Leandra wat een mooi manneke en een mooie naam!
F_R eindelijk zeg, ze hebben je een keer serieus genomen. Nou hopen dat het zoden aan de dijk zet en dat de medicijnen helpen.
Over de combinatietest. Eigenlijk is het heel simpel.
1) bedenk je wat je met de uitslag doet. Ga je bij een slechte uitslag verder met onderzoeken? En wat doe je als je kindje werkelijk down blijkt te hebben?
Is het antwoord dat je niets met de uitslag wilt/gaat doen, dan zou ik de test niet doen. Het heeft immers geen gevolgen wat de uitslag ook is.
Overtuigd van de test? Bepaal dan:
2) bedenk voor jezelf wat je een slechte uitslag vindt. Van te voren dus. Is dat voor jou 1 op 100? 1 op 40? 1 op 75? Zekerder dan dat krijg je het niet, het is een kansrekening. Kan je daar mee leven?
Wij hebben de test de vorige keer gedaan met als uitslag 1:35000. Geen enkele aanleiding om verder te kijken, hebben we dus ook niet gedaan. Deze keer is de uitslag er nog niet, maar er was maar een kleine nekplooi, dus ik maak me niet zo'n zorgen. Ik zit niet in de risicogroep, we moeten em zelf betalen, maar weten heel goed waarom we het doen. Maar, onze beslissing, ons leven, die afweging kan je alleen maar zelf maken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *