abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89543835
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:38 schreef Poppejans het volgende:
Wat een leuke shirtjes Huup. Bij de Lidl :o
Hadden ze nog een leuke jongetjesvariant daarvan?
Ik kreeg woensdag een lading antivries jerrycans over me heen daar toen ik er eentje pakte. compleet onder de antivries dus.Mn ogen,mond en neus brandden.En gewoon niemand die kwam helpen he :{ maar na een klacht ingediend te hebben is het opgelost.
:o !! Wat eng Poppejans!! Ben je nog langs de huisarts geweest of viel het wel mee? Hoe hebben ze het uiteindelijk opgelost?

Ik vind het ook erg leuke shirtje Huup! O+ (Bij Bambi stelde in de zo'n echt Disney figuurtje voor, ik kon me al niet voorstellen dat jij dat had gekocht :P) Vooral de grijze vind ik erg leuk. Ik vroeg me ook al af of ze een jongetjesvariant hadden.

Niels heeft vandaag een zelfgebreid truitje aan wat nog van zijn papa geweest is, helaas is daar geen foto van. Ik zal zo een foto maken van Niels :)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89543892
Ja doe es een foto! Alleen al dat het nog van zn papa geweest is maakt het al heel leuk O+

Omdat er uiteindelijk aarzelend een griet op me af kwam die totaal niet wist wat ze met de situatie aanmoest ben ik maar drijfnat naar huis gegaan en aldaar meteen mn ogen uitgespoelt en lenzen weg kunnen gooien.Kleding is gelukkig helemaal schoon uit de wasmachine gekomen.Heb toen gemaild naar hoofdkantoor Lidl en ben toen meteen teruggebelt.Ze wilden eventuele schade vergoeden en ik heb een tas lekkers kunnen afhalen.En veel excuses want ze hebben daar gewoon mensen rondlopen die bedrijfshulpverlening hebben.
Wolf had trouwens totaal niks over zich heen gekregen, anders was ik compleet hysterisch geworden geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89543908
Ik vind dat grijze shirtje ook leuk! Dat strikje trek ik nog wel, maar de rest is wel heel zoet! En wauw, wat een mooie prijs!

Ik ben ook erg blij met de 27,75 euro die ik kwijt was voor een voetenzak en 3 shirtjes!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89543945
Jemig, Poppejans, was een verhaal! En belachelijk dat niemand je heeft geholpen. Natuurlijk lopen er mensen rond die weten hoe ze eerste hulp moeten verlenen. Het hoofdkantoor heeft netjes gereageerd, maar het is jammer dat het personeel niet adequaat heeft gehandeld.

Ik ben heel benieuwd naar de trui, Twinkly!
pi_89544048
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:51 schreef Claudia_x het volgende:

Ik ben ook erg blij met de 27,75 euro die ik kwijt was voor een voetenzak en 3 shirtjes!
Oh H&M sale is echt wel de moeite waard. Helaas zag ik dit keer niks leuks. Ik kijk ook al bij mt86/92 waar ik echt al een stapeltje van heb liggen met leuke shirts die 2 of 5 euro waren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_89544059
Ik schrik er echt van Poppejans :o Ze moeten sowieso je lenzen vergoeden natuurlijk. Maar stel je voor wat er had kunnen gebeuren? Je hebt geluk dat jij of Wolf geen lichamelijke schade hebben!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89547986
In papa's trui O+

Ik vind hem hier net een peutertje lijken :o

En het Hoppediz pak staat ook cute O+ met vaseline-glim-wangetjes
  zondag 5 december 2010 @ 13:36:16 #108
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89548209
ik heb bij de LIDL ook een pyama gekocht deze week.. was ook erg goedkoop.. ook mt 86/92.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_89548537
Ah Twinks wat leuk die trui!! O+ staat hem echt superleuk <3

Poppejans :o jeumig, das ook wat zeg.
Ik heb wel wat jongensdingen gezien in de snelligheid maar moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel erg op gelet heb verder dus ik zou niet weten wat er op staat aan plaatjes ofzo.
Kan ook geen afbeelding online vinden ervan.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89548827
Mijn 4funkyflavours pakje is binnen O+ Nog twee maanden wachten tot ik er een kindje in kan proppen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_89548986
Dat truitje heeft een lastige kleur maar het staat Niels geweldig!
pi_89549676
Volgens mij staat álles goed bij Niels! Maar die trui is wel echt speciaal!

Isabeau had vrijdag haar nieuwe H&M vest aan. Ik vind het gewéldig!

pi_89567877
Dat lijkt wel een beetje het meisjesequivalent van de winterjongenstruien die we hier pas lieten zien! Het ziet er ontzettend comfortabel uit, maar ook wel erg volwassen!

Twinkly, had jij dit Hemavestje nou uiteindelijk nog gekocht? Ik ben er zo blij mee!

pi_89568176
Hihi, die Ivan. O+

Twinkly, wat een leuk truitje. Het staat Niels heel goed!

Isabeau, wow, echt een dametje met dat vest. Inderdaad erg volwassen. Ook heel leuk hoor, maar ik herken haar bijna niet. :D

Poppejans, wat eng! :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 5 december 2010 @ 22:25:46 #115
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89568183
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb de voetenzak binnen van de H&M en er zitten meer dan genoeg gaten in voor een buggy (en ook een MaxiCosi, vermoed ik)! Hij voelt lekker warm en zacht, maar de kleur op de foto van de H&M klopt niet echt. In werkelijkheid is het blauw aan de buitenkant veel donkerder.

[ afbeelding ]
Is het jeansblauw? dat stond bij de foto.
Hij's zo leuk!!!

En best unisex toch?
pi_89568833
Ja, de voetenzak ziet er wel jeansblauwig uit, maar dan wel donkerblauw dus. Ik vind hem ontzettend unisex. Hij is zo fijn dat ik ga kijken of ik er nog een kan scoren; vandaag was 'ie niet in voorraad maar ik heb begrepen dat ik het 's ochtends vroeg gerust nog eens kan proberen?
  zondag 5 december 2010 @ 22:39:33 #117
298315 SacreCoeur
pi_89568940
Morgen om half 7 ofzo.
Hij is 50,- toch? kijken of ik nog een kortingscode kan vinden. :9
pi_89569053
Hij was in de sale behoorlijk afgeprijsd. Uiteindelijk heb ik er zoveel geld afgekregen (de reguliere korting plus 15 euro van de codes) dat ik er zelfs nog kleding bij moest bestellen. Maar van Huup heb ik begrepen dat je die ook kunt annuleren of zo? Dat zou ik natuurlijk nooit doen. O-)
  zondag 5 december 2010 @ 22:43:22 #119
298315 SacreCoeur
pi_89569143
Bij mij werkt dat annuleren niet, blokt de hele bestelling.
Je kan ook gewoon kleding bij bestellen en dat terug sturen á 1 euro :P

Ojah! dat ging bij jou niet.
Nja als je iets voor 17 euro heb ipv 19 dan kan je ook gewoon bestellen.
Als je met de verzendkosten maar boven de 20 komt denk ik?
pi_89569679
Oh, ik vind het niet erg om er kleding bij te moeten bestellen. Ik wijk gewoon uit naar maat 98. :') Ik hoop eigenlijk dat ik nog wat beenwarmers vind, want die wil ik zowel voor Ivan als voor zijn zusje hebben (voor als ik weer kan dragen na de bevalling). Eventueel bestel ik wel een trui voor vriendlief.

Enne, open jij eens rap een nieuw inspiratietopic!
pi_89569735
oh je moet wel met verzenden boven de 19 komen in totaal, als je annuleert dan annuleert ie alles.

idd terugsturen voor die 1,-, of in de winkel retouren voor een tegoedkaart, of gewoon aanvullen met iets wat je wel wilt hebben erbij.

Leuk die trui van Ivan :Y O+
Ik heb beenwarmers trouwens al een tijdje niet meer gezien online.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89570152
Waarom zien we zo weinig van Amélie in haar nieuwe outfits? }:|
pi_89570369
ja nou ze maakt alles vies :P en ik ben niet op tijd bij de camera vaak enzo en en en gedoe.

ofzo.

ohja en niet zoveel nieuws qua kleren eigenlijk :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89570596
Hier zie, niks van t nieuwe shirt te zien én een vieze pasta-snoet :D

:+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89570751
Oh beebie! O+
En pasta! :9
Ik vind de knoopjes leuk op dat shirtje. Meer kan ik er ook niet van zien, maar ik meen het wel!

Dan doe ik ook een Kobus in zijn nieuwe pyjama.

O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')