Ik ook., maar ik ga nu echtquote:Op donderdag 2 december 2010 01:36 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij ben ik ook te laat gaan slapen
hier was het om 6:30 al wit en gestopt met sneeuwenquote:Op donderdag 2 december 2010 07:52 schreef Symphonic het volgende:
Hier is echt amper sneeuw gevallen....
Ben net op tijd de deur uitgegaan denk ik, ik was keurig om 7 uur op mijn werk
ik had ook handschoenen aanquote:Op donderdag 2 december 2010 07:54 schreef DaMart het volgende:
Het is echt koud buiten. Ondanks dat ik handschoenen aan had op de fiets heb ik nu ijsvingers.
Bij ons ligt wel weer een cm verse sneeuw.quote:Op donderdag 2 december 2010 07:52 schreef Symphonic het volgende:
Hier is echt amper sneeuw gevallen....
Ben net op tijd de deur uitgegaan denk ik, ik was keurig om 7 uur op mijn werk
1cm maar? Hier meerquote:Op donderdag 2 december 2010 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij ons ligt wel weer een cm verse sneeuw.
ik denk dat r hier zeker 3cm bij gevallen isquote:Op donderdag 2 december 2010 08:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
ongeveer ja, het kan ook 1,5 cm zijn.
blij dat ik glijquote:
Hm, eerst de grote wegen, dan de fietspaden... Ik zal maar op tijd weg gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blij dat ik glijesp en abs werken nog prima
![]()
ze zijn druk aan het pekelen momenteel en dat is nodig ook
Oh ja, die eikels die denken dat ze veilig zijn door technologische snufjesquote:Op donderdag 2 december 2010 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
blij dat ik glijesp en abs werken nog prima
![]()
ze zijn druk aan het pekelen momenteel en dat is nodig ook
ja echt welquote:Op donderdag 2 december 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die eikels die denken dat ze veilig zijn door technologische snufjes
Een vangrail zorgt er op zich dat je snel stilstaat, met of zonder ABSquote:Op donderdag 2 december 2010 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja echt welik heb abs dus ik sta snel stil
![]()
en esp dus ik vlieg niet uit de bocht![]()
alle twee niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |