ja die LPG installatie is het grote probleem.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Vonkenboer het volgende:
Jeetje, mogelijk tien maanden moeten wachten op de uitspraak van een hoger beroep![]()
Daar zit je laten we zeggen, nou als starter echt niet op te wachten !
Ik zou de rechtsbijstandverzekering maar vast raadplegen als ik jullie was, heeft het tankstation trouwens een lpg installatie dat daar daarom niet gebouwd mag worden ?
Ja hier ook, wat een timing.... ligt al weer getekend klaar voor de bankquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef CyberBoy78 het volgende:
We hebben wel alweer de volgende rekening mogen ontvangen...
Ik dacht dat we geinformeerd zouden worden als er nieuwe ontwikkelingen zouden zijn, niet dus... Ik vind het zo vervelend dat we alles via de krant te weten moeten komen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef tomegel het volgende:
De rekening moet je gewoon betalen aangezien ze verder zijn met de bouw daar kom je niet onderuit. Ik weet wel als de bouw dalijk echt 10 maanden stilligt dat ik zeker weten hoe dan ook ga zorgen dat het koopcontract verbroken gaat worden en dat ik mn centjes terug krijg. Heb lang genoeg gewacht.
Goed planquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:44 schreef Puzicat het volgende:
En naar aanleiding van dit mailtje ga ik toch nog eens een mailtje richting SP sturen, eens kijken hoe die er tegen over staan. Ik zou ze moeten mailen als er nieuws was, en dat is bij deze ook.
Precies lijkt me ook, kom er niet alleen voor wat te drinken en te vieren dat het dak is behaald, ik wil antwoordenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef Puzicat het volgende:
Ik neem aan dat we donderdag alle vragen kunnen stellen die we hebben, en dat ga ik ook zeker doen! Ik heb er wel zin in!
quote:Hoi Angela
ben weer op me post. Lees jou mailtje. We gaan een avond beleggen, want inderdaad heb je gelijk dat jullie wel moeten worden blijven geïnformeerd.
Er wordt een gewerkt aan een bijeenkomst.
Met vriendelijke groet,
J.A.de Graaf
Loco.Burgemeester/Wethouder
Boh, en dat noemt zich Loco Burgemeester en Westhouder... Wat een spellingquote:
Nou inderdaad. Die geeft het 'loco' deel van zijn functie een heel andere betekenis.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Boh, en dat noemt zich Loco Burgemeester en Westhouder... Wat een spelling
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |