
Nu nog die kruimeldief.
Hij staat in de opladerquote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat denk jij dan, dat het een geintje was![]()
nou veel plezier met dat klotedingmisschien 3 keer gebruikt voor me stoelen, nou zuig wel met me grote zuigmond van de stofzuiger, veel plezier ermee FANN is je driedubbel gegund
Ongepast, Jean is held.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef Gert het volgende:
MARDT SMEEDS MOED DOODTT!!!!!!!!!!!!!!!
Heb niks tegen Sjaan, wél tegen Mart. Oók als ie interessant komt doen over Sjaan. De berenlucht komt door de tv heen zetten.quote:
Toch nog even: Gert, jij weet ook wel dat zoiets niet 10 topics doorgaat, dat ebt vanzelf wel weer weg en het waren ook geen topics VOL, maar ff genoemd, iedereen (ok, de helft) er ff overheen gepiest en klaar weer. t Weer aan de beurt.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:54 schreef Gert het volgende:
Even voor de goede orde: natúúrlijk mag FOK! hier besproken worden en blijven worden.
Ik zou bij god niet weten waarom dat nu ineens niet meer mag.
Dus ook FHF.
Van mij mag het in ieder geval, en als het anders is dan hoor ik het wel.
Eén specifieke user langdurig blijven afzeiken, da's een ander verhaal. Dat was op een gegeven moment "mooi geweest" en dat snap ik ook wel weer en ik denk iedereen wel een beetje.
Hopelijk post ik nu niet iets doms of iets dat weer drie pagina's gezeik oplevert.![]()
Koud he! Trouwens!
Post even een foto van de kale muur.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
Ik zou zo graag een flatscreen op mijn slaapkamer hebben. "t moet wel een 46 inch zijn met ambilight, want een 40 inch hangt er nu al, maar dat vind ik echt te klein. Iemand toevallig nog een nieuwe, geheel in verpakking, met garantie over ?
@ D_K, een gemeentelijk loket waar ik zo'n ding gratis kan krijgen mag ook
Roflquote:Op donderdag 2 december 2010 20:02 schreef Jian het volgende:
Ik zou zo graag een flatscreen op mijn slaapkamer hebben. "t moet wel een 46 inch zijn met ambilight, want een 40 inch hangt er nu al, maar dat vind ik echt te klein. Iemand toevallig nog een nieuwe, geheel in verpakking, met garantie over ?
@ D_K, een gemeentelijk loket waar ik zo'n ding gratis kan krijgen mag ook
Okee, effe geduld want ik moet eerst die andere er nog effe afschroeven danquote:Op donderdag 2 december 2010 20:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Post even een foto van de kale muur.
Die andere ga je dan toch wel verpatsen hè! Niet zomaar weggeven gek!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, effe geduld want ik moet eerst die andere er nog effe afschroeven dan
Ja, wat dacht je , ik heb het niet zo breed, dat ik zo'n ding zomaar weg kan geven, ik moet ook nog een supersurround audiosysteem aanschaffen bij die nieuwe, anders is het geheel niet in balansquote:Op donderdag 2 december 2010 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Die andere ga je dan toch wel verpatsen hè! Niet zomaar weggeven gek!
Prachtig.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben benieuwd, of dit er over 12 jaar ook echt staat.
mooi, en je wordt gebracht met een water-taxi, ohhhhhhhh als ik toch eens heel veel geld had.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
In die 5 stadions past meer dan de helft van de hele bevolking. Handig.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verheug me nu al op Qatar dan op Rusland.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
In die 5 stadions past meer dan de helft van de hele bevolking. Handig.
Dat vind ik een van de betere programma's, altijd boeiend en bijzonder. Zelfs als het over menstruatie gaat. Goeie invalshoek, zo mondiaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:33 schreef Gert het volgende:
Metropolis, over de grootste zuip landen/streken ter wereld. Nu bezig op NL3. Wel geinig!
Ja. Ik kende het niet maar ga het nu wel vaker kijken.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de betere programma's, altijd boeiend en bijzonder. Zelfs als het over menstruatie gaat. Goeie invalshoek, zo mondiaal.
Je nespresso-pallet is binnen?quote:
Zijn ze eindelijk binnen?quote:
Uiteindelijk binnen twee dagen, ze hadden een fout gemaakt (websites wisselde geen gegevens uit).quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn ze eindelijk binnen?
Ik heb te weinig variations besteld
Vette pech dus, ik hoor heel weinig klachten over het op tijd leveren van de cups.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uiteindelijk binnen twee dagen, ze hadden een fout gemaakt (websites wisselde geen gegevens uit).
Het kwam doordat er een kaartje bij het apparaat zit welke verwijst naar de internationale club site.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vette pech dus, ik hoor heel weinig klachten over het op tijd leveren van de cups.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Laysa het volgende:
Ik moet elke keer lachen om het woordje ''cups''![]()
Das voor de echte borsti... dorstige gevallen!quote:
Zwart maar toch met een roomachtige vette schuimlaag?quote:
'gewoon een bietje pruppen johquote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zulke grote cups passen niet in ons apparaat.
Neem gewoon de slee.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Is het te laat om nog te klagen over de sneeuw van vanmorgen?
Ik heb het 2 uur over gedaan om op mijn werk te komen, 27 kilometers
Ze zou er je apparaat alleen maar mee slopenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zulke grote cups passen niet in ons apparaat.
Béétje gay staat het wel hè, dat gedoetje over cups en de smaakjes en o jeetje ze zijn nog steeds niet bezorgd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Laysa het volgende:
Ik moet elke keer lachen om het woordje ''cups''![]()
Ik ben jaloers....het klinkt nl een stuk groter dan mijn cupsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Béétje gay staat het wel hè, dat gedoetje over cups en de smaakjes en o jeetje ze zijn nog steeds niet bezorgd.
Jij hebt zeker geen Nespresso?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Béétje gay staat het wel hè, dat gedoetje over cups en de smaakjes en o jeetje ze zijn nog steeds niet bezorgd.
Je mag nog best klagen...en morgen ook nogquote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
Is het te laat om nog te klagen over de sneeuw van vanmorgen?
Ik heb het 2 uur over gedaan om op mijn werk te komen, 27 kilometers
Ha, dat probleem had Rusland ook! We hebben toch betaald? Waar blijft die World Cup?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Het gaat morgenochtend toch zeker niet weer sneeuwen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je mag nog best klagen...en morgen ook nog
Nou ze zíjn hopelijk niet groter dan jouw cups.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben jaloers....het klinkt nl een stuk groter dan mijn cups![]()
![]()
Hartstikke slecht voor je rugquote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben jaloers....het klinkt nl een stuk groter dan mijn cups![]()
![]()
Jij moet gewoon Douwe Egberts drinken. Met Ali B.quote:
ik weet het nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat morgenochtend toch zeker niet weer sneeuwen?
Ik zal eens vergelijken als ik bij iemand op visite ben die die cups heeftquote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ze zíjn hopelijk niet groter dan jouw cups.
Je moet toch wat te ouwehoeren hebben, ouwe.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Groetjes, vest met bontkraag.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ah OK.. houden we het daar op. Ik dacht alweer dat ik iets niet snapte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Is ook. Zou hard meedoen als ik zo'n ding had.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je moet toch wat te ouwehoeren hebben, ouwe.
IK EISCHT EEN INITIAAL VOOR GERT!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet gewoon Douwe Egberts drinken. Met Ali B.
Gert kusjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
IK EISCHT EEN INITIAAL VOOR GERT!
Aan de D.E. met Gert en Ali B.? Dat kan niet!
Gert X.
Ik ken de initiaal van Gert niet!quote:
Die was al een OG toen me grootvader van mijn grootmoeder nog niet geboren was!quote:
Maar zelfs Baas B. heeft een initiaal!quote:
Omdat Baas B. een faalhaas is.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar zelfs Baas B. heeft een initiaal!![]()
Waarom Gert niet?
Ja, dat is wel waar. Net als die Lange.quote:
Die lange vond ik altijd zo boyish overkomen met zijn rode wangetjes zong hij over zinloos geweld en werd bijna door de chick van Faalhaas B geveld.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Net als die Lange.![]()
Dat vrouwke van die Lange is ook geen zuiver nespresso koffieboon!
Action? Daar kan je voor 10 euro wel eens wat halen waar je nog wat aan hebt. Iets voor de kerst of oud en nieuw of gewoon wat altijd lief of handig is. Setje handdoeken of een maf ding om in huis te zetten.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek een leuk of gek of lief kadootje voor een vrouw, het mag zo'n 10 euro kosten.
Ik ben Koos Inspiratieloos en heb geen zin om er voor te gaan shoppen, dus wil er wel voor naar de winkels maar niet daar nog naar op zoek.
Iemand een idee?
Fles wijn, klaar.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik zoek een leuk of gek of lief kadootje voor een vrouw, het mag zo'n 10 euro kosten.
Ik ben Koos Inspiratieloos en heb geen zin om er voor te gaan shoppen, dus wil er wel voor naar de winkels maar niet daar nog naar op zoek.
Iemand een idee?
ik ben ook heel slecht in dat soort dingenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Iemand een idee?
Het is toch een cadeau! Dan moeten mensen sowiesoquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Of een lekkere creme-likeur of chocola![]()
Ik koop gewoon iets wat ik zelf lekker vind.
Een lekkere ossenhaas van 180 gram van de keurslager.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Iemand een idee?
Ritualsquote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef Juud79 het volgende:
Ik word blij van Rituals of Weleda spullie, daar heb je ook wel dingskes van voor 10 eurie.
Doe maar een I dan. Da's een grote i.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken de initiaal van Gert niet!
[..]
Die was al een OG toen me grootvader van mijn grootmoeder nog niet geboren was!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Een lekkere ossenhaas van 180 gram van de keurslager.
Zo is het natuurlijk ook, ik doe zelf altijdquote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is toch een cadeau! Dan moeten mensen sowiesomee zijn. Ik vind het echt raar als iemand het zou openmaken en dan zo van
zou kijken en dan
doet!
Nee joh hij is helemaal niet zo (wannabe) stoer. Maar misschien loopt Lange Frans wel in zo'n ding hoor, dat zal ik wel weer hebben. Kom op de meet, als het koud is doe ik 'm wel aan. Dat verhoogt de overlevingskansen weer als ik ergens buiten onderweg naar het station in slaap val.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij moet gewoon Douwe Egberts drinken. Met Ali B.
Ik ook! Maar dat komt, omdat ik het alquote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het natuurlijk ook, ik doe zelf altijdals ik iets krijg omdat de gever toch zijn best heeft gedaan jou met iets leuks te verrassen...... meestal
koop leuk mandje van draadstaal bij de Hema, washandje, badsponsje zeepjes etc. leuke strik erom heen kadotje klaarquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Iemand een idee?
Of een sushi-bonquote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
Als we echt iets niet weten ...dan is een bol.com bon ook hendig
Of bij de tuinen....heb je ook hele leuke dingetjesquote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koop leuk mandje van draadstaal bij de Hema, washandje, badsponsje zeepjes etc. leuke strik erom heen kadotje klaar
Ik hoor dat jij kruimeldieven knoeit in plaats van kruimels!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
koop leuk mandje van draadstaal bij de Hema, washandje, badsponsje zeepjes etc. leuke strik erom heen kadotje klaar
heb je Euroland Deisyy, hebben ze al kant en klaar mandjes voor 5 euro. ( zit ik net te bedenken)quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een sushi-bon![]()
Maar dat zegt dan weer net zoveel over mijn eigen behoeften als de fles drank.
Gewoon een vis in de krant rollen en dan geven. Dat schijnt in Engeland heul hip te zijn!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een sushi-bon![]()
Maar dat zegt dan weer net zoveel over mijn eigen behoeften als de fles drank.
En Noek d'r antenne met kant op het hoofd.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef Gert het volgende:
Nee joh hij is helemaal niet zo (wannabe) stoer. Maar misschien loopt Lange Frans wel in zo'n ding hoor, dat zal ik wel weer hebben. Kom op de meet, als het koud is doe ik 'm wel aan. Dat verhoogt de overlevingskansen weer als ik ergens buiten onderweg naar het station in slaap val.
Nee wij hebben geen Euroland. Wat is dat, een soortevan Action?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je Euroland Deisyy, hebben ze al kant en klaar mandjes voor 5 euro. ( zit ik net te bedenken)
Gebakken of rauw?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon een vis in de krant rollen en dan geven. Dat schijnt in Engeland heul hip te zijn!
kruitvat maar dan goedkoperquote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee wij hebben geen Euroland. Wat is dat, een soortevan Action?
Uit het frituurvet!quote:
Ik zou dat serieus een gaaf kadootje vinden!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En dan mooi inpakken in een Sinterklaaspapiertje.
met flesjes in arabisch of spaans, dat je bij god niet weet waar het voor isquote:
Sta je daar dan onder de douche met handenlotion je haar in te zepen!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met flesjes in arabisch of spaans, dat je bij god niet weet waar het voor is
hihi bij de zeeman doen ze dat ook...bekende merken maar dan met poolse gebruiksaanwijzing ofzo....Maar wel een heel stuk goedkoperquote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met flesjes in arabisch of spaans, dat je bij god niet weet waar het voor is
Mijn moeder was van de week haar handen aan het insmeren met mijn ontharingscreme, aanradertjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sta je daar dan onder de douche met handenlotion je haar in te zepen!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder was van de week haar handen aan het insmeren met mijn ontharingscreme, aanradertje
Ik vind die ossenhaas serieus een geweldig idee, gek maar lekker.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou dat serieus een gaaf kadootje vinden! [ afbeelding ]
En het moest een beetje "gek" zijn immers..
Of koop de nieuwe Lekker. Leuk jaarlijks blad over restaurants met recensies.
Maar ja, misschien houdt ze helemaal niet van eten of gedoe daar omheen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn moeder was van de week haar handen aan het insmeren met mijn ontharingscreme, aanradertje
Goh... die is dan nog wel redelijk gedaan, qua facelift.quote:
ja op die toer, ik dacht een keer afwasmiddel te hebben gekocht, kwam er dikke drab uit, denk dat is geen spaans afwasmiddel, wat het wel is weet ik niet heb het weggegooitquote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sta je daar dan onder de douche met handenlotion je haar in te zepen!
Sterktequote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga me wond uitspoelen![]()
TWEE MAAL DAAGS SPOELEN zei de chirurg!![]()
En dan slapen!
slaap lekker en voorzichtig he met dat water in die wond.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga me wond uitspoelen![]()
TWEE MAAL DAAGS SPOELEN zei de chirurg!![]()
En dan slapen!
Met rum, gok ikquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bob zit nog aan de koffie zie ik
Toch geen ernstig synchronisatie probleem waarbij alles foetsie is hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Hoi.
Waar hebben we het over?
Ik over die vervloekte KUT Itunes, raaaaaaaah!!!![]()
we hebben het over niks, snij jij maar een onderwerp aan dan springen wij er wel bovenopquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef CarOnline het volgende:
Hoi.
Waar hebben we het over?
Ik over die vervloekte KUT Itunes, raaaaaaaah!!!![]()
Ah, dè bug in iOS 4.2quote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geen ernstig synchronisatie probleem waarbij alles foetsie is hè.
Ik heb geen fucking idee wat ie aan het doen is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch geen ernstig synchronisatie probleem waarbij alles foetsie is hè.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bob zit nog aan de koffie zie ik
Oh heks, ik heb mn kast!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben het over niks, snij jij maar een onderwerp aan dan springen wij er wel bovenop![]()
(niet te moeilijk he, en ook niet in het engels)
Klinkt kut.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb geen fucking idee wat ie aan het doen is.
Ik heb vanmiddag 3 apps opgezocht en die laten installeren. Krijg ik alleen 3 grijze vlakjes met 'wachten' en dat al de hele dag.
Nu wilde ik 'm toch maar aansluiten op Itunes want ik heb ook 'Cut the Rope' en die is te groot om zomaar ff te updaten. Schijnt. Nu werkt dat ook niet. Nu wil ie steeds updaten, das oké, maar na 12 minuten vliegt ie eruit. En het gekke is: als ik via Itunes naar de apps ga, staan ze er wél.
Maar pas nadat ik CtR eruit heb gegooid. Doe ik synchroniseren, doen ze het niet en heb ik gewoon steeds die vlakjes.
Gék word je er van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |