abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89428896
Op te halen in Alkmaar, staat nu vreselijk in de weg.

Breedte: 60 cm
Diepte: 40 cm
Hoogte: 50 cm

[ Bericht 9% gewijzigd door douche-eendje op 03-12-2010 14:36:25 ]
pi_89429160
- edit: hoi en doei maar weer :{ -

[ Bericht 85% gewijzigd door ElisaB op 02-12-2010 14:40:43 ]
pi_89429255
- edit: rest verwijder ik gewoon. Ga maar ergens anders free speechen -

[ Bericht 39% gewijzigd door ElisaB op 02-12-2010 14:42:47 ]
pi_89430076
Das een koel kastje !

opsturen naar thailand OK ?? :{
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_89430898
Mooi! :o
Mocht er niemand komen die hem echt hard nodig heeft dan hou ik me aanbevolen :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_89456952
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:01 schreef Hoedjeman het volgende:
Das een koel kastje !

opsturen naar thailand OK ?? :{
Gaat een beetje lastig worden, ben destijds nogal een tijd bezig geweest om dat onding in elkaar te zetten, laat staan dat ik hem weer uit elkaar moet halen :).
pi_89475851
Hoogte 12 cm? Leuk kastje!
pi_89475943
Hahaha, dat klopt inderdaad niet, staat nogal raar op de website van ikea vermeld, dat was dus de verpakkingsmaat :')

Gemonteerd:
pi_89513777
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:33 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, dat klopt inderdaad niet, staat nogal raar op de website van ikea vermeld, dat was dus de verpakkingsmaat :')

Gemonteerd:

:D
Ik kick hem even omhoog voor mensen die hem nog niet gezien hebben :) Ik hou me nog steeds aanbevolen voor als niemand hem wil die echt "hulp" nodig heeft :s)

Moet je er voor een bepaalde datum vanaf?
pi_89514474
Ik heb een kennis in HH'waard met een dochter in Alkmaar, moet ik die effe vragen of die het op willen halen ? Het is zonde als dat leuke kastje naar een of andere halve zool toe gaat.
pi_89514561
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:23 schreef Hoedjeman het volgende:
Ik heb een kennis in HH'waard met een dochter in Alkmaar, moet ik die effe vragen of die het op willen halen ? Het is zonde als dat leuke kastje naar een of andere halve zool toe gaat.
En bedankt he :') Ik ben geen halve zool hoor :P En ik woon ook in de buurt van Alkmaar.
Als "die dochter van die kennis" het financieel moeilijk heeft, prima, maar ik vind dit echt een kulargument :{w
pi_89514759
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

En bedankt he :') Ik ben geen halve zool hoor :P En ik woon ook in de buurt van Alkmaar.
Als "die dochter van die kennis" het financieel moeilijk heeft, prima, maar ik vind dit echt een kulargument :{w
Wat zit je nou te ijlen ? Die dochter heeft het financieel helemaal niet moeilijk, en zei ik dat jij een halve zool bent ? Het is zonde als dat kastje naar een of ander gek gaat die het vervolgens van 10-hoog naar beneden gooit, dat bedoel ik en verder vul je het maar lekker zelf in zoals je goeddunkt, ik zit er niet mee. En jij klinkt ook niet erg enthousiast over dat kastje.

(als ik jou nou gekwoot zou hebben ja dan kan ik me voorstellen dat je het persoonlijk opvat, maar dat was dus niet het geval he :')
pi_89514926
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:33 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Wat zit je nou te ijlen ? Die dochter heeft het financieel helemaal niet moeilijk, en zei ik dat jij een halve zool bent ? Het is zonde als dat kastje naar een of ander gek gaat die het vervolgens van 10-hoog naar beneden gooit, dat bedoel ik en verder vul je het maar lekker zelf in zoals je goeddunkt, ik zit er niet mee. En jij klinkt ook niet erg enthousiast over dat kastje.

(als ik jou nou gekwoot zou hebben ja dan kan ik het me voorstellen dat je het persoonlijk opvat, maar dat was dus niet het geval he :')
Dan lees je verkeerd hoor :') Ik ben zeker wel enthousiast over het kastje, maar aangezien diet FHF is wil ik eerst afwachten of er geen mensen zijn die het echt nodig hebben :{w

Laat staan dat het opgehaald wordt door iemand om zo'n kulargument _O-

En ja, ik voel me aangesproken omdat ik verder de enige ben die er interesse in heeft :s)
pi_89515119
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dan lees je verkeerd hoor :') Ik ben zeker wel enthousiast over het kastje, maar aangezien diet FHF is wil ik eerst afwachten of er geen mensen zijn die het echt nodig hebben :{w

Laat staan dat het opgehaald wordt door iemand om zo'n kulargument _O-

En ja, ik voel me aangesproken omdat ik verder de enige ben die er interesse in heeft :s)
Man ga nou niet zo moeilijk zitten doen over arme sukkels die het echt nodig hebben, dat is pas een kul-argument, haal dat kastje gewoon op als je het leuk vind, het staat verschrikkelijk in de weg (hoe klein behuisd kun je zijn, zucht...) en niemand heeft het over dat het naar arme drommels moet...

Veel plezier ermee :D
pi_89515247
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Man ga nou niet zo moeilijk zitten doen over arme sukkels die het echt nodig hebben, dat is pas een kul-argument, haal dat kastje gewoon op als je het leuk vind, het staat verschrikkelijk in de weg (hoe klein behuisd kun je zijn, zucht...) en niemand heeft het over dat het naar arme drommels moet...

Ik denk niet dat je de essentie van dit subforum begrijpt :')
pi_89515418
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de essentie van dit subforum begrijpt :')
Ik denk ik begrijpen essentie van subforum beter dan jij doen. De hulpvragende is in dit geval de aanbieder. Aanbod of vraag heeft immers niet per definitie met financiële status te maken.

pi_89515425
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:44 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Misschien moet je de FAQ even lezen en terugkomen als je weet waar het hier over gaat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89515454
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 13:52 schreef Hoedjeman het volgende:

[..]

Ik denk ik begrijpen essentie van subforum beter dan jij doen. De hulpvragende is in dit geval de aanbieder. Aanbod of vraag heeft immers niet per definitie met financiële status te maken.

En nu mag je ophouden met je gezuig. :{w
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89515467
-begrijpend lezen is ook een kunst-

[ Bericht 95% gewijzigd door Cat-astrophe op 04-12-2010 13:58:13 (vooral doorgaan he? ) ]
pi_89524036
Ik val geloof ik niet 100% in de categorie maar ik vind hem wel erg leuk!
pi_91811652
Het kastje heeft een nieuwe plek gevonden. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')