lol!quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik word ook al gek van die tracks waarbij ze gewoon lui zo'n wobble eronder flikkeren en het meteen een dubstep remix noemen.
nee man, dat valt een beetje tegen. 't idee is wel cool, maar de uitvoering kan beter. Ik heb het niet zo met hardstyle-arrangementen. De harde kicks en harde geluiden zijn wel leuk enzo, maar ik wil leukere, meer dubstyle-achtige melodielijnen en arrangementen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef FeestBoek het volgende:
Weet je wat pas écht vet is, dubstyle!!!!!!
Vraag me af wat erger is, dat of "drumstep".quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef FeestBoek het volgende:
Weet je wat pas écht vet is, dubstyle!!!!!!
Hardstyle en dubstep in één, wooh echt niet normaal
Ik zal de volgende keer het sarcasme iets dikker er op leggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef AlexanderC het volgende:
Emostep?
[..]
nee man, dat valt een beetje tegen. 't idee is wel cool, maar de uitvoering kan beter. Ik heb het niet zo met hardstyle-arrangementen. De harde kicks en harde geluiden zijn wel leuk enzo, maar ik wil leukere, meer dubstyle-achtige melodielijnen en arrangementen.
post anders wat dubstyle nummers hier, mag wel volgens mij.
Weer zo'n term die eigenlijk nergens op slaat. Het is gewoon drum n bass met de snare net even ergens anders gezet. Voor de rest een heel erg niet boeiend genre.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef koeii het volgende:
[..]
Vraag me af wat erger is, dat of "drumstep".
Straks, misschien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:32 schreef YazooW het volgende:
Dubstep word zo langzaam aan de grote massa getoont waarna het genre straks helemaal verneukt gaat worden door de commercie, of misschien is dat al het geval...
Meet skrillexquote:
Skrillex, wat een bagger is dat zeg..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef TripleP het volgende:
[..]
Meet skrillex
Ja mensen
Sonny Moore van From First To Last is Skrillex
Echt waar
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:49 schreef vaasinbloem het volgende:
Ik word ook al gek van die tracks waarbij ze gewoon lui zo'n wobble eronder flikkeren en het meteen een dubstep remix noemen.
Als je dat soort muziek relaxt vindt dan moet je echt deze mixes checken van de artiest Solitude.quote:
DFRNTquote:
Dit beter danquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:30 schreef Yorrit het volgende:
dubstep???
global communications is welhoor.. maar wel offtopic, je kunt t beter in het chille muziek topic poster
een helft daarvan is trouwens ook Harmonic 313
wat is the usual stuff?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Dit beter dan![]()
Vraag het me soms wel eens af of je dit soort muziek nog onder dubstep mag plaatsen? Heeft er wel erg veel van weg vind ikalleen dan veel rustiger / minder agressief dan the usual stuff
Nja ik noem maar wat artiesten die hier regelmatig worden gepost zoals Flux Pavilion, Datsik, Skream (ook relaxt hoor, begrijp me niet verkeerd). Maar vind dat die muziek wat ik net postte een heel andere vibe heeft... echt nog een stuk rustgevender ofzo. Dus vandaar vroeg ik me af of het nog onder dubstep vielquote:
tsja dan heb je dus *en met jou vele anderen) n verkeerd beeld van wat 'dubstep' usually is.. deze reeks staat vol met gezeik (oa door ondergetekendequote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:38 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Nja ik noem maar wat artiesten die hier regelmatig worden gepost zoals Flux Pavilion, Datsik, Skream (ook relaxt hoor, begrijp me niet verkeerd). Maar vind dat die muziek wat ik net postte een heel andere vibe heeft... echt nog een stuk rustgevender ofzo. Dus vandaar vroeg ik me af of het nog onder dubstep viel
Ha, dat is dan ook precies waar ik Synkro vandaan heb. Met de tracklists op erg relaxte namen gestuit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Als je dat soort muziek relaxt vindt dan moet je echt deze mixes checken van de artiest Solitude.
http://soundcloud.com/solitude
Zijn nu 9 mixes van... dus zo'n 15 uur van precies dezelfde muziek die jij postteSoort van ambient-dubstep of iets in die richting.
En ja ze zijn gewoon daar legaal te downloaden
Jups!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ha, dat is dan ook precies waar ik Synkro vandaan heb. Met de tracklists op erg relaxte namen gestuit.![]()
Heb jij ze al wel eens gecheckt, Bravebart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |