Hallo. Ik kom niet van een vreemd planeet. In 2006 ging ik elke week van Zwijndrecht naar Usquert (Groningen) En dat is 4 uur. En ik vind het heerlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geloof me, 3 uur in de trein zitten, daar word je neit vrolijk van.
Ik heb er geen problemen mee. Zeker niet toen ik bijvoorbeeld met mijn vriend aan het daten was en 5.5 uur moest reizen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geloof me, 3 uur in de trein zitten, daar word je neit vrolijk van.
quote:Op donderdag 2 december 2010 15:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hallo. Ik kom niet van een vreemd planeet. In 2006 ging ik elke week van Zwijndrecht naar Usquert (Groningen) En dat is 4 uur. En ik vind het heerlijk.
ik ben iets meer dan een half uur onderweg, van deur tot deur.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef tdrone het volgende:
ik moet nu iedere dag 1,5 uur met het OV en kan em daar ech aan irriteren lekker uurtje extra slapen
Preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 15:19 schreef Koen66 het volgende:
Heb 3 jaar Dordrecht-Amsterdam v v gereden, met aansluitend vervoer een uur en een kwartier.
Dat viel goed te doen, slapen in de trein etc etc
Hier komt het door mensen op het spoor eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Het grootste nadeel van het spoor is ProRail. De meeste vertragingen zijn te wijten aan ProRail. Niet de NS. helaas weten de meeste mensen dat niet.
Ja maar dat zijn toch uitzonderingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hier komt het door mensen op het spoor eigenlijk.
Als er meer mensen willen komen welquote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef tdrone het volgende:
gaat die meet eigenlijk nog door mensen?
Helaas is de OV connectie Zoetermeer-Almere 3x ruk.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
PreciesIk probeer ook zo veel mogelijk de spits te mijden
Dat merken we ongeveer 2 weken van te voren.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef tdrone het volgende:
gaat die meet eigenlijk nog door mensen?
ff kijken wanneer die is, staat in de OP toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als er meer mensen willen komen wel
Veolia Transport is inderdaad een kutbedrijf.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef L.no het volgende:
Veolia.Waar ze te gierig zijn voor extra wagons, maar wel bullshit beeldschermen met spam erin zitten.
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff kijken wanneer die is, staat in de OP toch?
gelukkig hoef ik alleen maar met de bus van veoliaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Veolia Transport is inderdaad een kutbedrijf.
Klopt. En anders komt het door Syntus, ik weet niet is met die dingen, maar ze hebben altijd vertraging.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn toch uitzonderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |