Ik was vergeten te zeggen tegen mijn vader dat hij het niet hoefde te brengen.quote:
#wereldvreemdquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje apart, niet echt lekker.
Zelf merk ik het nietmaar Nederlanders schijnen oa Turken ook naar knoflook en olijfjes te vinden ruiken.
![]()
Oh en Nederlandse vrouwen die een shaggie rollen, daar verbaasde ze zich ook over
#eenfrisseblik
#achterhaald #boer #ouderwets #motpaalinquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij wilde niet trouwen toch?![]()
Dan kan niet, ies taboe
En Chinese deerne die konijnen plettenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:29 schreef zarGon het volgende:
Er is dan ook niets geilers dan het aanschouwen van lacterende vrouwenborsten. Net zoals midgets, ongesteldheid en overbeharing.
De host zit nog gewoon in Zwedenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het wordt nu ook gehost in Nederland, daarom
Voor een net-niet-verkrachtingquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
Wel grappig dat Assange nu door de media wordt neergezet als de meest gezochte man ter wereld :")
Go sit on my lap and think about the first thing that comes upquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Voor een net-niet-verkrachting
Surprise sex, noemen ze dat tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Go sit on my lap and think about the first thing that comes up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |