start hij helemaal niet meer, zoiets las ik vanmorgen van je.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef remlof het volgende:
Zometeen poging 2 om m'n auto naar de APK te krijgen
Boeien, jongen, het kost ons nu minderquote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, QatarHet gaat echt alleen maar om geld.
De accu was leeg, maar die heeft nu bijna 24u aan de lader gehangen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
start hij helemaal niet meer, zoiets las ik vanmorgen van je.
Voetballen ze daar ook?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja hoor, QatarHet gaat echt alleen maar om geld.
oke.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De accu was leeg, maar die heeft nu bijna 24u aan de lader gehangen.
Qatar dus? Weten die wel wat voetbal is, daar in die zandbak?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef remlof het volgende:
Ow en waar wordt het WK2022 nou gehouden?
Ja geweldige documentaire.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je hem gister gezien, Bob?
Wie is deze enge man?quote:
" Kunst... Kunstgr... wat? Gras? Gras... Niet zand? Zeker weten? Hm... Gras...."quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Qatar dus? Weten die wel wat voetbal is, daar in die zandbak?
Dat is een Russische zakenman, hele fijne jongen. Gister was Thieves by Law op televisie. Een aanrader om terug te kijken.quote:
Ah, oke. Dan klopt de geldkwestie weer wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Oud-internationals verdienen daar nog even bakken met geld aan het eind van hun carrière.
Ja, dat spul dat je ook in je waterpijp kan roken, jeweetogquote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
" Kunst... Kunstgr... wat? Gras? Gras... Niet zand? Zeker weten? Hm... Gras...."
Heeft die meneer eerlijk verdiend!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is een Russische zakenman, hele fijne jongen. Gister was Thieves by Law op televisie. Een aanrader om terug te kijken.
Linkje?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een Russische zakenman, hele fijne jongen. Gister was Thieves by Law op televisie. Een aanrader om terug te kijken.
http://weblogs.hollanddoc(...)ves-by-law/#more-635quote:
Thnx. Opgeslagen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef BobdeStreamer het volgende:
http://weblogs.hollanddoc(...)ves-by-law/#more-635
Hij is op dit moment nog niet terug te zien, morgen proberen.
Dankjewel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.hollanddoc.nl/(...)-thieves-by-law.html
Deze werkt al wel.
"Overdag is Bob een schijnbaar onschuldige en oplettende burger maar 's nachts verandert hij in Karen, een Femme-Fatale die haar grenzen bewust overschrijdt."quote:
quote:
Hij vond zichzelf ook veel menslievender dan anderen omdat hij slechts de lijken in het water dumpte terwijl anderen levende mensen met stenen verzwaard in datzelfde water dumpten.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:02 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
![]()
Een mooi verhaal was hoe één van die 'ondernemers' vertelde dat ze een bewaakte parkpeerplaats hadden waar niemand kwam. Toen ze de ruiten van de omliggende auto's hadden ingeslagen stond de volgende dag de parkeerplaats vol
Had hem verledenweek al op Belgie gezien, misschien dat ze in nederland ook deze doc. over die vrouw laten zien, was ook al eerder op Belgie,. een aanrader. Vandaag is ze dus opgehangen, triest.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja geweldige documentaire.
Ik had een documentaire gezien op tv over de invoering van de Sharia in sommige gebieden. Daar mochten mensen kiezen voor de landelijk wetgeving of de Sharia. Er was één man die zijn hand verloren had als straf van een vergrijp. Die had daar zelf voor gekozen, want hij wilde een oprechte moslim zijn. Hij had anders een geldboete gehad.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Documentaires over het Iraanse rechtssysteem zijn inderdaad ook nogal 'verbazingwekkend' voor ons Westerlingen. Neemt de rechter het besluit in het voordeel van de één komt vervolgens de ander weer schreeuwend de rechtszaal in waarna de rechter vervolgens een besluit in het voordeel van die ander neemt. Waarop de één weer begint te schreeuwen en smeken en zo gaat dat het een tijdje door.
Deze was indrukwekkend omdat ze zelf haar verdediging voerde, de drama van beide partijen, maar deze doc. liet ook zien dat een vrouw niks waard is in zulke landen, diep en diep triest dat ze er niet meer is, en waarom??? ze hield van die lelijkerd en nam genoegen met de 2e plaats,quote:Op donderdag 2 december 2010 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Documentaires over het Iraanse rechtssysteem zijn inderdaad ook nogal 'verbazingwekkend' voor ons Westerlingen. Neemt de rechter het besluit in het voordeel van de één komt vervolgens de ander weer schreeuwend de rechtszaal in waarna de rechter vervolgens een besluit in het voordeel van die ander neemt. Waarop de één weer begint te schreeuwen en smeken en zo gaat dat het een tijdje door.
Dat schijnt daar heel gewoon te zijn, de logica in de rechtszaal is voor ons als Nederlander ook volstrekt niet te begrijpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deze was indrukwekkend omdat ze zelf haar verdediging voerde, de drama van beide partijen, maar deze doc. liet ook zien dat een vrouw niks waard is in zulke landen, diep en diep triest dat ze er niet meer is, en waarom??? ze hield van die lelijkerd en nam genoegen met de 2e plaats,
Zijn vrouw was vermoord maar niet door haar, het is ook nooit bewezen.
veel tegenstrijdigheden.
Het grappige was dat de documentaire makers dachten dat sinds de komst van de sharia ineens iedereen de hand afgehakt zou worden maar dat viel tegen. Uiteindelijk hadden ze dus die ene man gevonden. Die had gekozen voor de sharia. Toen moest zijn hand eraf. Dat wilde de rechter van die Islamitische rechtbank eigenlijk niet. Die zei, neem de geldboete maar, maar dat wilde die meneer niet doen. Dus toen ging zijn hand eraf.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, het geloof is iets prachtigs.
Wat moeten ze doen dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
Qatar![]()
![]()
![]()
Wat eigenlijk wel hilarisch is: zelfs nu keihard bewézen is dat de FIFA volkomen verrot is van corruptie, pikt de internationale voetbalgemeenschap dit soort praktijken.
Zo achter elkaar is het gewoon gênantquote:Op donderdag 2 december 2010 18:12 schreef Gert het volgende:
Qatar![]()
![]()
![]()
Wat eigenlijk wel hilarisch is: zelfs nu keihard bewézen is dat de FIFA volkomen verrot is van corruptie, pikt de internationale voetbalgemeenschap dit soort praktijken.
Qatár!!!![]()
• Oppervlakte: 11437 km2 (ongeveer een kwart van Nederland)
• Aantal inwoners: 744.000, da's ongeveer een derde van de provincie Brabant.
• Gemiddelde temperatuur in juni: 40 graden celcius
• Mag een WK organiseren
Een De Boertjequote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Copycat het volgende:
Voetbalde daar geen broertje De Boer? Of Koeman?
Ronald de Boer, en die was namens hun aanwezig.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:20 schreef Copycat het volgende:
Voetbalde daar geen broertje De Boer? Of Koeman?
Ja sneu.....en dat met deze kouquote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
Kijk, deze man kan echt wat hulp gebruiken.
gezocht tapijt
oke, had niet terug gelezen was hele dag de hort op, maar heb jij hem ook gezien???? de drama die ze allemaal kunnen spelen, moeder van die vrouw die vermoord is in de rechtzaal, gillen en om de rechter roepen, dan zij, wat een betoog hield ze, je zag de trots in haar ogen, daarom geloof ik niet dat zei het gedaan had.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Marrije het volgende:
Heks, ik had vanmorgen al gereageerd op jouw bericht, heb nog een tubeje geplaats naar de doc.
Die minnares was me er een.
Nee, hij kon zichzelf duwenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je je auto dat hele eind geduwt
Heb een tip achtergelaten.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:25 schreef Marrije het volgende:
Kijk, deze man kan echt wat hulp gebruiken.
gezocht tapijt
ja, tijd terug had ik het al gezien. Ze hebben ook sporen gevonden van bloed, in de douche, en een handdoek waar haar vagina mee af is gedroogd en er zijn ook spermasporen gevonden. Dat wijst dan in de richting van een andere dader. . .quote:Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, had niet terug gelezen was hele dag de hort op, maar heb jij hem ook gezien???? de drama die ze allemaal kunnen spelen, moeder van die vrouw die vermoord is in de rechtzaal, gillen en om de rechter roepen, dan zij, wat een betoog hield ze, je zag de trots in haar ogen, daarom geloof ik niet dat zei het gedaan had.
Nee, ik ben niet gek, zie elke morgen de file staan op de A325quote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
was je met de auto naar nijmegen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:27 schreef Marrije het volgende:
Heks, ik had vanmorgen al gereageerd op jouw bericht, heb nog een tubeje geplaats naar de doc.
Die minnares was me er een.
Zij verwarmde zelfs de wc bril voor, voor hij erop mocht gaan zitten. Zat ze er eerst zelf even op.
Ah ok....er was ook nergens gestrooid in nijmegen......quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gek, zie elke morgen de file staan op de A325
Hij moest op voor de jaarlijkse APK.
weet je dat die kartonnen rollen waar tapijt op heeft gezeten uitstekendquote:
en? Mocht ie mee terug?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet gek, zie elke morgen de file staan op de A325
Hij moest op voor de jaarlijkse APK.
Ik kreeg daar ook een gratis tip in de vorm van een note!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:34 schreef anufri het volgende:
[..]
weet je dat die kartonnen rollen waar tapijt op heeft gezeten uitstekend
dienst doen als krappaal voor kutkattenken je zo tussen de grond
en het plafond klemmen als ie groot genoeg is, of effe bijsnijden als ie te hoog
is of effe ergens opzetten als ie net ut plafond niet haalt en dan allerlei
dingetjes inhangen enzo...
echt leuk![]()
Graties tipalweer !
In Friesland gaat dat zeker lukken. Ik was destijds zelf ook verbaasd hoe makkelijk dat ging. In mijn geval was het niet eens voor mijzelf maar voor een low-budget-theaterproductie.quote:
voor wat ???????????quote:Op donderdag 2 december 2010 18:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg daar ook een gratis tip in de vorm van een note!
ja daarom, denk nog steeds ze heeft het niet gedaan, maar ze was zo trots, en ze hield nog steeds van die kerel terwijl hij er bij zat, denk ook dat ze met opgeheven hoofd vanmorgen dood is gegaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, tijd terug had ik het al gezien. Ze hebben ook sporen gevonden van bloed, in de douche, en een handdoek waar haar vagina mee af is gedroogd en er zijn ook spermasporen gevonden. Dat wijst dan in de richting van een andere dader. . .
Soortgelijke tip gaf ik ook. Gewoon daar naar de bouwmarkt en je verhaal doen. Ik zou niet weten of ze in dat dorp een tapijthandel hebben.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Friesland gaat dat zeker lukken. Ik was destijds zelf ook verbaasd hoe makkelijk dat ging. In mijn geval was het niet eens voor mijzelf maar voor een low-budget-theaterproductie.
en voor die tip kreeg je een notequote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soortgelijke tip gaf ik ook. Gewoon daar naar de bouwmarkt en je verhaal doen. Ik zou niet weten of ze in dat dorp een tapijthandel hebben.
Ik geef geen hulp, maar ik verwijs waar mensen hulp kunnen krijgen. Bij loket dat en dat van gemeente zus en zo.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:36 schreef anufri het volgende:
[..]
voor wat ???????????![]()
nah zal ik er ook wel weer eentje bij hebben strakkies
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef geen hulp, maar ik verwijs waar mensen hulp kunnen krijgen. Bij loket dat en dat van gemeente zus en zo.
Maar dat mag niet. Dat is zuigen en trollen en dat bederft de kerstsfeer.
Dat wordt op de scooter naar Leeuwarden.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Soortgelijke tip gaf ik ook. Gewoon daar naar de bouwmarkt en je verhaal doen. Ik zou niet weten of ze in dat dorp een tapijthandel hebben.
En dan vragen Yvonne of ik zelf nog wat leuks heb te geven. Alsof wij hier baden in luxe!quote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan vragen Yvonne of ik zelf nog wat leuks heb te geven. Alsof wij hier baden in luxe!![]()
Ik denk dat ik als ik de situatie van Laysa en mij neerzet dat ze dan denken dat het verzonnen is en ik een permban krijg.
Sttt! Remmie is er.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef anufri het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
is ook gewoon asociaal zo slecht als jullie het hebben![]()
zou verboden moeten worden![]()
of op zijn minst bestraft
Nee Rem ik had een tip voor die meneer en andere hier blijkbaar ookquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Ah, beginnen we weer met het afzeiken van anderen omdat die heul niet zielig genoeg zijn?
Waar heb jij het nu weer over dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Ah, beginnen we weer met het afzeiken van anderen omdat die heul niet zielig genoeg zijn?
Soort van bijgelezen. Volgens mij doen ze dat juist helemaal niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Volgens mij wel en dat gezeik moet ik hier niet meer. En ik ben niet de enige.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Soort van bijgelezen. Volgens mij doen ze dat juist helemaal niet.
Volgens mij geven ze daar gewoon tips en dat is allesbehalve afzeiken. Heb je het wel gelezen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
Volgens mij wel en dat gezeik moet ik hier niet meer. En ik ben niet de enige.
Lees RLS SC #1000 nog even terugquote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Volgens mij geven ze daar gewoon tips en dat is allesbehalve afzeiken. Heb je het wel gelezen?
Of ben ik de enige?
En dat gezeik moet je hier niet meer. Dude!
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees RLS SC #1000 nog even terug
Lees dit nog even terug!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef remlof het volgende:
Ik zie het verband, jij niet kennelijk. Je vindt het wel stoer om gewoon recalcitrant te doen, lijkt het.quote:
Sorry? Jij ziet in mij alleen maar recalcitrant gedrag, dat is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het verband, jij niet kennelijk. Je vindt het wel stoer om gewoon recalcitrant te doen, lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |