Datum voor de meeting:quote:Heimwee naar het rijtjes dansen met de tasjes er tussen in op de vloer? Naar muziek waar zowaar nog in gezongen wordt? Naar je favoriete dansnummers die je nergens meer hoort? Aus der Reihe Derrick is jouw antwoord!
oh kut 2010 hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 21:55 schreef Nielsch het volgende:
je hebt verkeerde dagen gebruikt, hannes
Tegenover die biosquote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef 92Merel het volgende:
Dat ding is me echt nog nooit opgevallen als ik over de voorstraat liep
Disco zelf zit ondergronds. Aan de straat zit slechts de entree en de garderobe.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef 92Merel het volgende:
Kom jij uit 92? Dan kun je niet mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:00 schreef 92Merel het volgende:
Maar niet als het de 22ste isquote:
Er zijn 6 data waar je uit kan kiezenquote:Op woensdag 1 december 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet als het de 22ste is![]()
Ik kan niet. Heb al een meet die maand
Wat Nettings zegt.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Annnet het volgende:
Paul gaat meeten! Ik zie wel wie er komen, als het een leuk groepje is zou ik het overwegen.
Ja en ik ben sloeber en kan dus maar 1 meetquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Er zijn 6 data waar je uit kan kiezen
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Annnet het volgende:
Paul gaat meeten! Ik zie wel wie er komen, als het een leuk groepje is zou ik het overwegen.
Okquote:Op woensdag 1 december 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en ik ben sloeber en kan dus maar 1 meet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |