Ik kwam er laatst ook achter dat het nog verwarrend kan zijn voor anderen. Wij zijn ook niet getrouwd en toen ik laatst iets moest hebben van de huisarts voor mn zoon hadden ze schijnbaar mn zoon en vriend onder mijn naam gezet. Dat hebben ze nu wel gewijzigt maar soms denk ik dat trouwen wel handiger is. (maar oh al die rompslomp er omheen en al dat geregel BAH. Ik wil klein en simpel trouwen, mn vriend dan groots... we zijn al ruim 10 jaar samen maar we zijn er nog steeds niet over uit. )quote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het later op school wel eens handig kan zijn, dat je belt met 'Met mevrouw X, ik bel over mijn dochter Senna Y'. Dat het verwarrend kan werken. Aan de andere kant, de wereld is er nu wel aan gewend dat er ook kinderen geboren worden bij stellen die niet getrouwd zijn.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Zag net in een tijdschrift een jongetje genaamd: Jagger.
Leuk!!!
Ja dat vond ik ook totdat er een of andere drabber in gtst zo heette...quote:
Malou is Kyllian zn juf en die isquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zat vroeger in de klas met een M alou.
'Lumen' betekent in medische termen 'holte' en het is ook een eenheid voor lichtsterkte.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef geppie het volgende:
Vriend was vorige week Dexter aan het kijken en daar komt een Lumen in voor, dat vind ik wel een hele mooie
Een vriendinnetje van mij heet Marlou, vind ik nog net wat leuker :-Dquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dochter van Carl Verheijen heet ook Manouk. Ik vind Malou net iets mooier.
Eenheid voor lichtsterkte zei mijn vriend al. Holten van het lichamelijk is idd een aparte betekenisquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Ilske het volgende:
[..]
'Lumen' betekent in medische termen 'holte' en het is ook een eenheid voor lichtsterkte.....
als ik over dat soort dingen nadenk vind ik het vaak wat minder leuk
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Jeetjejom het volgende:
Dexter is hier ook een optie geweest, manlief was alleen iets te ver doorgeslagen en wilde er serieus Dexter Morgan van maken.![]()
Dexter
Skyelär vind ik ook heel leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |