Succes koffiequote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef Biffkoffie het volgende:
Later luitjes!
Moet zowaar wat werk doenbijna tijd hahaha... ongelofelijk weer..
Huh? Hoezo?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik heb even research gedaan, en het gaat écht niet goed met Socios
Zo ziet het er meer waarheidsgetrouw uit.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Het grootste nadeel van het spoor is ProRail. De meeste vertragingen zijn te wijten aan ProRail. Niet de NS. helaas willen de meeste mensen dat niet weten.
Iedereen vraag waar hij is enzo, en toen dacht ik "hee! Laat ik eens uitzoeken waar hij is". Dat is mij niet gelukt, maar dit waren een paar zijn laatste post in het "hoe voel je je nu topic"quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik maak mij veel zorgen over de toekomst. Ik hoop dat het allemaal helemaal goed gaat.
quote:
je heb gelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 17:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo ziet het er meer waarheidsgetrouw uit.
Wtf?? Dit klinkt wel erg serieusquote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iedereen vraag waar hij is enzo, en toen dacht ik "hee! Laat ik eens uitzoeken waar hij is". Dat is mij niet gelukt, maar dit waren een paar zijn laatste post in het "hoe voel je je nu topic"
[..]
[..]
[..]
Nee, dit meen je niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef honkeytonk het volgende:
Jongens, ik heb even research gedaan, en het gaat écht niet goed met Socios
Dat viel mij ook al op, maar hij probeerde het te verstoppen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wtf?? Dit klinkt wel erg serieus
Hij zit vaak in het PTA treinentopicquote:Op donderdag 2 december 2010 17:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet jij al meer? En wie ben je?
Ik zou niet willen weten hoeveel er bezuinigd moest worden als het WK in de Lage Landen zou komen. Bovendien staat België ook op omvallen...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Nederland en België grijpen naast WK 2018
Gelukkig maar
Niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij zit vaak in het PTA treinentopic
Aww krijg je geen reactiequote:
Geile opdonder.quote:
Ey jij... Socios is toch niet?....quote:
is niet te hopenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ey jij... Socios is toch niet?....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |