Ik kijk het gewoon in Nederland.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Tinos85 het volgende:
KutrussenHad het liever in Nederland gezien
Er is inderdaad werkelijk geen enkele andere verklaring. Wanvertoning weerquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef wojiao het volgende:
hahhaa natUURLIJK Qatar....
het draait werkelijk ALLEEN maar om de poen... schande echt, absolute schande...
Och, als het naast de deur was. Nu gezellig naar Rusland en daarna naar Qatar.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef Chandler het volgende:
Wie gaat er überhaupt naar een WK wedstrijd!
Bij Rusland ookquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef wojiao het volgende:
hahhaa natUURLIJK Qatar....
het draait werkelijk ALLEEN maar om de poen... schande echt, absolute schande...
Nou fantastisch, ik zal blij zijn wanneer je overreden wordt door een vrachtwagen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Niks geen troll. Ik ben oprecht blij.
Gottegot, voor een voetballiefhebber ben je wel een slechte verliezer hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nou fantastisch, ik zal blij zijn wanneer je overreden wordt door een vrachtwagen.
Ik kan het best wel hebben dat we het WK niet hebben gekregen. Waar ik niet tegen kan zijn al die pittige kapsels met hun dikke Opzij-reet die nu een beetje blij gaan doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Gottegot, voor een voetballiefhebber ben je wel een slechte verliezer hoor
Dit.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik kan het best wel hebben dat we het WK niet hebben gekregen. Waar ik niet tegen kan zijn al die pittige kapsels met hun dikke Opzij-reet die nu een beetje blij gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |