quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef zaans_boefje het volgende:
Een edit te maken vind ik te moeilijk, maar kon wel beovenstaande verzinnen.
Ik begrijp mijzelf niet, sorry!
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Skv het volgende:
Wat een raar verhaal, ik zie er geen lijn in.
Oke, niet iedereen kan even seletief de gegevens van informatie scheiden.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef Skv het volgende:
Wat een raar verhaal, ik zie er geen lijn in.
dat heeft de heer Kooistra geprobeerd, het ligt hem dusdanig zwaar op de maag dat voor hemzelf een zelfmoord een uitweg was, de enige?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:58 schreef boyv het volgende:
Probeer het uit en maak miljarden omzet!
Kooistra's partner heeft anders wel nog een mooie villa gekregen van Sjoerd.quote:dat heeft de heer Kooistra geprobeerd, het ligt hem dusdanig zwaar op de maag dat voor hemzelf een zelfmoord een uitweg was, de enige?
Nee dat was z'n andere minnaar...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:11 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Kooistra's partner heeft anders wel nog een mooie villa gekregen van Sjoerd.
Waarschijnlijk veel....quote:Op woensdag 1 december 2010 22:42 schreef zaans_boefje het volgende:
[knip]lang onduidelijk verhaal[/knip]
Wat is hetgeen ik niet begrijp?
Je meent het?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:02 schreef PfenisBaron het volgende:
Ergens klopt je constructie niet vriend.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:56 schreef Joran-Joran het volgende:
Pff wanneer voert Fok die blaastest nou eens in
Net alsof je rijk wordt van het nemen van een leningquote:Op woensdag 1 december 2010 23:32 schreef GSbrder het volgende:
Blijft een warrige constructie, Zaans_boefje.
Waarom wil je op papier zo graag rijk zijn of een onzinnige lening van ¤ 6.000 ontvangen dat je moet terugbetalen met rente? Wat is je doel en logica precies?
Zover ik het begrijp maakt alleen degene die de eerste betaling maakt winst.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef DonJames het volgende:
Dus volgens de logica van TS maak je beide EUR 100 winst als je met elkaar afspreekt dat je elkaar EUR 100 geeft?
Ik snap er zo mogelijk nog minder van dan in het begin. Gebruik je Bablefish om je posts te vertalen uit het chinees ofzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:54 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Oke, niet iedereen kan even seletief de gegevens van informatie scheiden.
Ik help je op weg.
Jij betaalt mij per maand een gage van 6000 Euro.
Ik betaal het terug met rente.
Uiteraard is niemand dit kan volhouden.
Als jij mij niet betaalt, ik betaal dan ook niets terug.
Echter hebben we wel een contractuele overeenkomst, begin ik een Kantongerecht procedure, dan moet jij uiteindelijk betalen.
Maar dat kan je uiteraard niet.
uiteraard wacht ik twee jaren voordat ik een cilvielgerchterlijke procedure begin, om de laatste 24 maanden elke maand 6000 Euro te ontvangen.
Totaal mag ik volgens de wet op jouw invorderen, een bedrag van Euro 144.000.
uiteraard beroep je je op de tweede helft van het contract, ik betaal alles terug met rente.
Dus minimaal de 144.000 en nog wat.
Ook ik kan dit niet opbrengen, en zal faillisement aanvragen.
kortom, we moeten betalen betalen, kunnen dat helemaal niet.
Echter het contract, achterzijde bierviltje, regelt wettelijk de noodzakelijke uitvoering.
Uitvoering van wat? het onmogelijke?
Ja,
Potverdikkie, zie je wel dat je het begrijot.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zover ik het begrijp maakt alleen degene die de eerste betaling maakt winst.
Ik leen geld aan bob - 500 euro per week.
Bob moet dat bedrag dan terug betalen met rente.
Bob gaat er dan toch op achteruit?
Maar goed whatever.
Volgens de belastingdienst is dat wel zo natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:24 schreef DonJames het volgende:
Dus volgens de logica van TS maak je beide EUR 100 winst als je met elkaar afspreekt dat je elkaar EUR 100 geeft?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens de belastingdienst is dat wel zo natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |