Ik las het net.................quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef CyberBoy78 het volgende:
En daar gaan we weer...........
http://www.gelderlander.n(...)uw-lofts-Boxmeer.ece
Tja die man kan beter verhuizen, hij wil gewoon plan Voermans niet in zijn achtertuin en probeert dat te doen door Loft te blokkeren..quote:Op donderdag 28 april 2011 13:05 schreef Puzicat het volgende:
Tja, ik geloof niet meer wat er in de krant staat. Als er reden voor onrust zou zijn zouden we dat wel horen van de aannemer of de gemeente.
Denkt die beste meneer Arts nu werkelijk dat de boel wordt afgebroken?
Vandaag een brief gehad, we mogen 21 mei tussen 9.00 en 11.00 op de bouw kijken! En de maandag er na de eerste vergadering van de VVE.quote:Op zaterdag 30 april 2011 10:31 schreef tomegel het volgende:
Ach kan me er niet zo druk om maken. Wij kunnen ook een krantenbericht plaatsen met als onderwerp dat de bouw erg snel verloopt en dat in week 28 de oplevering is. Dan praat iedereen ineens positief over het project.
Zag dat het glas buiten klaarstaat. Waneer zouden we op de bouw mogen?
Mooi het gaat de goede kant ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:31 schreef Puzicat het volgende:
[..]
Vandaag een brief gehad, we mogen 21 mei tussen 9.00 en 11.00 op de bouw kijken! En de maandag er na de eerste vergadering van de VVE.
Dit heb ik per mail gehad op een vraag:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Puzicat het volgende:
Hoe weet je dat we dat dat begin juni kunnen aanvragen? Wat is jullie huisnummer? Wij zitten op 4C.
Wij hopen 1 augustus definitief over te kunnen verhuizen. En jullie?
Stomme vragen zijn er nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef Puzicat het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kun je dan ook nog zelf voor een dubbele of een enkele meter kiezen? Wij hebben nu een dubbele en aangezien wij voornamelijk in het weekend en 's avonds thuis zijn is dat wel voordelig..
Dat hoeft over het algemeen ook niet altijd veel uit te maken. Ik heb zelf gekozen voor een enkele meter aangezien het verschil met een dubbele meter voor mij nog geen 3,- per maand was. (Rekening houdende met het verschil in vastrecht c.q. meterhuur)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:08 schreef Movinghead het volgende:
Zelf pak ik gewoon een enkele meter, dacht/nachtstroom zie ik zelf niet zo zitten.
Preciesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat hoeft over het algemeen ook niet altijd veel uit te maken. Ik heb zelf gekozen voor een enkele meter aangezien het verschil met een dubbele meter voor mij nog geen 3,- per maand was. (Rekening houdende met het verschil in vastrecht c.q. meterhuur)
En voor die 3,- per maand wil ik echt geen rekening moeten gaan houden met op welk tijdstip ik de vaatwasser, wasmachine of droger aanzet. Vol = aan. Geen gezeik.
Ik volg het topic nu sinds een paar weken, maar wist niet dat jullie al bezig waren met texen en dergelijke?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Puzicat het volgende:
@bobenjanneke: Dit had de aannemer ook al verteld inderdaad! Maar erg bedankt voor je advies!
Trouwens, afwasbare tex scheurt bijna niet, en verhult de scheuren die er misschien in de muren gaan komen.
Wij hebben beneden flexa latex (deafwasbare variant) en boven gammaspul. Wereld van verschil!
Of ken je de tex uit ervaring?quote:Vandaag een brief gehad, we mogen 21 mei tussen 9.00 en 11.00 op de bouw kijken! En de maandag er na de eerste vergadering van de VVE.
Ja ik snap het. Je bedoelde in het huis waar je nu woont. Duh wakker wordenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:46 schreef Puzicat het volgende:
@bobenjanneke: Dit had de aannemer ook al verteld inderdaad! Maar erg bedankt voor je advies!
Trouwens, afwasbare tex scheurt bijna niet, en verhult de scheuren die er misschien in de muren gaan komen.
Wij hebben beneden flexa latex (deafwasbare variant) en boven gammaspul. Wereld van verschil!
Mag ik weten in welke richting de offerte gaat? Puur uit nieuwsgierigheid!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef Movinghead het volgende:
Ik laat het doen door een schildersbedrijf en interieurbouwer. Idem schuren, dan kwartsen en wordt het een aantal keer getext. Dus daar heb ik zelf weinig handling aan.
En we kunnen het inderdaad vanaf begin juni aanvragen, dan zitten de meters erin.quote:Dit mag je zelf bepalen. De meter welke in de woning wordt geïnstalleerd kan zowel fungeren als 1 tarief, als dubbel tarief (dag&nacht). Dit dien je aan te geven wanneer je een contract aangaat met een energieleverancier. Er komt standaard een dubbele meter in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |