Voordat ik ga slapen luister ik altijd even lekker naarquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:56 schreef Splutje het volgende:
Ik was al fan, maar dit overtreft alles
Dandy, je bent een held
bij 0:55 ejaculeerde ik zachtjes in mijn onderbroekquote:Op vrijdag 19 november 2010 21:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Voordat ik ga slapen luister ik altijd even lekker naar
heerlijk ontspannen.
Samen met 'koffie met suiker' één van zijn betere werken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:59 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb 'Evil Clown', de limited-edition LP. Fan van het eerste uur hier.
De enige echte natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Nikmans het volgende:
Maar is dat nou echt dandybleu dan of is het weer zo'n dutchtrainmanseries = socios verhaal?
'koffie met suiker'. Daar zeg je me wat, het maakt me weer emotioneel. Aan dat nummer zijn onlosmakelijk mijn diepste jeugdherinneringen verbonden. Deze pokoe breekt de hardste man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Samen met 'koffie met suiker' één van zijn betere werken.
Ga je mond en toetsenbord spoelen!quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:07 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb 't filmpje niet gezien maar het zal wel weer nergens over gaan, zo'n NON-held.
gaarne niet te haten op socios,quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:00 schreef Nikmans het volgende:
Maar is dat nou echt dandybleu dan of is het weer zo'n dutchtrainmanseries = socios verhaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |