Hier verder. Voor alle video's, zie het YouTube kanaal van dandybleu.quote:ha ik ga een videoblog beginnen....nou ja...het duurt nog een paar weken voor dat ik aan de slag
ga
-eerst moet ik een betere cam kopen
-dan ook een achtergrond zien te kopen die een beetje mooi is
-dan ook wat makeup vogelen ( drink ietsje teveel ha ha dat zie je heel erg aan mn gezicht )
-oja en w.s.s. draait een nieuwe betere webcam niet op xp dus dan moet ik vista ofzo regelen
-ook mijn microfoon is niet al te best
-en ook mn belichting is niet erg mooi op dit moment.... dus moet een studio lamp kopen...
-oja en ik drink de laatste tijd vaak rode wijn en die slaat nogal op mn tanden
-dus ik moet wat smokers tandpasta schuurmiddel kopen....
ik ben van plan eerst 10 shoots te maken in het engels over allerlei onderwerpen en ja dan mischien in het nederlands op een dag.....
dit is mn eerste video blogje over een suf onderwerp : gewoon om uit te proberen : over het draaien van een sjekkie....maar in de toekomst hoop ik op een kijkersaantal van ongeveer minimaal 3000 kijkers per week....
graag aub als je kritiek hebt niet al te zwaar ha ha ik wil nog de kerst halen zonder een dipje en oja als je iets aan te merken hebt dan mag dat ook natuurlijk
Voor het geval hij deel #1 niet meer leest.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:29 schreef Penisbaard het volgende:
Kom je bij Man bijt Hond, dandybleu? Tevens zet die video gewoon nog eens op Youtube, ik denk dat de verbinding of Youtube gewoon even faalde. Het lukt nu vast wel.
Nee man, laat hem nou zelf praten en inspiratie zoeken. Net zoals dat Hip Hop verneukt wordt door mensen die de tekst voor ze schrijven.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Penisbaard het volgende:
Is het trouwens niet een leuk idee om ons onderwerpen te laten verzinnen waar jij dan uit kan kiezen en iets over kan vertellen in je video's?
Heb ik al eens gedaan over katten, ik kreeg de melding van andere fokkers om dan zelf maar een video te maken. Maar ik durf dat niet en ik mis de klasse die Edwin wel bezit om een video te maken.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Penisbaard het volgende:
Is het trouwens niet een leuk idee om ons onderwerpen te laten verzinnen waar jij dan uit kan kiezen en iets over kan vertellen in je video's?
Maar als dit kan had ik dit, lijkt me leuk en interessant onderwerp wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:57 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op woensdag 24 november 2010 14:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ha die dandybleu ik had nog een idee voor video's, haha mag ik hier ook ideeën geven over je blog? Je hoeft er niets mee te doen hoor! Gewoon even een ideetje van mijn kant misschien kun je er iets mee. Misschien heb je ook huisdieren en kun je die een dag volgen, als je katten hebt dat zijn hele interessante beesten met hun eigenaardigheden. Misschien kun je ze een dagje volgen hoe je ze verzorgt en hoe je ze eten geeft en wat ze eten krijgen en of ze naar buiten mogen (zo ja ook volgen) of als je zelf geen katten hebt kun je eens in de buurt kijken of je katten kunt zien en die dan naar hun huis volgen en dan aan de eigenaar ook even vragen of je ze een dagje mag volgen. Het lijkt me heel erg interessant om jou dat te zien doen en dan ook met het commentaar van jou op de achtergrond. Misschien kun je ook die kat laten spinnen en knorren door hem te aaien op zijn kopje of op zijn rug zachtjes met de haarstroom mee te aaien?
ja mn moeder heeft ergens mischien nog een copie maar iig niet digitaal dus.... ( ik spreek over 1990 dus twintig jaar geleden )quote:Op donderdag 2 december 2010 17:00 schreef Penisbaard het volgende:
Heb je ook nog foto's van toen je nog dat mooie engelengezichtje had, denderbluaw?
Dit. Al die fragmentatie is niet goed.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:01 schreef Trava het volgende:
Nog een tip, blijf toch proberen om je filmpjes op YouTube te zetten. Zo heb je beter overzicht op hoeveel mensen je filmpjes kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |