Nee.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
is 1 van de twee niet The (love) Guru..?
Ameliequote:
quote:He DEuce biggalow European ....
Le Fabuleux destin d'Amelie Poulain?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
She'll change your life! speelt zich hier af...
[ afbeelding ]
He'll change your life! speelt zich hier, letterlijk hier in NL af...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:37 schreef Robar het volgende:
Is dat de Engelse tagline voor de film Simon?
Potverdikkequote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef ShaoliN het volgende:
Bingo of Ringo
We zijn ws van ongeveer hetzelfde bouwjaar.
Inderdaad we schelen anderhalve maand ziet ikquote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef ShaoliN het volgende:
Bingo of Ringo
We zijn ws van ongeveer hetzelfde bouwjaar.
SamuelofSEK +1quote:
MasterWouter+1quote:
quote:
Dit deed ik iets te simpel ja, maar imgur.com is even offline door overbelasting, vandaarquote:Op donderdag 2 december 2010 15:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
het duurde even voordat het plaatje geladen was waardoor ik de bestandsnaam zag staanmaakt het wel erg makkelijk
Dat klopt ja. Ik was even sporten.quote:
Wolfgang Petersen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
Tussendoortje dan maar:
Noem 3 filmtitels van de regisseur van deze film:
[ afbeelding ]
Kom maar hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
Beide fout, ik zal zometeen nog een hint geven.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:05 schreef Michelangelo2 het volgende:
Beide fout, ik zal zometeen nog een hint geven.
Nog beter, iemand die het weetquote:
Het mag nu ook best wel een beetje op niveau hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef 7eVeNL het volgende:
Het dubbelpunten topic is al voorbij hoor
Die kan ik niet plaatsenquote:
Ik ben niet zo van de (naar mijn mening nogal ongeïnspireerde) overkill aan lijstjesvragen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:20 schreef 7eVeNL het volgende:
Het dubbelpunten topic is al voorbij hoor
Weet haar naam niet...quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zit in The Sixth Sense als vrouw van Bruce Willis. Geen Dushku.
Ja zeg, hoe kom ik aan m'n punten dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mja, ik ga niet zo duidelijk hinten dat een ander met het punt aan de haal gaat.
Nee, maar wel in die richting.quote:
Nee, het beeld een scene uit zonder zwaartekracht.quote:
Welke anders.quote:
Sinds vandaag is ie op dvd/bluray verkrijgbaar. En 't is geen miskoop.quote:
Ben niet zo dom als ik lijk...met die tong steeds uit m'n bakkesquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je hebt in elk geval de goede voor je
Ze speelde nog een tv-producer.
The_Substitute +1quote:
Een prachtige toeristische route!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:09 schreef Flitspaal het volgende:
Carice-Tom Cruise(valkyre)-Dustin Hoffman(Rain Man)-Faye Dunaway(Little Big Man)-Johnny Dep(Arizona Dream)-Geoffrey Rush(Pirates of the Caribbean 1) - Moritz Bleubtreu(Munich)-Franka Potente(Lola Rennt)
Haar ga ik in Maart live zienquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zit in The Sixth Sense als vrouw van Bruce Willis. Geen Dushku.
[TV SC #133] [SBS] Kijk zondag naar SBS6. Dan heb je altijd een alibi.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:22 schreef Patch het volgende:
Ik ga naar London voor een toneelstuk met die 2 erin & interviewtjes
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:21 schreef Patch het volgende:
Dan zal het wel die K-Paxx kloon zijn van afgelopen week op tv.
Dat jochie beweert een alien te zijn toch?
Had ik maar niet een de stad in moeten gaan voor de Inception blu-rayquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:08 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Jammer. echt waar.
Maar wel juist.
quote:
Hitch - Hitchquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hitch - Hitch
Hancock - Hancock
ik ben heel slecht met namen verder, zou de films verder wel kunnen noemen, maar hoe zijn karakter daarin heette..![]()
Hancockquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:15 schreef MasterWouter het volgende:
Hancock - Hancock
Robert Neville - I am legend
Muhammed Ali - Ali
Bagger vance - Bagger vance
Agent J - Men in black
Die is goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:16 schreef MasterWouter het volgende:
Oh, het is The legend of bagger vance
MasterWouter +1quote:
quote:
iets van panties down toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
heeft er wel iets mee te maken
Geen panties.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
iets van panties down toch?
Staat me niet zo veel meer bij van de (kut)film.
Ik geef het opquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Geen panties.
Iets word er klein van....
01. Jane Fonda?quote:Op zondag 5 december 2010 10:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
01. Jane Fonda?
02. Monica Bellucci
03. Brigitte Bardot
04. Marilyn Monroe
05.
06. Audrey Hepburn
07.
08. Salma Hayek
09. Jamie Lee Curtis
10.
1. Ann-Margret?quote:
SaintOfKillers +1quote:Op zondag 5 december 2010 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Claudia Cardinale, Grace Kelly en Paz Vega.
American Piequote:Op zondag 5 december 2010 12:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
American Pie
American Pie II
American Pie III: Band Camp
American Pie IV: The Wedding
American Pie V: Sitffler's Revenge
American Pie Presents: The Naked Milequote:Op zondag 5 december 2010 12:43 schreef Michelangelo2 het volgende:
American Pie Presents: The Naked Mile
American Pie Presents: The Book of Love
American Pie Presents: Band Camp
American Pie Presents: The Wedding
American Pie Presents: Stiffler's Revenge
Kloptquote:
FireFox1 +1quote:Op zondag 5 december 2010 18:50 schreef FireFox1 het volgende:
Beta House
Die andere weet ik echt niet
Gokje: Hole in One?
Kwik, kwek en kwakquote:
Ik wist wel dat de vraag te simpel wasquote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef FireFox1 het volgende:
Sony Ericsson
Sony is namelijk sponser van JB
quote:Although there are persistent rumors that Ursula Andress was nude in the shower scene to clean her of radiation, closer inspection reveals that she is wearing a flesh-colored one-piece bathing suit.
YellowBlacks +1quote:
FireFox1 +1quote:
Een nietszeggende plaatje, en meneer weet het antwoord gewoonquote:
Goed dat ik nog ff keek...quote:
FireFox1 +1quote:Op maandag 6 december 2010 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
Good night, and good luck
Leatherheads
quote:Op maandag 6 december 2010 10:22 schreef Robar het volgende:
Vervolg dan maar:
Beroemde quotes, uit welke films?
1 "You can't handle the truth!" > A Few Good Men
2 "There's no crying in baseball!" > A League of their Own
3 "Oh, no, it wasn't the airplanes. It was Beauty killed the Beast." > King Kong
4 "Cinderella story. Outta nowhere. A former greenskeeper, now, about to become the Masters champion. It looks like a mirac...It's in the hole! It's in the hole! It's in the hole!" > Happy Gillmore?
5 "I love the smell of napalm in the morning!" > Apocalypse Now
6 "...Your mother's in here with us, Karras. Would you like to leave a message? I'll see that she gets it." > The Exorcist
7 "You're gonna need a bigger boat." > Jaws
8 "And one day, not long from now, my looks will go. They will discover I can't act, and I will become some sad middle-aged woman who looks a bit like someone who was famous for a while." > Death Becomes Her?
9 "I'm not bad. I'm just drawn that way." > Who Framed Roger Rabbit?
10 "I wanted to see exotic Vietnam, the jewel of Southeast Asia. I, uh, I wanted to meet interesting and stimulating people of an ancient culture, and kill them." . Platoon?
4, 8 en 10 zijn onjuistquote:Op maandag 6 december 2010 10:45 schreef Patch het volgende:
1 "You can't handle the truth!" > A Few Good Men
2 "There's no crying in baseball!" > A League of their Own
3 "Oh, no, it wasn't the airplanes. It was Beauty killed the Beast." > King Kong
4 "Cinderella story. Outta nowhere. A former greenskeeper, now, about to become the Masters champion. It looks like a mirac...It's in the hole! It's in the hole! It's in the hole!" > Happy Gillmore?
5 "I love the smell of napalm in the morning!" > Apocalypse Now
6 "...Your mother's in here with us, Karras. Would you like to leave a message? I'll see that she gets it." > The Exorcist
7 "You're gonna need a bigger boat." > Jaws
8 "And one day, not long from now, my looks will go. They will discover I can't act, and I will become some sad middle-aged woman who looks a bit like someone who was famous for a while." > Death Becomes Her?
9 "I'm not bad. I'm just drawn that way." > Who Framed Roger Rabbit?
10 "I wanted to see exotic Vietnam, the jewel of Southeast Asia. I, uh, I wanted to meet interesting and stimulating people of an ancient culture, and kill them." . Platoon?
Dead Poets Society?quote:
Michelangelo2 + 1quote:
Batman ?quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef wyccie het volgende:
Welke film zoek ik?
• Harvey
• Alfred
• Rachel
• Gordon
• Lucius
• Bruce
YellowBlacks +1quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef wyccie het volgende:
Vast niet goed, maar toch een gok: Psycho, Gus van Sant.
Haha zat je te denken aan een douchegordijn?quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef wyccie het volgende:
Vast niet goed, maar toch een gok: Psycho, Gus van Sant.
WTF, zie nu pas wat het is!quote:Op maandag 6 december 2010 23:01 schreef 7eVeNL het volgende:
Haha zat je te denken aan een douchegordijn?
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 6 december 2010 23:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
Broertjes Strauss? of zit ik dan per ongeluk de regisseurs van Undead te beledigen...
Dat klopt. En ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:48 schreef ShaoliN het volgende:
Dit is Robert Duvall.
Zijn er mensen online??
3: klopt, nu de film nogquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef ShaoliN het volgende:
Bij 6 zie ik Peter Stomare film is volgens mij Big Lebowski
4 op de achtergrond lijkt Sam Rockwell
3 Lijkt mij Julliete Lewis.
8 Jack black? :p
1. Ron Perlman?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
3. Juliette Lewis - Starsky & Hutchquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef Tem het volgende:
Dat klopt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:32 schreef Tem het volgende:
dan zoek je jaret Leto al staat Christian Bale er ook op met die bijl
Is goed! 5 minuutjes . .quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef hornage het volgende:
Lijkt me handig. Doe jij een opstarter Robar?
Acteur of naam van der personage, één van de twee is voldoendequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef hornage het volgende:
1. Rose Bukater - Jack Dawson - Leonardo DiCaprio - Titanic
2. Elizabeth Swann - Will Turner - Orlando Bloom - PotC
3. Rhett Butler
4. Ilsa Lund
5. Oliver Barrett
6. Adrian Pennino
7. Johnny Castle
8. Sally Albright
9. Ennis Del Mar10. Mary Jane Watson - Peter Parker - Tobey Maguire - Spiderman
2. Elizabeth Swann - ? - Orlando Bloom - PotCquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef hornage het volgende:
1. Rose Bukater - Jack oid - Leonardo DiCaprio - Titanic
2. Elizabeth Swann - ? - Orlando Bloom - PotC
3. Rhett Butler
4. Ilsa Lund
5. Oliver Barrett
6. Adrian Pennino
7. Johnny Castle
8. Sally Albright
9. Ennis Del Mar
10. Mary Jane Watson - Peter Parker - Tobey Maguire - Spiderman
Probeer het nog eens!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef hornage het volgende:
8. Sally Albright - ? - John Travolta - Grease
Inderdaad Will Turner, maar ik heb hem al goedgerekend!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef AvispaCS het volgende:
[..]
2. Elizabeth Swann - ? - Orlando Bloom - PotC
? = Will Turner
Ennis del Mar = Heath Ledgerquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
9. Ennis Del Mar - ... - Heath Ledger - Brokeback Mountain
dan Jake Gyllenhaalquote:
quote:
Denk eens goed na, sommigen zijn eigenlijk best makkelijk, maar ik heb er bewust wat moeilijkere tussen gedaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Lon3 het volgende:
Kan al 2 topics lang niet eens meer een poging doen om mee te doen zo moeilijk vind ik de vragen...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:53 schreef YellowBlacks het volgende:
6. Adrian Pennino - Rocky Balboa - Sylvester Stallone - Rocky
quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
een hele dikke gok;
8. Sally Albright - Harry - Billy Crystal - When Harry met Sally
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:03 schreef AvispaCS het volgende:
7. Johnny Castle
=
Frances Housman - Jennifer Grey - Dirty Dancing
Ilsa Lund = Casablanca?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:04 schreef Robar het volgende:
Nummer 7 is ook niet zo moeilijk als jullie denken, dus daar krijgen jullie nog even geen aanwijzing voor.
3, 4 en 5 zijn al wat oudere films, dus bij deze.
Rhett Butler wordt gespeeld door Clark Gable.
Ilsa Lund wordt gespeeld door Ingrid Bergman.
Oliver Barret -> "Love means never having to say you're sorry"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |