Gaat een beetje lastig worden, ben destijds nogal een tijd bezig geweest om dat onding in elkaar te zetten, laat staan dat ik hem weer uit elkaar moet halenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Hoedjeman het volgende:
Das een koel kastje !
opsturen naar thailand OK ??
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, dat klopt inderdaad niet, staat nogal raar op de website van ikea vermeld, dat was dus de verpakkingsmaat
Gemonteerd:
Breedte: 60 cm
Diepte: 40 cm
Hoogte: 50 cm
En bedankt hequote:Op zaterdag 4 december 2010 13:23 schreef Hoedjeman het volgende:
Ik heb een kennis in HH'waard met een dochter in Alkmaar, moet ik die effe vragen of die het op willen halen ? Het is zonde als dat leuke kastje naar een of andere halve zool toe gaat.
Wat zit je nou te ijlen ? Die dochter heeft het financieel helemaal niet moeilijk, en zei ik dat jij een halve zool bent ? Het is zonde als dat kastje naar een of ander gek gaat die het vervolgens van 10-hoog naar beneden gooit, dat bedoel ik en verder vul je het maar lekker zelf in zoals je goeddunkt, ik zit er niet mee. En jij klinkt ook niet erg enthousiast over dat kastje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bedankt heIk ben geen halve zool hoor
En ik woon ook in de buurt van Alkmaar.
Als "die dochter van die kennis" het financieel moeilijk heeft, prima, maar ik vind dit echt een kulargument
Dan lees je verkeerd hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:33 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Wat zit je nou te ijlen ? Die dochter heeft het financieel helemaal niet moeilijk, en zei ik dat jij een halve zool bent ? Het is zonde als dat kastje naar een of ander gek gaat die het vervolgens van 10-hoog naar beneden gooit, dat bedoel ik en verder vul je het maar lekker zelf in zoals je goeddunkt, ik zit er niet mee. En jij klinkt ook niet erg enthousiast over dat kastje.
(als ik jou nou gekwoot zou hebben ja dan kan ik het me voorstellen dat je het persoonlijk opvat, maar dat was dus niet het geval he
Man ga nou niet zo moeilijk zitten doen over arme sukkels die het echt nodig hebben, dat is pas een kul-argument, haal dat kastje gewoon op als je het leuk vind, het staat verschrikkelijk in de weg (hoe klein behuisd kun je zijn, zucht...) en niemand heeft het over dat het naar arme drommels moet...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan lees je verkeerd hoorIk ben zeker wel enthousiast over het kastje, maar aangezien diet FHF is wil ik eerst afwachten of er geen mensen zijn die het echt nodig hebben
Laat staan dat het opgehaald wordt door iemand om zo'n kulargument
En ja, ik voel me aangesproken omdat ik verder de enige ben die er interesse in heeft
Ik denk niet dat je de essentie van dit subforum begrijptquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Man ga nou niet zo moeilijk zitten doen over arme sukkels die het echt nodig hebben, dat is pas een kul-argument, haal dat kastje gewoon op als je het leuk vind, het staat verschrikkelijk in de weg (hoe klein behuisd kun je zijn, zucht...) en niemand heeft het over dat het naar arme drommels moet...
Veel plezier ermee
Ik denk ik begrijpen essentie van subforum beter dan jij doen. De hulpvragende is in dit geval de aanbieder. Aanbod of vraag heeft immers niet per definitie met financiële status te maken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de essentie van dit subforum begrijpt
Misschien moet je de FAQ even lezen en terugkomen als je weet waar het hier over gaat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Man ga nou niet zo moeilijk zitten doen over arme sukkels die het echt nodig hebben, dat is pas een kul-argument, haal dat kastje gewoon op als je het leuk vind, het staat verschrikkelijk in de weg (hoe klein behuisd kun je zijn, zucht...) en niemand heeft het over dat het naar arme drommels moet...
Veel plezier ermee
En nu mag je ophouden met je gezuig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Ik denk ik begrijpen essentie van subforum beter dan jij doen. De hulpvragende is in dit geval de aanbieder. Aanbod of vraag heeft immers niet per definitie met financiële status te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |