lekker! bij de Jamin heb je witte- en melkletters met pralinévullingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef DarkElf het volgende:
ik heb een stukje witte chocoletter van de bakker
niet gedaan vandaag, ik had gezegd dat ik mij zou gedragenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
Gaan we galant doen in de sneeuwZoals DE
Lekker sneeuwballen gooien naar mr DE?
Dat duurt nog iets langer, maar de uitzending begint wel al dan.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
over een kwartier weten we waar ze gaan voetjeballen
Tezzquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Tezz het volgende:
![]()
Tezzje was behoorlijk van de wereld gisteren!Rare duizelingen en misselijkheid is gestopt. Nu heb ik gruwelijke spierpijn en een verrekte nek. Oh ja, en een enorme blauwe plek op mijn bil!
"Verplichte" rust van de huisarts voorgeschreven gekregen. Niets mis mee zo'n dagje in bed!
Ach Tezzquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Tezz het volgende:
![]()
Tezzje was behoorlijk van de wereld gisteren!Rare duizelingen en misselijkheid is gestopt. Nu heb ik gruwelijke spierpijn en een verrekte nek. Oh ja, en een enorme blauwe plek op mijn bil!
"Verplichte" rust van de huisarts voorgeschreven gekregen. Niets mis mee zo'n dagje in bed!
Rusland heeft de FIFA zelfs geld gegevenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat duurt nog iets langer, maar de uitzending begint wel al dan.
Enne...het wordt toch Rusland.
gelukkig niet meer dizzy en misselijk. kun je nog wel normaal lopen?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Tezz het volgende:
![]()
Ach gossie. Heb je helemaal voor niets staan uitsloven.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wie er in Delft is zometeen, maar ik heb nog vijf porties visschotel in de aanbiedingMijn collega's komen niet
hij klinkt erg lekker je schotelquote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wie er in Delft is zometeen, maar ik heb nog vijf porties visschotel in de aanbiedingMijn collega's komen niet
Denk je dat nou echt?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie. Heb je helemaal voor niets staan uitsloven.
Dan is-ie al opquote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij klinkt erg lekker je schotel
maar helaas, met deze weersomstandigheden ben ik om 20.30u in Delft
goed tochquote:Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
men ik ben misselijk
dat was voor t eerst in jaren bijna een halve chocoletter (grootste helft was voor de mr) en ook voor t laatst in jaren denk ik.
maar lekker was ie
Waarom niet? Wat jammer van die vis...quote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
hoef je 2 dagen niet meer te etenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt?Er is nu meer voor mij
JAmmer alleen dat die schotel voor 6 personen is en 4200 kcals bevat
Kloptquote:Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoef je 2 dagen niet meer te eten
Mijn papa is nu in Delft! (iets met zijn werk).quote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
moet je ook doen maar beter dat je wel kunt lopen. je kunt helaas best 2 weken uitgeschakeld zijn met een lichte hersenschuddingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef Tezz het volgende:
@FF: ja ik kan wel normaal lopen hoor, niets mis mee! Maar vooral veel gelegen vandaag...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn papa is nu in Delft! (iets met zijn werk).
Voel ik me voor het eerst sinds jaren echt eens heeeeel zielig, zit mijn ma in Haarlem en mijn pa in Delft.
Jeetje Tezz, schrikken zeg! Terug naar bed, jijquote:Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef Tezz het volgende:
@CF: jep, gevallen. Spectaculair achterover en bots met mijn achterhoofd op de stoep...
@FF: ja ik kan wel normaal lopen hoor, niets mis mee! Maar vooral veel gelegen vandaag...
Nu achter de pc wat werk-dingen zitten doen, maar hij gaat nu weer uit want mijn ogen beginnen nu al pijn te doen, na een kwartiertje al.
Helaas heb ik verder weinig toe te voegen aan jullie discussie, heb niet veel meegemaakt vandaag!
oja idd, de vriezerquote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptDus dat doen we maar niet
Lang leve de vriezer
Uhuhquote:Op donderdag 2 december 2010 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja idd, de vriezer
kun je de hele week vis eten
Iedereen heeft iets met mijn pa!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMaar ik heb niks met je pa. Wel met jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets met mijn pa!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat zei de huisarts ook. Maar ik voel me (buiten de spierpijn en vermoeide ogen) best wel weer oke. Ik zal goed naar mijn lichaam luisteren, maar twee weken plat lijkt me niet nodig.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je ook doen maar beter dat je wel kunt lopen. je kunt helaas best 2 weken uitgeschakeld zijn met een lichte hersenschudding
Mijn man kookt vandaag. (Nou ja, hij stond net aan mijn bed om geld te vragen zodat ie friet kon gaan halen).quote:Op donderdag 2 december 2010 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ik ga zo nog ff wat boodschapjes doen en dan lekker die schotel in de oven gooien
Heb wel trek nu
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:10 schreef Tezz het volgende:
Mijn man kookt vandaag. (Nou ja, hij stond net aan mijn bed om geld te vragen zodat ie friet kon gaan halen).
Zijn leven is een leugen!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je vader is een bisschop?Mag dat wel, kindjes verwekken als bisschop?!
Hoe langer het duurt, hoe meer sponsorgeldquote:
Al die live uitzendingen over de hele wereld kosten natuurlijk helemaal niets, denkt Blatter.quote:
Qua tijdzones het meest gunstige voor het westen + ze hebben een hoop centen natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Qatar 2022? leek me de meest onwaarschijnlijke
wat is er met Ruud Gullit?quote:Op donderdag 2 december 2010 16:39 schreef Stereotomy het volgende:
Rusland
Corrupt zootje
Ruud Gullit
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat is er met Ruud Gullit?
Rusland lukt dat wel. Niet die chaos van Oekraine voor het aankomende EK.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden in 2018.
Allemaal nieuwe accomodaties en stadions die nog gebouwd moeten worden.
tja ach ik weet het niet.. kom ik voor uit. problemen mee?quote:
bahquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef golfer het volgende:
Het grote geld heeft weer gewonnen bij de FIFA.
Hoeveel miljoen per persoon van het kiescommitée zal dit gekost hebben?
Het gaat toch altijd alleen om geld? Al jaren.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef golfer het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het gaat toch altijd alleen om geld? Al jaren.
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
tja ach ik weet het niet.. kom ik voor uit. problemen mee?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was de katten kwijtNergens te vinden in de woonkamer. Liggen ze met z'n tweetjes op bed. De een bovenop het dekbed. De ander, slim als-ie is, is er gewoon onder gekropen
De een kon niet wegkomen van de parkeerplaats (hartje Vlaardingen met een oplopende uitrit) en de stoepen in Vlaardingen zijn ook niet schoon dus lopen naar het station zou lastig worden. Daarnaast heeft ze last van haar rug dus als ze valt dan is ze verder van huis. Ik heb verboden dat ze evt. met het OV zou komenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu heb je dus voor niks schoongemaakt, gezellig en opgeruimd & gekookt en dan bellen ze af? Wrom
Ja. Ik snap dat niet hoor. Heeft zo'n land nou echt niets beters te doen met zijn geld? Bergen armoe daar en dan dit soort geintjesquote:Op donderdag 2 december 2010 16:41 schreef golfer het volgende:
Kan wel leuk worden in 2018.
Allemaal nieuwe accomodaties en stadions die nog gebouwd moeten worden.
Dat dus iddquote:Op donderdag 2 december 2010 17:20 schreef DarkElf het volgende:
17. 5, das een respectable leeftijd Boris!
maar tis altijd zielig idd
Ongelofelijk. 2 landen waar veel geld zit en je gegarandeerd een kut WK krijgtquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef golfer het volgende:
Hoeveel miljoen per persoon van het kiescommitée zal dit gekost hebben?
Hoeveel voetbalsfeer verwacht jij in en vooral rondom de Russische stadions? En in Qatar?quote:
In Rusland zijn de voetbal supporters superfanatiek, dus daar is sfeer genoeg. Meestal is het wel een heksenketel bij de topclubs.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoeveel voetbalsfeer verwacht jij in en vooral rondom de Russische stadions? En in Qatar?
Heksenketel ja, sfeer mwoah. Vergeet niet dat die kaarten onbetaalbaar worden voor Jan met de pet en dat het waarschijnlijk zwaar bewaakte forten worden waar gespeeld wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In Rusland zijn de voetbal supporters superfanatiek, dus daar is sfeer genoeg. Meestal is het wel een heksenketel bij de topclubs.
Mwa, was dat in Zuid-Afrika niet ook zoietsquote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heksenketel ja, sfeer mwoah. Vergeet niet dat die kaarten onbetaalbaar worden voor Jan met de pet en dat het waarschijnlijk zwaar bewaakte forten worden waar gespeeld wordt.
Daar viel het met de bewaking in ieder geval reuze mee, dat zie ik in Rusland niet gebeuren. Denk dat je in Rusland een hoop poen op de tribune krijgt en weinig supporters van de deelnemende landen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mwa, was dat in Zuid-Afrika niet ook zoiets
Hm misschien, maar wellicht dat de Fifa daar ook wel controle over kan houden, anders gaan de voetbalbonden van andere landen wel heel hard klagen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar viel het met de bewaking in ieder geval reuze mee, dat zie ik in Rusland niet gebeuren. Denk dat je in Rusland een hoop poen op de tribune krijgt en weinig supporters van de deelnemende landen.
De FIFA denkt maar aan een ding: zijn eigen portomonneequote:Op donderdag 2 december 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm misschien, maar wellicht dat de Fifa daar ook wel controle over kan houden, anders gaan de voetbalbonden van andere landen wel heel hard klagen.
Ik heb er erg weinig vertrouwen in, Fifa geeft geen moer om de supporters, het toernooi verkoopt toch wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm misschien, maar wellicht dat de Fifa daar ook wel controle over kan houden, anders gaan de voetbalbonden van andere landen wel heel hard klagen.
Neenee, ik lees net op teletekst dat er gewoon een biertje gedronken mag wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:41 schreef golfer het volgende:
Sportmarketingtechnisch en qua inkomsten zit het wel goed voor de Fifa bij zowel Rusland als Qatar.
Betekent waarschijnlijk dat Bavaria in Qatar wel hoofdsponsor kan worden met z'n alcoholvrije bier.
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef DarkElf het volgende:
pittige curry!
![]()
daar krijg ik spijt van
oh zolang duurt dat niet. als ik buikpijn krijg krijg ik t snelquote:Op donderdag 2 december 2010 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hoeft niet te werken morgen gelukkig
Hele mooie leeftijd, maar evengoed heel verdrietigquote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef borisz het volgende:
Krijg net door dat Astrix is overleden.![]()
Broertje van Bellefleur, zat er al een tijd in.
[ afbeelding ]
Foto van de zomer. Enige wat hij deed was eten/drinken/slapen. Bellefleur is dan nog wel iets actiever. Hij zat echt zijn tijd uit de laatste maanden. Met 17,5 jaar weet je dat het kan gebeuren.
Astrix woonde samen met Bellefleur een aantal jaren toen we nog in Haarlem Noord woonden maar hij had meer ruimte nodig en kwam dus Amerongen als DE oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |