Check my abs, mate!quote:MikeSituation![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ken een beter complot :pquote:Idd. Waarom een moslim land?Iran heeft ruzie met Israel en omdat Israel Joods is en Iran Islamitisch, zijn islamieten altijd antisemitisch. En omdat Qatar een islamitisch land is, zijn ze dus ook antisemitisch. We zijn hier antisemitisch bezig. Ik ga FIFA aanklagen.
ja want het is ook echt kut omdat het een moslimland isquote:Op donderdag 2 december 2010 17:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Idd. Waarom een moslim land?Iran heeft ruzie met Israel en omdat Israel Joods is en Iran Islamitisch, zijn islamieten altijd antisemitisch. En omdat Qatar een islamitisch land is, zijn ze dus ook antisemitisch. We zijn hier antisemitisch bezig. Ik ga FIFA aanklagen.
Idd. Wat een kwaliteitsuser. Ik zag in een paar topics van hem dat hij goed maatschappelijk is aangelegd. En hij is ook nog eens half Spaans, sexy he =$quote:
Shariaquote:Op donderdag 2 december 2010 17:21 schreef KevinMalone het volgende:
Waarom al die haat op Qatar? Ze willen tenminste inversteren in stadions, en over die hitte hoef jij je geen zorgen te maken met geklimatiseerde stadions en vijfsterrenhotels die zelfs de normale mensen zullen kunnen betalen. Nederland zou het toch niet kunnen financieren
in het leger hier ook niet hoor , is ook logisch als je met explozieven werktquote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Echt niet. Zuid-Afrika is helemaal geen top voetballand, en dan Qatar, ook niet.. Dus waarom praat je onzin?
[..]
En er mag zeker alochol geschonken worden, alleen de mensen drinken het niet. en wooooow stoer hoor, alcohol drinken, mensen die geen alcohol drinken horen bij de laagsten van de sociale klasse zeker![]()
Mensen die de Sharia niet kunnen waarderen puur omdat het vrouw vernederend is en het geen voordelen heeft. Ik bedoel, komopquote:
ja next yearquote:Op donderdag 2 december 2010 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was je van plan er heen te gaan?
you's trollin'quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Echt niet. Zuid-Afrika is helemaal geen top voetballand, en dan Qatar, ook niet.. Dus waarom praat je onzin?
[..]
'' Allah akbar land '' ? Snap hem niet.
En er mag zeker alochol geschonken worden, alleen de mensen drinken het niet. en wooooow stoer hoor, alcohol drinken, mensen die geen alcohol drinken horen bij de laagsten van de sociale klasse zekerEn elke dag 45 graden? dus jij zegt dat het elke dag 45 dagen precies is? Geef mij eens de bron waar je dit vandaan haalt.
Het is You are trolling.quote:
Natuurlijk draait alles om geld! Dat is al zo sinds onze geschiedenis begon.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ja want het is ook echt kut omdat het een moslimland is
godverdomme wat ben jij kortzichtig.
Als ik qatar en voetbal in 1 zin hoor dan denk ik aan oliesjeiks met veel geld die een club kopen en spelers die nog op het eind ff wat bij willen verdienen. Alles draait daar om geldje kan mij niet wijsmaken dat ze daar bij de fifa op rusland en qatar stemmen omdat het zulke mooie voetballanden zijn
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het is You are trolling.
1. you is kan niet.
2. Al zou het kunnen, dan zou you's you is zijn. Is is niet af te korten.
3. Trollin' is fout, die ' is een veelgemaakte fout door forenzen die het Engels proberen te spreken. die ' is gewoon een g.
kankernerdquote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het is You are trolling.
1. you is kan niet.
2. Al zou het kunnen, dan zou you's you is zijn. Is is niet af te korten.
3. Trollin' is fout, die ' is een veelgemaakte fout door forenzen die het Engels proberen te spreken. die ' is gewoon een g.
Jij trapt in zijn tweede trolquote:Op donderdag 2 december 2010 17:49 schreef leeell het volgende:
[..]
kankernerd
mensen die Boxxy niet kennen
Ga eens ergens anders huilen man, kankertokkie. En zet die adblocker van je eens uit, dan kan je normaal quoten. Faler.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:13 schreef MikeSituation het volgende:
[..]
Nee want iedereen over de gehele wereld moet natuurlijk blond en blauwogig zijn en aan ONZE superieure wetgeving aanpassen zodat ze voortaan ook mensen die 3km te hard rijden harder bestraffen dan moordenaars
ik weetquote:
mensen die in zijn tweede troll trappen zijn dan ook de laagsten op de maatschappelijke ladderquote:
En de mensen die beroepstrollen zijn de kanker van de maatschappijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
mensen die in zijn tweede troll trappen zijn dan ook de laagsten op de maatschappelijke ladder
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:48 schreef FCZwolleZuid het volgende:
2014 -> Heineken stringetjes (voor de dames)
2018 -> Heineken bontmuts/KGB pet
2022 -> Heineken boerka
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |