Er zijn er ook wel eens een stuk of 5 tegelijk geweest met 50%.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ze hebben nu volgens mij wel méér producten met korting? Toen het nog 50% was, waren er maar 2 vellen met coupons, nu zijn er al 3 gesignaleerd.

Dank je!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jezelf aanmelden op ah.nl met je bonuskaart.
Ze hebben nu een vernieuwde ap die al je boodschappen onthoud dmv je bonuskaart. Zo kan je makkelijk je boodschappen terug vinden en een boodschappen lijstje maken.

Als er één bedrijf dat geen last heeft van crisis, is AH het wel... dit soort acties zal AH heel weinig kosten. Sterker nog: het zal vast nog meer opleveren omdat je nu producten neemt die je normaal niet neemt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef Karstman het volgende:
30% maar. Zou dat het antwoord van AH zijn op de crisis, minder korting geven?

nee want ik had geen vitaminwater of dienvries groente (helaas) maar ook brie, toiletpapier en becelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
Dit zijn Lunaflame dr bonnetjes.

Idd 30% is minder dan die stikkertjes van ze...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
Met 30% vind ik ze trouwens een stuk minder leuk, 50% voelt veel leuker.

Die stickers waren vroeger ook 50%. Tot 2002 ofzo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd 30% is minder dan die stikkertjes van ze...

Inmiddels staat de teller op 23!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn 19 (!) varianten:
http://www.xgratis.nl/

Dat wordt knippen en plakken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Inmiddels staat de teller op 23!

Ja ik weet t. Op zich wel slim want ze verkopen het toch wel. Waarom dan niet 15% extra inkomsten. Ook de bonnen zullen gretig aftrek hebben en dus verdienen ze er weer 20% extra op ivm vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die stickers waren vroeger ook 50%. Tot 2002 ofzo.

quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef Karstman het volgende:
30% maar. Zou dat het antwoord van AH zijn op de crisis, minder korting geven?

Aandelen oid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat heb jij in godsnaam met die site? 3 posts in dit topic en allemaal om mensen daarheen te krijgen....

kut spam site!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ahkorting.tk <<<<<<<<< Allemaal hier kijken. Momenteel 26 stuks!

Wat houd je tegen om dat te doen voor de rest ipv af te wachten tot iemand anders dat doet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een paar maanden geleden stonden hier altijd de coupons heel overzichtelijk maar dit keer helaas niet:
http://www.supermarktaanbiedingen.com/coupons/

(het zal aan mij liggen) Maar ik kan je toch echt ff niet volgen nu.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
ahkorting.tk, staat toch echt alles netjes in pdf. (Even klikken)

Ja maar niet in 1 PDF!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

Gast, hou eens op met dat gespamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |